Citat:
Ursprungligen postat av RaxXz
10 pigor, kollat mig efter varje tjej jag haft sex med.
Men får skylla mig själv , nu förstår jag varför hon sa att jag skulle ha kondom

. Självklart har tjejer lika mycket rätt att ha sex som killar har inte påstått något annat heller min vän. Nu blir det celibat tills jag fått tag i drömtjejen! Men nu skall jag sova kram på er allihopa.
Det här lät mycket mer moget än dina tidigare inlägg. Det som gjorde mig upprörd är att jag i mitt jobb ibland kommer i kontakt med de tjejer som du och andra kallar för horor, luder, skabb o.s.v. De vill inget annat än att få kärlek och ömhet från någon, och tror att de ska få det genom att göra killen till viljes och ha sex. Istället blir de betraktade som äckliga horor som inte kan ha några känslor och inte är värda nånting, som inte duger till nånting annat än en "tömning". Det leder ofta till ännu mer självdestruktivt beteende och ibland självmord för att de inte orkar med hur andra dömer dem.
Hoppas du hittar din drömtjej, och att du väljer henne utan en tanke på hur många eller få sexpartners hon haft innan.