Hey!
Har precis fått licens godkänd och provar mig nu fram med metaminan.
Körde först 2.5+5+5+2.5 i några dagar och sedan 7,5+7,5mg, var 3-4e timme.
Den sista dagen på 7,5... resulterade i djupa dippar, extrem förvirring och grinighet, blev även smått paranoid och nervös mellan varven, och rebounden på det var fan inte att leka med.
Började noja ur att det här inte alls kommer fungera på mig, pga alla biverkningar. Men jag testade istället 5+5+5 idag, i 2,5 timmars intervaller och metaminan fungerade!
Det var som att hjärnan varvade ner på riktigt. Allt blev mycket lugnare, med en fokus jag bara uppnår efter meditation. Och det gick (nästan) att sitta still 3 timmar i ett kök och diskutera, utan att ständigt avbryta med intressantare samtalsämnen, eller fastna i det där ständiga pundandet med saker, för att hålla hjärnan igång. Ja, känslan var bara mjuk och rebounden slapp jag helt och hållet.
Men det finns mkt mer att ge känns det som. Skallen kommer inte riktigt igång, och det går inte att tänka lika klart, trots att fokus fungerar bättre. Det är ungefär som det vore en jävla massa skit i backspegeln när jag ska plocka fram något ur minnet.
Hur lång tid tog det för er att ställa in rätt dos, och hur försiktig har ni varit?
Har någon känt av biverkningar och har dessa avtagit med tiden?
När det väl fungerar blir jag glad och hoppfull, men känner även en sorg till och från, men det kanske bara är naturligt med tanke på hur livet sett ut, och att det äntligen stannar upp.
Kommer iaf öka med 5mg till eftermiddagen och se vad som händer, och sedan utvärdera några dagar.