2006-12-01, 01:47
Medlem
Niinos avatar
Har ni nåt bra tips på hur man kan lägga upp träningen ? Mina spelare utvecklas ALDRIG.
Citera
2006-12-01, 05:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Hur vet du att vi INTE gjort det?
Kanske för att jag själv testat och det fungerar utmärkt att använda den gamla cracken. Lågpanna.
Citera
2006-12-01, 08:55
Medlem
Fungerar verkligen patchen med en gammal crack?

Fick ner cracken, spelet verkar fungera som det ska. Har inte hunnit testa spela ordentligt, hinner inte just nu
Citera
2006-12-01, 09:35
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperie
Fungerar verkligen patchen med en gammal crack?

Fick ner cracken, spelet verkar fungera som det ska. Har inte hunnit testa spela ordentligt, hinner inte just nu

Jag undrar också det. Vore ju tråkigt om man behöver installera om allting om det inte fungerar.
Citera
2006-12-01, 10:49
Medlem
majken_60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av World Of Robots
Kanske för att jag själv testat och det fungerar utmärkt att använda den gamla cracken. Lågpanna.

javisst funkar det men har du ett crack som är till för ersion 7.0.0 så är det fortfarande den versionen... gå in på alternativ-> spelstatus så får du se att du med största sannolikhet fortfarande kör version 7.0.0 och inte 7.0.1
Citera
2006-12-01, 11:10
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av World Of Robots

Pajas.
Inse att använder du gamla cracken spelar du fortfarande med version 7.0.0
LÅGPANNA.

Gör om gör rätt!

Så du kan ju fråga dig själv hur smart du är när du märker att du inte få en rapport inför varje match om motståndaren. Och fortfarande tror att du kör på nya uppdateringen. Kom med nått vettigt istället för felaktig information.
Citera
2006-12-01, 12:20
Medlem
Vi får väl hoppas på en ny i dagarna
Citera
2006-12-01, 15:48
Medlem
LastCaresss avatar
Vilken svensk klubb i FM2007 har bäst förutsättningar att ta en plats i t.ex UEFA cupen och etablera sig där ?
Citera
2006-12-01, 16:36
Medlem
Vicious_s avatar
Efter ett par veckors uppehåll från FM så avslutade jag tredje säsongen med Motherwell. Jag kom trea i Skotska ligan efter Celtic och Rangers.
Jag vann skotska Ligacupen.

Efter min andraplats förra säsongen fick jag spela CL-kval. Jag slog ut Olympiakos på straffsparkar och fick Newcastle, Braga och Inter i gruppen.
Lyckades få ihop 4 poäng och kom trea i gruppen på målskillnad.
det betyder UEFA-cupens utslagningsrunda. Där fick jag jättepisk, 2-7 mot Arsenal.

Champions League och framgångar i Ligan har gjort klubben väldigt rik. Mitt saldo ligger på hela 165Miljoner. Ganska bra med tanke på att när jag startade saven hade 13 miljoner

Nu ska jag värva några riktiga klasspelare och satsa stenhårt på UEFA-cupen och Skotska Ligan. Målsättningen är att minst ta en CL-plats till nästa år.

MV: Graeme Smith - Vilken keeper, stor hjälte!

HB: Paul Quinn
BC: Brian Mclean, ordinarie i nordirland. Grym!
BC: Jon Jönsson, Utsedd till 3:e bästa i hela ligan!
VB: Mark Reynolds

HM: Marcus Pode, förväntade mig mera utav honom. Nästa år blir nog bättre.
MC: Fabrice Muamba, Lagets kanske bästa spelare. Bosman från Arsenal
MC: Brian Kerr, Grym. dock skadebenägen....
MV: Jim Paterson. Näst bästa målskytten.

A: Darren Smith. Stor talang från ungdomslaget.
A: Scott Mcdonald. Australisk landslagsman.

endast 3 stycken i den ordinare uppställningen är nyförvärv! Jönsson, Muamba, Pode.
Citera
2006-12-01, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Vilken svensk klubb i FM2007 har bäst förutsättningar att ta en plats i t.ex UEFA cupen och etablera sig där ?

Skulle vilja säga malmö. Det funkar även med dif, som jag själv lirar med och har vunnit min grupp osv. Men malmö är nog bäst ändå eftersom du får mest cash osv
Citera
2006-12-01, 17:14
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjaer
Skulle vilja säga malmö. Det funkar även med dif, som jag själv lirar med och har vunnit min grupp osv. Men malmö är nog bäst ändå eftersom du får mest cash osv

AIK funkar perfekt
Man har ett antal hundra miljoner efter några säsonger. Ganska stört. Man går flera miljoner plus varje månad med publik osv.
Citera
2006-12-01, 17:43
Medlem
MeatAbstracts avatar
Nu får nån vettig människa fixa en crack till 7.0.1
Känns halvkul å vara sjuk å inte ha nya uppdateringen till fm att spela med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in