2010-12-23, 22:24
Medlem
Någon som vet hur man bindar flash på F? Så man slipper bläddra mellan HE/smoke och bara tar upp flash direkt.
Citera
2010-12-23, 22:30
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppfinnarjocke
Någon som vet hur man bindar flash på F? Så man slipper bläddra mellan HE/smoke och bara tar upp flash direkt.
bind f "use weapon_flashbang"
Citera
2010-12-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asker
bind f "use weapon_flashbang"

Tackar, kan man binda så man köper tex Ak,He,2flash,kev på en bind eller?
Senast redigerad av Oppfinnarjocke 2010-12-23 kl. 22:36.
Citera
2010-12-24, 19:59
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Mitt CS har börjat strula som fan. Jag fick min nya dator för 2 dagar sen, den dagen och igår så funkade cs perfekt utan hög ping, men nu pingar jag 100+ hela tiden, även fast jag inte laddar ner något.

Någon som vet vad felet kan vara?
Citera
2010-12-24, 20:47
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppfinnarjocke
Tackar, kan man binda så man köper tex Ak,He,2flash,kev på en bind eller?
Vanilla har en bra guide..
http://www.vanilla.se/?p=201&id=172
Citera
2010-12-24, 22:12
Medlem
haiguises avatar
Köpte nyss source igen (har inte spelat på två år) och det strular när jag ska söka efter servrar.. Varje gång jag skriver in en bokstav i "Map Name" i filtret eller ändrar nåt i filtret fryser hela spelet i 15 sekunder typ, sen kan jag skriva nästa bokstav så att det fryser ihop igen... Väl in-game funkar det prima men detta är sjukt störande, tar år att byta server.. Nån som vet vad detta beror på?
Citera
2010-12-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
Vanilla har en bra guide..
http://www.vanilla.se/?p=201&id=172

Och Vanilla är en väldigt bra och skön server
Citera
2010-12-25, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Köpte nyss source igen (har inte spelat på två år) och det strular när jag ska söka efter servrar.. Varje gång jag skriver in en bokstav i "Map Name" i filtret eller ändrar nåt i filtret fryser hela spelet i 15 sekunder typ, sen kan jag skriva nästa bokstav så att det fryser ihop igen... Väl in-game funkar det prima men detta är sjukt störande, tar år att byta server.. Nån som vet vad detta beror på?

Jag har samma problem efter updaten. Hatar valve dom förstör sina spel så mycket
Citera
2010-12-25, 10:36
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Samma här, men försök att inte skriva, utan att titta efter banan i listan bara. Det hjälper iaf..
Citera
2010-12-25, 17:50
Medlem
Seanns avatar
Vad fan är det som händer med steam??
Jag avinstallera CS:S förrut då jag behövde mer plats på datorn då försvann hela spelet från min lista
och ja måste KÖPA spelet igen..
Nu tänkte jag spela DOD:S som är installerat och i min spellista (CS:S försvann från min lista)
Nu finns inte alternativet Starta spel eller något, jag måste köpa spelet igen fast jag redan köpt hela source paketet för flera år sedan...
Citera
2010-12-25, 18:13
Medlem
Seanns avatar
Skicka en fråga till steam om detta
skulle byta språk på steam från svenska till engelska, var tvungen att starta om skiten, då försvann DOD:S också från spellistan

jävla skit steam
Citera
2010-12-25, 19:40
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=UePBt7B9dXs

Likadana fonts som det är längst uppe till höger där killsen står.

Någon som vet vad fontsen heter eller om det bara är att joxxa lite med inställningarna?

Är väldigt tacksam för svar har letat runt som en dåre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in