Har lst trden lite nu och har ett par funderingar.
S man ska brja med 10mg (ca en liten knivspets) och sen fylla p vid behov.
Men hur lng tid fr man rkna med frn sista dos tills man slocknar? Om man kr runt 10-20mg i 2 timmars intervaller eller liknande.
Jag har varit vaken i ett dygn nu sen jag tog den sista linan
Mnga verkar oskra p hur de ska lyckas dosera MDPV. "en knivspets" lter i mina ron vldigt luddigt. Nu nr jag testar frsta gngerna tnkte jag banka ut det kanske 100mg mdpv med 300mg florsocker/dextropur. Detta fr att f exaktare vgning ven utan en laboratiorievg.
Jag lste i ngon gammal trd om ngon som hvdade att det inte fungerade s bra att banka ut det med florsocker. r det ngon som har en aning om vad det kan betyda? Det borde vl bara vara att knda ihop grejerna ordentligt?
Fy fan, slut som efter ett tjackrace d ocks? Tror min pse hamnar i toan isf.
Tjackrace? Orttvis jmnfrelse. MDPV ger nstan ingenting men tar mycket mer n Tjack= skit/Schizodrog. Anledningen att det existerar r att det r snorbilligt/dos. Tnkte ge bort resterande skrp ett tag. Men vid eftertanke kom fram till att det inte var srskilt shysst att pracka p nn annan dynga man sjlv ratar. Drfr virvlade ven mitt sista G MDPV ner i toans gurglande gap. Varfr inte sniffa Bensin istllet: ger mer och tar mindre LOl.
Vadd "Smartdrog" frresten. Dumskalledrog r mer rttvis beteckning.
Senast redigerad av Advocatus-Diaboli 2009-11-14 kl. 09:53.
terdoseringsbehovet blev fr stort. Endast testat drogen i 15 tim.
Rka en dos. Vnta en halvtimme. Rka en till dos. Vnta en halvtimme. Rka en stor dos. Vnta i sex tim. S hll jag p i 15 tim. Gnuggade ven in litet p tandkttet.
Hjrtat dumkade p som f-n. Fick ven ngest. Men den motade jag bort s att jag kunde avnjuta ett avsnitt utav Arkiv-X. Nr jag satte mig i soffan efter att ha gtt fram till tv:n s kom det "blixtrar" i synfltet och jag blev litet yr.
Aldrig varit med p maken. Kan tnka mig att crackrkare har det s dr.
Efter att jag rkt en dos s spolade jag ned det i toaletten innan jag blev sugen p en till "hit".
Tjack r 10x bttre och hjrtat hoppar inte och dunkar och s existerar inte terdoseringsbehovet knappt p det. Fr mig.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-11-14 kl. 16:22.
Skrev fljande inlgg tidigare i trden och tnkte nu bygga p med fler tankar och frgetecken:
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Edit; Wall of text, mrks det att jag r ptnd eller?
Ber om urskt.
Kpte ett gram MDPV fr ett tag sedan och har vl testat alla intagningsstt sedan dess.. Jag har en hg naturlig tolerans mot alla droger jag har testat (tjo, kola, diverse opioider frn kodein och tramadol till horse, benso, cannabis) men har trots det varit jkligt frsiktig med MDPV eftersom det r s potent.. S jag har inte knt ngot direkt kick eller rush av det, inte ens IV, utan ruset (som fr vrigt mest r pigghet, pratgladhet och tankar som snurrar fort + en viss kthet ) har som smygit sig p alla gnger.
S i morse tog jag pyttelite subutex + MDPV fr att vakna, men undvika monsterpupillerna (fr frresten stora pupiller p MDPV, men min vnstra pupill blir strre n den hgra, samma fr ngon annan?). Efter ngon timme (snade in p att sminka mig, jvligt noggrant blir det p MDPV) s tnkte jag att jag skulle ta lite pfyllning av bara MDPV den hr gngen...
Eftersom det r fredag och jag inte har knt att jag har varit i riskzonen fr att verdosera tnkte jag mta upp en lite rejlare dos och sl i mig. Sagt och gjort, hade dessutom lagom brttom s jag krde in det rtt snabbt. Och nu hnde ngonting, jag fick en liten kick!
Men, jag fick ocks den dr metalliska (vet inte hur jag bttre ska beskriva den) smaken/knslan i halsen som jag fick nr jag injicerade tramadol. Har bara knt den knslan med dessa tv droger. Ngon som har haft samma upplevelse eller den kanske till och med har ngot namn/finns beskriven?
Tog precis mitt sista MDPV IV, slog p precis som beskrivet i spoilern, med knslan i gommen, allmn (omedelbar) darrighet osv, mycket trevligt
Rengjorde mina verktyg i ett par minuter kanske, tittade mig sedan i spegeln. Tefatspupiller + att den vnstra var betydligt strre n den hgra trots att ven den var frstorad.
Fundering: Blir pupillerna stora omedelbart som MDPV't nr hjrnan? Nsta gng mste jag prova att skjuta och titta mig i spegeln under tiden
Jag har alltid varit knslig fr utslag, typ soleksem, vrmeutslag, rakutslag. Min hud kliar ofta (mer nr jag r pverkad av tjo eller ngon opiat dock jmf med d jag r helt ren). Jag trodde frst att jag hade ftt utslag av att jag lg i soffan och onanerade i ~8 timmar en gng p MDPV eftersom hger underarm gneds mot magen hela tiden och jag antagligen var svettig utan att tnka p det, MEN efter att jag skrev inlgget inom spoiler^^ s upptckte jag samma utslag igen utan att ha gjort ngot som kunde ha orsakat det. Plus p insidan/baksidan lr p vnster ben. Jag fr allts ngon typ av allergisk reaktion i huden av MDPV.
Fundering: Har ngon annan ftt utslag av hga doser MDPV?
Jag rengr alltid mina verktyg mycket noggrant (extra just nu kanske eftersom jag har jvligt ont om kanyler och mste teranvnda dem x antal gnger), nnu mer sklart om jag r tjackad. D blir ju allt kul. Men jag har upptckt att det (fr mig) r nnu lttare att sna in p saker p MDPV n p tjack, s p MDPV skulle jag kunna sitta och rengra kanylen och pumpen fan i flera timmar. Skulle ltt ha gjort det ocks om inte alla tankarna kretsade kring s mnga olika saker och jag tnkte att jag var tvungen att skriva hr p FB och frga
Fundering: Snar ni ltt in p saker ni gr, och vill gra allting till perfektion? Ex) Rengring av verktyg, sminka sig (nnu ett av mina flertimmarsprojekt s fort jag tar MDPV) osv?
vrigt: Jag var s jvla glad nr jag upptckte MDPV, en upptdrog som man inte blir helt jvla vck av och som dessutom n s lnge r laglig. Hoppas att mina hudutslag inte betyder att jag r ddligt allergisk eller ngot, fr om inte s tnker jag definitivt handla hem denna substans igen.
Mrker ingen skillnad p pupillerna faktiskt, inget alls, vilket gr att jag kunnat anvnda pv som vardagsdrog obehindrat. Kr dock inte IV utan endast nasalt, har provat att rka ngra ggr ocks men det bet inte alls p mig.
Sna in p saker = absolut! Dock har jag svrt att f ngot flyt i det jag gr vid hgre doser utan sitter mest och fipplar med vad det nu gller.
Vet ngon om det r ngon skillnad mellan batch H och E av *rganic*c.coms MDPV?
r en den ljusare typen och en den mrkare?
Jag bestllde Batch H. Denna batch var mer "fint" puder och inte lika kladdigt, snarare lite torrt, en aningen mrkare vit nyans men inte s det mrks. Behvs lite mer men jag kan inte klaga p ruset. Jagfr lite mer eufori, tyvr ger den inte lika mycket pratgladhet eller speed som den klumpiga batchen. Men jag gillar den.
@
Mystice
Jag tror inte MDPV pverkar dina pupiler. Iaf har det aldrig hnt mig.
Ja, melonvita* r den bsta RC'n p lnge. Mycket bttre n mephedrone.
*mdpv
Senast redigerad av Repellerar 2009-11-16 kl. 15:18.
Jag bestllde Batch H. Denna batch var mer "fint" puder och inte lika kladdigt, snarare lite torrt, en aningen mrkare vit nyans men inte s det mrks. Behvs lite mer men jag kan inte klaga p ruset. Jagfr lite mer eufori, tyvr ger den inte lika mycket pratgladhet eller speed som den klumpiga batchen. Men jag gillar den.
Ok, d var det nog en liknande E-batchen frn annan butik jag hade sist. D mste man bara lyckas lista ut hur man ska betala dom d den informationen saknas p sidan, kan det vara borttaget i samband med att ngot av deras konton blivit frysta?
Ok, d var det nog en liknande E-batchen frn annan butik jag hade sist. D mste man bara lyckas lista ut hur man ska betala dom d den informationen saknas p sidan, kan det vara borttaget i samband med att ngot av deras konton blivit frysta?
Jag bestllde igr via Alertpay. D betalar med kredit kort. Om du bestller en produkt fr du ett mail med detaljer hur du gr till vgas med betalningen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!