2010-06-21, 22:33
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lype
Är du helt säker på detta?

Ja, jag hade redan HL2 när jag köpte The Orange Box, samma sak hände där
Citera
2010-06-21, 23:06
Medlem
Lypes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Ja, jag hade redan HL2 när jag köpte The Orange Box, samma sak hände där
Ok, tack så mycket!
Citera
2010-06-22, 00:45
Medlem
Jhanss avatar
Är det någon som vet om man kan nollställa playtime? Om ja, hur gör man?
Citera
2010-06-22, 11:57
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jhans
Är det någon som vet om man kan nollställa playtime? Om ja, hur gör man?
Nej, det kan man inte göra.
Citera
2010-06-22, 15:23
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Du får ett extra exemplar av spelet som du kan välja att ge bort till ett annat konto.

Bara vissa spel man får extra key
Citera
2010-06-22, 15:28
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Bara vissa spel man får extra key

Ja, de man har två licenser av.

Jaja
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4502-TPJL-2656

Är det så fattigt?
Hoppas du inte har gjort något förhastat då.
Senast redigerad av Ja! 2010-06-22 kl. 15:30.
Citera
2010-06-23, 11:13
Medlem
Lypes avatar
Ah där ser man. Tur att man inte har lagt in det än då! Skapar väl ett nytt konto åt Anthology då jag tjänar mer på det. Tack för svaren.
Citera
2010-06-23, 17:43
Bannlyst
Blev av med mitt steamkonto med typ 5 spel som jag hade köpt, cs, csz, hl2 mfl, jag glömde bort det efter en stund för jag inte hade en kamera så kunde inte fixa det och ingen annan hade att låna heller.. De kräver ju att man ska ta en bild och blab bla bla. Så jag undrar, finns det inte bara något nummer steam har man kan ringa? Verkar ju totalt efterblivet om de inte har det så stora som de är...? Hittar inget nummer i alla fall..
Citera
2010-06-23, 18:45
Medlem
Lypes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Blev av med mitt steamkonto med typ 5 spel som jag hade köpt, cs, csz, hl2 mfl, jag glömde bort det efter en stund för jag inte hade en kamera så kunde inte fixa det och ingen annan hade att låna heller.. De kräver ju att man ska ta en bild och blab bla bla. Så jag undrar, finns det inte bara något nummer steam har man kan ringa? Verkar ju totalt efterblivet om de inte har det så stora som de är...? Hittar inget nummer i alla fall..
http://spa.118100.se/technical%20support/24437
Citat:
Steam har dessvärre inget telefonnummer för support, de har lagt hela sin supportavdelning elektroniskt på internet. För att nå den går du in på support.steampowered.com.
Citera
2010-06-23, 19:24
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo

Har du köpt några av spelen med kreditkort? Jag blev av med mitt konto med en hel drös spel för nåt år sedan och efter att ha gett de en del av siffrorna på mitt kreditkort så fick jag tillbaka det utan några problem. Tror inte jag fotade något men jag är inte helt hundra på det.
Citera
2010-06-23, 22:16
Medlem
Ja!s avatar
Jag har köpt alla mina Steam-spel med ekort men borde kanske använda det riktiga kortet i fortsättningen om något skulle hända.
Citera
2010-06-24, 15:10
Medlem
Under---18s avatar
jag hittar inga servrar, spelar ingen roll vilket spel jag prövar med så ger den oftast inga, ibland bara några ryska eller andra från dessa delar av världen, mest bara skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in