Citat:
Ursprungligen postat av LillaLaban
Ärligt talat nu, vart kan man inhandla medicin för folk som fiskat i fel lårvik? Ju mer jag tänker på det här, desto värre blir ångesten. Att gå till vårdcentralen för en provtagning är INTE aktuellt. Visar det sig att jag har knudor på snållen måste jag ju skriva ner min partners namn på ett papper.. så att även hon kan tvingas till ett test sen.
Jag måste ha tag i något som dödar bakterierna snabbt. Det blir lite omständigt att hålla på att smussla i typ 10 dagar.
Det finns en medicin som heter Azitromax. 1000mg som engångsdos är verksamt både mot klamydia och gonnorré. Köp ingen skit genom nätet bara. Be din läkarkompis fixa de isf.
Läkemedlet är ett antibiotikum, om din tjej sagt att hon tål penicillin är det inte säkert att hon tål just denna sort. Dessutom kan man bli rätt dålig i magen av det. Jag tycker att du ska testa dig innan för att vara säkert, mycket av symtomen kan ju sitta i psyket. Om du testar positivt så behöver du ju inte berätta att du legat med tjejen efter det du snestuvade, och hon kommer således inte bli kallad för provtagning. Däremot måste du ju uppge vem som eventuellt skänkt dig bacillerna så att hon kan testas.
Med andra ord, det finns en lösning. Men du skall vara medveten om att det är straffbart att lura i folk läkemedel. Om din tjej kommer på dig sitter du sannolikt värre i skiten än om du hade vart ärlig från första början.