2006-11-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
http://img171.imageshack.us/my.php?image=kompanypx9.jpg
Kanske får ta och se över om en värvning är möjlig efter dina ord :P.
En annan sak jag tänkte fråga är hur man gör för att kunna se den där grejen till höger om "statsen" där man ser om spelaren tappat eller blivit bättre under träningar etc ?
Citera
2006-11-11, 00:44
Medlem
Allrid roligt när man köper en talang man aldrig hört talas om och som är grym för att sedan se honom slå igenom rejält i verkligheten.

Grattis till platsen i Engelska landslaget Micah Richards
Citera
2006-11-11, 11:20
Medlem
majken_60s avatar
innan matcherna så kan man ju ställa in hur tuffa tacklingar och tät markering och sånt där, men vad menas med "visa fot"?
Citera
2006-11-11, 12:09
Medlem
Ifk Göteborg gick precis vidare till CL efter att ha slagit ut valencia i tredje kvalomgången, starkt jobbat, extra roligt är det att jag hamnade i samma grupp som dom
Citera
2006-11-11, 17:54
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majken_60
innan matcherna så kan man ju ställa in hur tuffa tacklingar och tät markering och sånt där, men vad menas med "visa fot"?

hehe undrar jag med, tror det är en knasig översättning, pröva ändra till engelska.
Citera
2006-11-11, 18:11
Medlem
Antonees avatar
Med "visa fot" menas att man tex undviker en ytter att komma till inlägg med en speciell fot eller hans bästa fot. Typ. Hoppas du fattar.
Citera
2006-11-12, 03:48
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Allrid roligt när man köper en talang man aldrig hört talas om och som är grym för att sedan se honom slå igenom rejält i verkligheten.

Uh...först & främst var jag tvungen att lägga upp 450 mille för att få ge denna grabb ett kontrakt, sedan dissar han mig trots att jag erbjöd honm maxkontraktet på alla punkter, alltså MAX med Barcelona.... Hur fan kan detta ske?

Värdelöst orealistiskt spel.
Citera
2006-11-12, 10:07
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Uh...först & främst var jag tvungen att lägga upp 450 mille för att få ge denna grabb ett kontrakt, sedan dissar han mig trots att jag erbjöd honm maxkontraktet på alla punkter, alltså MAX med Barcelona.... Hur fan kan detta ske?

Värdelöst orealistiskt spel.

Fick han till Spurs inför andra säsongen för 125 miljoner skr. Tror fan att City försöker trissa upp priset så mycket det bara går när Barcelona kommer med bud. Jag har märkt att unga spelare inte gärna flyttar över landsgränsen.

Sedan har jag fått det svårare att värva lovande 16- och 17-åringar till mitt lag, de vill stanna kvar där de är och utvecklas i lugn och ro. Det tycker jag är realistiskt.
Citera
2006-11-12, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2

Japp riktigt bra spelar det där. Problemet är att jag nog aldrig kommer få honom då jag är Arsenal. Alla gånger jag lagt bud på honom 100-200 miljoner+ så har dem nobbat mig för att jag är en huvudkonkurrent. Fan så illa.
I övrigt är han ordinarie i engelska landslaget på min liga :P

Ingen som vet hur man gör för att kunna se dessa grejer till höger om statsen där man ser hur spelaren förändrats?
http://img171.imageshack.us/my.php?image=kompanypx9.jpg Gabbelito har ju inte varit inne på en evighet =/
Citera
2006-11-12, 21:24
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Japp riktigt bra spelar det där. Problemet är att jag nog aldrig kommer få honom då jag är Arsenal. Alla gånger jag lagt bud på honom 100-200 miljoner+ så har dem nobbat mig för att jag är en huvudkonkurrent. Fan så illa.
I övrigt är han ordinarie i engelska landslaget på min liga :P

Ingen som vet hur man gör för att kunna se dessa grejer till höger om statsen där man ser hur spelaren förändrats?
http://img171.imageshack.us/my.php?image=kompanypx9.jpg Gabbelito har ju inte varit inne på en evighet =/

Hehe jo är inne lite då och då , om jag förstår dig rätt vill du veta om de gått upp eller ner i värden? för att kolla det gå in på en valfri spelare, sen till vänster i menyn ser du något som heter värden nedanför träning klicka där, sen kan du klicka på någon av egenskaperna så syns en graf på kordinatsystemet som visar hur spelarn tränat. man kan se under 12 månaders period.

Mina spelar tränar oftast bäst mellan november-december kanske för att det är uppehåll då.

Btw den där Micah Richards kan väl inte va så bra, enligt FM-scout har han bara 159 i potential ability.
Citera
2006-11-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
Hehe jo är inne lite då och då , om jag förstår dig rätt vill du veta om de gått upp eller ner i värden? för att kolla det gå in på en valfri spelare, sen till vänster i menyn ser du något som heter värden nedanför träning klicka där, sen kan du klicka på någon av egenskaperna så syns en graf på kordinatsystemet som visar hur spelarn tränat. man kan se under 12 månaders period.

Mina spelar tränar oftast bäst mellan november-december kanske för att det är uppehåll då.

Btw den där Micah Richards kan väl inte va så bra, enligt FM-scout har han bara 159 i potential ability.
Njae det där med värden visste jag redan, det jag vill ha är det jag ringat in på bilden nedan.
http://img485.imageshack.us/img485/8...panypx9kn9.jpg
Hur gör man så att dessa syns?
Citera
2006-11-12, 23:21
Medlem
Dhraugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
http://img485.imageshack.us/img485/8...panypx9kn9.jpg
Hur gör man så att dessa syns?

Klicka på Visa där uppe till höger och välj sedan Effekt av träning. Då dyker det upp.

Upptäckte att jag också har några frågor.
1. Vad menas med inblandning? När jag tittar på min profil visar det sig att jag endast har 3 i det...

Hmm, fortsätter med fler efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in