Citat:

Ursprungligen postat av KexxeT

Men å andra sidan en ganska svår grupp att gå vidare ifrån 

...
Fabregas är nog bästa spelar i mitt lag nu....
Vann alla utmärkelser han kunnat. Senaste 5 matcherna har han en form på 10-8-9-8-9, ganska bra 

.
För er som värvat/Spelat med Hamburg. Hur bra är igentligen Vincent Kompany? Har funderingar på att förstärka min backlinje men dem ska ju fan ha 200mkr för honom, känns lite overkill. Eller är han värt var ända öre?!?!?!?
S02 nu, ett par matcher i ligan + några i CL. Leder ligan som vanligt 

Ja vill du ha en back för framtiden som även platsar direkt i ditt lag så tycker jag du ska värva honom, han har ett otroligt brett register, bra på markering samt riktigt snabba fötter på den jäkeln 

, tog en screenshot här:
http://img171.imageshack.us/my.php?image=kompanypx9.jpg
Enda man kan klaga på är huvudspelet, dessutom var han skadad nyligen bilden kan ljuga lite, han lär utvecklas ännu mer snart, men han är inte riktigt i samma klass som Terry, Puyol, Ramos & co men de är också betydligt dyrare att värva.

Tror faktiskt han presterar ännu bättre om du har Vanden Borre (Riktigt bra) jämsides honom i backlinjen eftersom de troligen känner varandra väl sen är bägge grabbarna från Belgien, jag försöker nu locka ännu en belgare till min klubb, Van Buyten...hoppas han nappar.