2010-06-20, 20:44
Medlem
Leopardgrodas avatar
Om man uppger en person man inte egentligen haft sex med om man har klamydia, kan denne person på något sätt få reda på vem som gjort detta? Har väldig lust att jävlas med en kille som är otroligt elak mot sin flickvän genom att göra detta om jag någon gång får klamydia.
Citera
2010-07-07, 17:29
Medlem
Taxislusks avatar
Tjena, tecknen tyder på att man har åkt på det igen, såhär kort efter midsommar.

Iaf min polare kom hem nyligen från Spanien, och köpte med sig azitromicina 500 mg, som jag har förstått är en variant av dunderkuren azitromax. Någon som har erfarenhet av de här grejerna, har tre piller och instruktioner på spanska, ska man ta alla på en gång eller en om dagen?
Hade ju varit trevligt att bli av med skiten ganska snabbt nu när det är sommartider .
Citera
2010-08-03, 19:38
Medlem
jag fick hem ett sånt där brev för några dagar sen och har försökt boka tid hela tiden men allt är sommar stäng eller under renovering osv kaos.. det står att jag måste testa mig inom tio dagar om ja inte hinner vad händer då? svar snälla!!
Citera
2010-08-03, 20:46
Medlem
gugglianos avatar
pissade för nån vecka sen, hur lång tid tar det innan man får svar=?
Citera
2010-08-06, 15:54
Medlem
Celticos avatar
Har ni ont när ni onanerar?
Citera
2010-08-17, 18:30
Medlem
Kan man knarka medan man går på behandlingen under 9 dagar? Man får ju inte knulla eller dricka..
Citera
2010-08-19, 01:08
Medlem

grattis, du har klamydia!
skämt åsido, känner du ditt ex tillräckligt väl för att veta om hon skulle ljuga om detta?
tror inte att klamydia kan orsaka cancer, men jag vet ju inte.
din doktor kollade på din penis, men han tog inga tester för klamydia?
Citera
2010-08-26, 01:15
Medlem
Om man äter en behandling mot detta, gör det ngt då om man glömmer att ta tabletten säg på morgon innan man går till jobbet och tar den när man kommer hem från kontoret.

Förstod ni frågan, gör det ngt om man tar en tablett dag 3 vid 07:00 och dagen efter tar den vid säg 19:00?
Citera
2010-08-26, 11:23
Medlem
Loveboatss avatar
Det viktiga är att fullfölja kuren, först två dagarna kan man ta dubbel dos då det är mest verkan i början

Sedan beror det på om man äter Vibramycin eller Zithromax, jag tror Zithromax är färre tabletter och starkare

Du kan kolla mer här

http://www.itapoteket.com/klamydia-c...1bc39eba66c4cf
Citera
2010-08-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.s.eliot

grattis, du har klamydia!
skämt åsido, känner du ditt ex tillräckligt väl för att veta om hon skulle ljuga om detta?
tror inte att klamydia kan orsaka cancer, men jag vet ju inte.
din doktor kollade på din penis, men han tog inga tester för klamydia?
Grattis till att ha svarat på en 6år gammal fråga, där TS redan fått svar.
Citera
2010-08-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saaben
Om man äter en behandling mot detta, gör det ngt då om man glömmer att ta tabletten säg på morgon innan man går till jobbet och tar den när man kommer hem från kontoret.

Förstod ni frågan, gör det ngt om man tar en tablett dag 3 vid 07:00 och dagen efter tar den vid säg 19:00?
Några timmar hit och dit spelar ingen roll.
Citera
2010-08-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Equ666
Grattis till att ha svarat på en 6år gammal fråga, där TS redan fått svar.

jo, jag är mycket väl medveten om tidsskillnaderna.. förstår inte varför detta skall hindra mig från att ge tips/funderingar om frågor som eventuella läsare kan få?
grattis till din idioti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in