2008-09-23, 09:15
Medlem
RaxXzs avatar
Yes tack brudfan kondylom har jag fått iaf får väl se om jag fick klamydia av helvetes bruden också...
Citera
2008-09-23, 12:41
Bannlyst
Klamydia?

Hur stor chans är det att bli smittad av klamydia utan sexuell(samlag, oralsex, petting, kyssar?) kontakt? Går det överhuvudtaget att bli smittad utan sexuell kontakt? Om det går, så undrar jag hur!
Senast redigerad av Lustgasad 2008-09-23 kl. 12:44.
Citera
2008-09-23, 13:03
Medlem
ddhs avatar
Edit; tröttögon läste fel.
Citera
2008-09-23, 13:11
Medlem
Snövits avatar
Risk för tusan risk. Kolla efter information på www.vardguiden.se och sök på klamydia.
Citera
2008-09-23, 13:58
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Cornea + Clitoris = extreme pleasure.
Citera
2008-09-23, 14:31
Bannlyst
är det inte 18-års gräns här?
Citera
2008-09-23, 14:59
Bannlyst
Skit ska skit ha.
Citera
2008-09-24, 00:18
Medlem
2MissMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
Yes tack brudfan kondylom har jag fått iaf får väl se om jag fick klamydia av helvetes bruden också...
Vad har du för kvinnosyn egentligen, väx upp! Hur många brudar har du haft sex med? Klassas du som manshora? Har hon smittat dig har hon själv blivit smittad genom någon annan dum kille som liksom du inte använder kondom vid sex. Eftersom du verkar så säker på att du blivit smittad har du ju inte gått och testat dig direkt efter ett oskyddat samlag, så kanske har du också hunnit smitta flera. Eller gjort "brudfan/helvetesbruden" gravid, grattis i så fall pappa.

I motsats till vad vissa idioter till killar tror så har tjejer lika stor rätt som killar att ha sex.
Citera
2008-09-24, 01:25
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2MissMe
Vad har du för kvinnosyn egentligen, väx upp! Hur många brudar har du haft sex med? Klassas du som manshora? Har hon smittat dig har hon själv blivit smittad genom någon annan dum kille som liksom du inte använder kondom vid sex. Eftersom du verkar så säker på att du blivit smittad har du ju inte gått och testat dig direkt efter ett oskyddat samlag, så kanske har du också hunnit smitta flera. Eller gjort "brudfan/helvetesbruden" gravid, grattis i så fall pappa.

I motsats till vad vissa idioter till killar tror så har tjejer lika stor rätt som killar att ha sex.

10 pigor, kollat mig efter varje tjej jag haft sex med.
Men får skylla mig själv , nu förstår jag varför hon sa att jag skulle ha kondom . Självklart har tjejer lika mycket rätt att ha sex som killar har inte påstått något annat heller min vän. Nu blir det celibat tills jag fått tag i drömtjejen! Men nu skall jag sova kram på er allihopa.
Citera
2008-09-24, 12:41
Bannlyst
Så den enda risken, som finns, att få klamydia, är via : Vaginalt samlag, analt samlag och oralsex? Det går alltså under inga omständigheter att få klamydia på annat vis?

Snälla smutskasta mig inte, jag måste veta detta till 100 procent.
Citera
2008-09-24, 13:19
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustgasad
Det går alltså under inga omständigheter att få klamydia på annat vis?

Jag vet inte men det borde ju vara så att man även kan få klamydia utan själva samlaget om man ligger och gnider sig mot varandra.
Citera
2008-09-26, 02:32
Medlem
2MissMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
10 pigor, kollat mig efter varje tjej jag haft sex med.
Men får skylla mig själv , nu förstår jag varför hon sa att jag skulle ha kondom . Självklart har tjejer lika mycket rätt att ha sex som killar har inte påstått något annat heller min vän. Nu blir det celibat tills jag fått tag i drömtjejen! Men nu skall jag sova kram på er allihopa.
Det här lät mycket mer moget än dina tidigare inlägg. Det som gjorde mig upprörd är att jag i mitt jobb ibland kommer i kontakt med de tjejer som du och andra kallar för horor, luder, skabb o.s.v. De vill inget annat än att få kärlek och ömhet från någon, och tror att de ska få det genom att göra killen till viljes och ha sex. Istället blir de betraktade som äckliga horor som inte kan ha några känslor och inte är värda nånting, som inte duger till nånting annat än en "tömning". Det leder ofta till ännu mer självdestruktivt beteende och ibland självmord för att de inte orkar med hur andra dömer dem.

Hoppas du hittar din drömtjej, och att du väljer henne utan en tanke på hur många eller få sexpartners hon haft innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in