2011-08-01, 23:12
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Downtaker2
Mitt CS-konto blev VAC-bannat (så att jag inte kommer in på VAC-secured servers) för typ 6 år sedan när jag lånade ut det till en vän som använde det till att fuska på

Jag vet att de inte häver VAC-bans under några som helst villkor, så därför vill jag gärna få bort mitt bannade CS-konto och lägga till ett nytt till samma steamanvändare. Går detta? Eller är det steamkontot som är VAC-bannat? Någon som vet hur det funkar?
Nej det går inte. Du måste göra ett nytt Steam-konto och köpa CS till det.
Citera
2011-08-02, 09:14
Medlem
Downtaker2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Nej det går inte. Du måste göra ett nytt Steam-konto och köpa CS till det.

Ok, segt.
Citera
2011-08-02, 22:00
Medlem
gandihellfishs avatar
Jag kommer inte in på steam alls efter den nya uppdateringen som tog bort steam.exe. Har istället steamNew.exe..?

När jag kör den så får jag bara att steam inte är tillgängligt!
Citera
2011-08-02, 23:24
Medlem
Azchateros avatar
Har precis skaffat mig AMXX till 1.6 och hade planerna på att skaffa mig War3 och bunnyjump, problemet är att jag inte lyckas fixa så att bunnyjumpscriptet fungerar i CS. Vet ni hur man ska åtgärda detta?

Samma sak gäller WC3 mod, har noll koll på det, läser på alla möjliga sidor, men blir bara vimsig i hjärnan. Ska inte använda en dedicated server, utan det är mestadels för mig och grabbarnas LAN som närmar sig. Vore tacksam för hjälp!
Senast redigerad av Azchatero 2011-08-03 kl. 00:18. Anledning: Skrev fel på ett ord.
Citera
2011-08-03, 20:24
Medlem
Big Bosss avatar
Kommer heller inte in på Steam längre.
Citera
2011-08-03, 20:41
Avslutad
Testar att fråga här då.

Jag söker dsn config, den lite äldre där det står "DSN" som han trixat ihop själv i configen. Den är några år gammal nu och kan inte hitta den på datorn.

Någon som har denna eller vet vad jag kan tanka den?
Citera
2011-08-05, 12:35
Medlem
willas avatar
upplösningsproblem

elo,

jag får upp en blå ruta med ett meddelande ang. min att jag bör öka upplösning för bästa kvalitet då jag spelar Counter-Strike. Detta stör mig något så ända in i helvete. Hur får jag bort rutan? Funkar ju inte att trycka "1" eller "2" som den föreslår.

Kör på upplösning 640x480.

Har att GeForce GT 420M och en "ViewSonics VX2255wmb"-skärm

Mods, är osäker på om denna tråd hör hemma i detta fora eller i något steam-relaterat, men jag skiter i vilket. Ni får flytta om så är i behovet.

Bild på felet: http://i53.tinypic.com/34o23ag.jpg

Tack på förhand!
Citera
2011-08-05, 21:53
Medlem
Azchateros avatar
Har en till fråga.

Har recordat två demos när jag och en polare spelar på skoj, finns det någon converter från .dem till typ .avi eller liknande? Är ny på detta, så alla svar uppskattas.
Citera
2011-08-07, 00:37
Medlem
gisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willa
elo,

jag får upp en blå ruta med ett meddelande ang. min att jag bör öka upplösning för bästa kvalitet då jag spelar Counter-Strike. Detta stör mig något så ända in i helvete. Hur får jag bort rutan? Funkar ju inte att trycka "1" eller "2" som den föreslår.

Mods, är osäker på om denna tråd hör hemma i detta fora eller i något steam-relaterat, men jag skiter i vilket. Ni får flytta om så är i behovet.

Tack på förhand!

det är skärmen som ger detta meddelandet, inte datorn. så prova hitta några knappar på skärmen. kan sitta på undersidan om man inte ser några uppenbara knappar, bara känna sig fram.
Citera
2011-08-07, 00:40
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willa
elo,

Tack på förhand!

Öka upplösningen? :P
Citera
2011-08-07, 20:56
Medlem
Hej när jag startar Counter strike: source så står det Unable to load c::/ program - steamapps - mitt konto - css - bin - filesystem_steam.dll.

Vad menas med detta ? All hjälp uppskattas!
Citera
2011-08-07, 21:52
Medlem
Gick steam ner nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här