Citat:
Ursprungligen postat av
BlueSwede
Jag fick läsa fem gånger innan jag förstod vad du menade, men det beror nog på min tröga hjärna. :-)
Du menar t ex att tjejen X i Örebro, som varit tillsammand med två killar hemmavid och dig, som kommer från Västra Göraland, blir kontaktad brevledes och det står VGR på kuvertet, då räknar hon på en sekund ut att det är du som är "boven"?
Så långt har dom nog aldrig tänkt, men du har ju helt rätt.
Hur funkar detta med kontaktspårning? Anger man namnen på de man varit med och så är det bra med det, eller kontaktas även sambo / fru automatiskt, även om man inte haft sex på åratal hemma?
Möjligt jag skriver rotigt för är fortfarande bakfull efter helgens bravader, så ber om ursäkt för det
Ja du har förstått rätt tror jag.
I just detta fallet har jag legat med en tjej nr1 från min hemort som troligen gett mig klamydia och jag har efter henne legat med en annan som bor i ett annat län.
Hon har troligtvis bara legat med mig ifrån "Örebro län" så om det står med i brevet är det ju lätt att lista ut.
Vill vara anonym för gillar tjej nr 2 skarpt och vill inte framstå som "boven" eller en manshora.
Har som sagt erfarenhet av att vårdcentraler gjort detta förut men det var ju ett tag sedan så kanske de har fixat det?
Om inte, kan jag ringa "Skaraborgs län" och be dom kontakta tjej nr2 så hon kan testa sig utan att min identitet blir röjd i samma tillfälle som brevet dumper ner i brevlådan?