2010-08-05, 04:50
Medlem
martin883s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Är det något som sitter på något privatfusk som är kodat i Ring0? Alltså inte TIMSU utan något annat. Betalar ifall det är privat och inte releasat till något annan

Neeeej, det är ingen som gör det!
Citera
2010-08-05, 05:19
Bannlyst
Citat:
Är det något som sitter på något privatfusk som är kodat i Ring0? Alltså inte TIMSU utan något annat. Betalar ifall det är privat och inte releasat till något annan

spela gärna på EAC3 med ditt fusk
Citera
2010-08-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zht
spela gärna på EAC3 med ditt fusk

Eac är inte 100 % clean ändå så.. Det är ingen idé att säga att folk är bra på eac.. Det finns fuskare där med. Det är fakta
Citera
2010-08-05, 12:39
Medlem
Jag har ett problem med mitt cs. Det är att det inte flyter med 120 hz på skärmen. Det är precis som när man installerat om cstrike mappen med fel rates. Men saken är den att jag har rätt rates och det började lagga nu på morgonen. Det flaskar. Alltså att det inte hänger med riktigt.

Jag har windows xp sp3. Inga virus. Senaste windows update. Senaste uppdateringen till grafikkortet. v-sync av. Och CRT med 120 hz.

Det är svårt att beskriva hur det blir. Den visar att jag har 100 fps konstant. Men skärmen eller grafikkortet hänger inte med som det ska. Det flöt på som det ska igår och gjort det hela tiden annars. Men idag så flaskar det.

Någon som haft samma problem och löst det?
Citera
2010-08-05, 12:40
Medlem
askers avatar
Citat:
Jag har ett problem med mitt cs. Det är att det inte flyter med 120 hz på skärmen. Det är precis som när man installerat om cstrike mappen med fel rates. Men saken är den att jag har rätt rates och det började lagga nu på morgonen. Det flaskar. Alltså att det inte hänger med riktigt.

Jag har windows xp sp3. Inga virus. Senaste windows update. Senaste uppdateringen till grafikkortet. v-sync av. Och CRT med 120 hz.

Det är svårt att beskriva hur det blir. Den visar att jag har 100 fps konstant. Men skärmen eller grafikkortet hänger inte med som det ska. Det flöt på som det ska igår och gjort det hela tiden annars. Men idag så flaskar det.

Ja, felet är att HL-motorn endast levererar 100 fps, om du inte skriver in 'developer 1' i console eller config.
Citera
2010-08-05, 12:42
Medlem
Citat:

sätt på v-syncen, du får väl 100fps ändå med 120hz skärm?...
Citera
2010-08-05, 12:53
Bannlyst
Citat:
Eac är inte 100 % clean ändå så.. Det är ingen idé att säga att folk är bra på eac.. Det finns fuskare där med. Det är fakta

Det fusket jag känner till är noflash/nosmoke som en viss pyth använt sig av. Men om någon fuskar är det ju bara att ta recc?
Citera
2010-08-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppo
sätt på v-syncen, du får väl 100fps ändå med 120hz skärm?...

Det blir ännu sämre då

Får inte det här o funka. Det inte vad detta är helt enkelt
Citera
2010-08-05, 22:27
Medlem
Craig.s avatar
Någon som kan hjälpa mig?
skapade en grupp i steam, men jag kan inte få till att byta grupp-avatar.

Vad jag än provar så säger den: invalid or broken file, eller nåt sånt när jag trycker på upload.
har provat allt från pyttesmå till jättestora bilder, i både png och jpg.
Citera
2010-08-06, 01:14
Medlem
askers avatar
Citat:
Det blir ännu sämre då

Får inte det här o funka. Det inte vad detta är helt enkelt
Du läste inte mitt inlägg eller?

Edit: en förutsättning för att få över 100 fps är ju naturligtvis också att fps_max är satt till 120 eller vad man nu vill ha, utöver det jag påpekade i mitt förra inlägg.
Citera
2010-08-06, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Du läste inte mitt inlägg eller?

Edit: en förutsättning för att få över 100 fps är ju naturligtvis också att fps_max är satt till 120 eller vad man nu vill ha, utöver det jag påpekade i mitt förra inlägg.

Jo. Men jag har löst det nu. Det du sa hjälpte inte. Jag fick installera om steam.
Citera
2010-08-06, 17:01
Medlem
CS 1.6, Bhop

Hejsan Flashback
Jo, jag har fått tag på ett Bhop script till 1.6 ( En .exe fil )
Och jag vill att det startar samtidigt som jag startar CS, utan att behöva
1. starta CS
2. Tabba CS
3. Starta .exe filen
4. Ta upp CS.

Sen står det även att den är VAC detected, betyder detta att jag kan bli bannad för att ha igång det, utan att nån märker det?
Eller blir jag endast vac bannad om nån anmäler det?

Tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in