Fan va kul demot där!
Ett stort + är ju samarbetslagen. Nu kan man enkelt slänga över massa spelare till sina farmalag. En del spelare går såklart inte med på att bli förflyttade men det gör de flesta reservspelarna samt Ungdomarna.
Nu kan man också ifrågasätta domarinsatserna igen och då via media, mycket bra! Om man säger fel saker till media om domarinsatsen får man varning som kan leda till avstängning av fotbollförbundet. Det är även större risk att få sparken om man har varning.
En sak jag stör mig på är fortfarande alla löjliga kommentarer man säger till spelarna i matchen, och nu även innan matchen. Här ska det enligt mig finnas mycket mer att välja på.
En annan sak som jag blev lite orolig för var när jag spelade med Dundee U. Celtic och Rangers kom 5.a respektive 7.a vilket jag anser helt ologiskt. Det gick bra för mig men när man mötte dessa lag fick man känna på deras styrka och förlorade stort, veckan efter förlorar dom stort mot lag jag enkelt vunnit emot. Men men… det är ju bara en test-version, blir säker bättre
Edit: Hittade en till ny genial sak! Man kan från seniorlaget skicka en spelare till reservlaget/U-lag under en viss tid, finns även valet "Tills spelaren är matchtränad"
Det här har jag också saknat!