2017-02-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Snabbt typ 20 minuter

Okej. Tackar för svar
Citera
2017-02-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristieee96
Någon som vet huruvida man kan få attentin utskrivet för adhd om man har tidigare missbruk i bakgrunden?
Tar nu Elvanse och har gjort det ett tag men den håller inte hela dagen och skulle gärna vilja ha attentin som påfyllning på eftermiddagen...
Men har bara varit ren från droger 9månader och i vården brukar det vara ganska kört med allt som heter narkotikaklassade preparat då....

Ta dig i kragen ordentligt, skaffa dig en privatpsykiatriker och jobba på dig själv steg efter steg så går det väl bra?
Vad har du för dos Elvanse annars? Kanske kan upplysa dig lite om hur det funkar.
Citera
2017-02-16, 01:39
Medlem
Om man krossar tabletterna till ett fint pulver, borde man inte kunna köra en acetontvätt och bara få själva tjacket kvar?
Citera
2017-02-19, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Om man krossar tabletterna till ett fint pulver, borde man inte kunna köra en acetontvätt och bara få själva tjacket kvar?
Nä men kan kolla hur mkt som försvinner.

Har ren etanol hemma och annat coolt... Kan offra en karta.
Tror d kickar bäst oralt dock, d löste sig i koncentrerad capsaicin lösning i whiskyn jag gör hemma.
Men d är inte för lekmän, det är livsfarligt för vanligt folk. Jag är ung och gillar känslan att dö smärtsamt för då känner jag mig mest levande.

Iaf det kickar bäst oralt för att kontaktytan ör störst o enzymer kan ta hand om hjälpömnena i pillrens.

Skjut i mig 50mg i röven precis, hade lagt i 2-3mg naoh o lite lite saliv (hallå enzymet som bryter ner stärkelse) sen citronsyra 5mg och kokande vatten 6ml

Har lite små synstörningar så d lär kickat hårt. trött som man kan bli av överdos när man kör länge affe. Blanda denna med dextro energy ist dock ! D ska va små partiklar och högt tryck som pressar in affe i blodet d är för stora molekyler annars när d stelnar o blir lite fördröjning.

Kollar det med kemi sen för renare grejer.

Har 80mg per dag plus 70mg Elvanse så d var ej olagligt o göra så Hahaha .

Jag behöver höga doser för att inte koka eget o hamna i svart hierarki igen. Bästa läkare som räddar mig så. Får höga men inte överdrivna doser.

Skriver på luren men Aa är klar med min kemi utbildning och är expert på allt sånt
Citera
2017-02-19, 10:10
Medlem
Inte värt . Enklare o svälja o biotillgönglghet ör minst 75%. Tmax är annorlunda
Citera
2017-02-19, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eulersidentity
Inte värt . Enklare o svälja o biotillgönglghet ör minst 75%. Tmax är annorlunda

Men ska ta bort isomalten iaf, så får vi se om jag tkr d e värt det med resten
Kollar rent kemiskt tekniskt återkommer om 3h
Citera
2017-02-24, 19:40
Medlem
LilaFlaskas avatar
Usch vilken tolerans jag fått. Får knappt effekt av 50 mg, haft uppehåll några dagar samt ungefär var tredje dag ett tag nu, börjar bli lite bättre men effekten håller i sig max 2h.
Citera
2017-02-24, 21:12
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska
Usch vilken tolerans jag fått. Får knappt effekt av 50 mg, haft uppehåll några dagar samt ungefär var tredje dag ett tag nu, börjar bli lite bättre men effekten håller i sig max 2h.
Hörru din gröna sportflaska få i dig c-vitamin och andra vitaminer. Får ner CS-toleransen för mig.
Citera
2017-02-25, 22:38
Medlem
Pallar inte leka kemi för denna sak. Ni får testa själva. :P aldrig hahaha...

Tycks då? Helt okej med
Citera
2017-02-26, 01:02
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hörru din gröna sportflaska få i dig c-vitamin och andra vitaminer. Får ner CS-toleransen för mig.

Äter vitaminer så det räcker och blir över!
Skulle nog behöva att inte ta någon CS i minst en månad, men den idén kommer aldrig va annat än en tanke.
Citera
2017-02-26, 01:06
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska
Äter vitaminer så det räcker och blir över!
Skulle nog behöva att inte ta någon CS i minst en månad, men den idén kommer aldrig va annat än en tanke.
Woot? Mina toleranser på CS sjunker fett snabbt varva med något annat då? Bör väl finnas någon CS som inte har korstolerans tycker jag.. Kanske köra på någon opiat eller sativa röka medans toleransen sjunker?^^
Öka metabolismen bruh
Citera
2017-02-26, 01:10
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Woot? Mina toleranser på CS sjunker fett snabbt varva med något annat då? Bör väl finnas någon CS som inte har korstolerans tycker jag.. Kanske köra på någon opiat eller sativa röka medans toleransen sjunker?^^
Öka metabolismen bruh

Är så dyrt om jag ska köra något annat i en månad, och amfetamin har mig runt lillfingret hehe.
Tog inget på 4 dagar och var knappt märkbar skillnad på toleransen.

Kanske köra någon cs som går på Noradrenalin istället för dopaminet skulle vara ett bra alternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in