2010-06-28, 13:01
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lype
Inte här:
http://www.g2play.net/store/Counter-Strike-1.6-8-GAMES-Steam-Key.html
http://www.g2play.net/store/Counter-Strike-Anthology-Steam-Key.html

Och det är plus några spel. Köpte själv BF:BC2 där (här) som inkluderade CS 1.6 + 8 spel till ett fint pris.

Det känns jävligt fishy.
Citera
2010-06-28, 14:55
Medlem
Lypes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Det känns jävligt fishy.
Jo, även jag var lite misstänksam från början, men allt har funkat prima för mig.
Citera
2010-06-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Organasm
Antagligen scrollen du kommer åt som byter vapen, kolla inställningarna!

Nej, det är inte det heller.. Den gör det automatiskt. Den byter som att jag skulle komma åt Q, men jag trycker verkligen inte på den.. As irri! :P
Citera
2010-06-28, 16:43
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chart
Nej, det är inte det heller.. Den gör det automatiskt. Den byter som att jag skulle komma åt Q, men jag trycker verkligen inte på den.. As irri! :P
Vad har du för mus?
Citera
2010-06-28, 21:32
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Hej!

Köpte nyss source, tycker inte känslan e kvar på samma sätt, o konstigt hur gungame fungerar, får nytt vapen efter varje kill? :S
Tyvärr är det så med CSS, spela CS 1.6 istället.
Citera
2010-06-29, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lype
Nej. Om du vill spela igen (på "riktiga servrar") blir du tvungen att skapa ett nytt konto på Steam och köpa en ny kopia av cs. Det kostar ju bara 30 spänn.

Vad gör man med sitt gamla konto då? Kan man regga på samma e-mail igen?
Citera
2010-06-29, 18:25
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSA
Vad gör man med sitt gamla konto då? Kan man regga på samma e-mail igen?
Byt mail på gamla kontot, om det kommer upp att mailen är upptagen på det nya kontot.
Citera
2010-06-29, 19:10
Medlem
GOHULs avatar
Hur navigerar man sig till sina gifts man har på steam eller hur skickar man ut dom?

Köpte precis TS2 på rean och såg att man fick någon gift som man kunde ge en vän för 3 dagars gratis speltid. Stod ingenting i rutan som poppade upp om hur man hittade tillbaka till giftsen efter man stängt ner rutan, pallade inte pilla med det just då men nu vill jag skicka giften till en polare. Stod att den gick ut 29 juli om en månad dvs så den borde ju finnas kvar.

Edit: ÅÅÅH jag blir så lack på sånt här! Har läst inne på steam faq och dom nämner självklart allt ang giftsen utom just hur man skickar ut gifts man redan har. Hittar inget vettigt genom google heller.

FB PLZ
Senast redigerad av GOHUL 2010-06-29 kl. 19:32.
Citera
2010-06-29, 19:44
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GOHUL
Hur navigerar man sig till sina gifts man har på steam eller hur skickar man ut dom?

Köpte precis TS2 på rean och såg att man fick någon gift som man kunde ge en vän för 3 dagars gratis speltid. Stod ingenting i rutan som poppade upp om hur man hittade tillbaka till giftsen efter man stängt ner rutan, pallade inte pilla med det just då men nu vill jag skicka giften till en polare. Stod att den gick ut 29 juli om en månad dvs så den borde ju finnas kvar.

Edit: ÅÅÅH jag blir så lack på sånt här! Har läst inne på steam faq och dom nämner självklart allt ang giftsen utom just hur man skickar ut gifts man redan har. Hittar inget vettigt genom google heller.

FB PLZ
Dubbelklicka på steam ikonen Klicka på "Games" Sen Manage Gifts and Guests passes... sen klickar du på det du vill skicka, och till vem du vill skicka det.
Citera
2010-06-29, 19:48
Medlem
GOHULs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Dubbelklicka på steam ikonen Klicka på "Games" Sen Manage Gifts and Guests passes... sen klickar du på det du vill skicka, och till vem du vill skicka det.

Tack så himla mycket, du förgyllde min dag
Citera
2010-06-29, 20:06
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GOHUL
Tack så himla mycket, du förgyllde min dag
Ingen orsak.
Citera
2010-07-03, 19:31
Medlem
qazqas avatar
Vafan har hänt med cs server listan när man söker? Kommer in i samma skit vad jag in går in på??.. Var är min gamla cs lista där jag kunde komma in på vad jag ville??.. Några tips fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in