Hej!
Beskrivning av min situation och råd tas tacksamt emot...
ca 2-3 veckor efter en tillfällig träff med en tjej fick jag sveda när jag kissade och under några dagar hade jag även flytningar som sedan upphörde av sig själv. Lätt sveda fanns dock kvar tillsammans med ömmande pung (det sista kan vara inbillning).
Genom kontakter fick jag tag på Zithromax som jag tog enligt konstens alla regler (2x 500), kroppen reagerade dagen efter med att svedan tilltog och jag kände även av en känsla att ständigt vara kissnödig. Ca 2 dagar senare var detta borta och endast den lätta svedan fanns kvar.
När jag efteråt sedan testade mig för STD (genom tops) på klinik så kunde de inte hitta något alls. Men den lätta svedan fanns fortfarande kvar (finns även kvar idag 6månader senare).
Som jag ser det så
1) hade jag förmodligen Klamydia, Mykoplasma men kanske också något helt annat...kanske inte ens sexuellt och som inte ens hade något samband med mitt möte utan var en slump (typ en urinvägsinfektion eller liknande)
2) jag tog min dos Zitromax (som jag inte kan verifiera då den var piratimporterad).
3) fick någon typ av reaktion (sveda tilltog)
4) lätt sveda fanns sedan kvar (och finns även idag kvar)
Om det var det var klamydia borde jag ha slagit ut det, om det var mykoplasma så kan jag ju i värsta fall gjort den resistent men då borde den väl ha synts när jag testade mig mot STD? Eller? Kan antibiotikan (om den inte funkar) på något sätt göra så att klamydian eller mykoplasman inte upptäcks om man tar ett standardtest utan att det på något sätt ligger kvar och flyger under radarn???
Mina frågor:
1) Någon listig person som kan lista ut vad som hänt eller som kan bringa klarhet?
2) Jag är gift - om man gör ett nytt test och visar positivt, kommer min fru då automatiskt bli kallad eftersom vi är skrivna på samma adress? I praktiken är det så att vi inte sedan länge har sex med varandra så jag kan inte ha smittat henne (eller hon mig

. Kan man oberopa att man faktiskt inte har sex och då slippa att min fru kallas?
Snälla - inga moraliska pekpinnar eller flams, vill istället ha saklig argumentation kring vad jag ev har/ har haft/ och vad lämpliga åtgärder skulle kunna vara...
//Familjefader