2010-01-12, 16:27
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz
När man lär sig att hantera denna drog så e den helt underbar.Har gått och blivit helfrälst på denna.gillar att bli mdpv skev,hehe.

Folk gapar om att meph är beroendeframkallande, tycker MDPV är värre, iaf om man ser till redoseringsbehovet.
Men visst, det är en trevlig drog, även fast jag föredrar MDPPP.
Citera
2010-01-12, 20:07
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Folk gapar om att meph är beroendeframkallande, tycker MDPV är värre, iaf om man ser till redoseringsbehovet.
Men visst, det är en trevlig drog, även fast jag föredrar MDPPP.

MDPPP? Nytt? Hur är det i gämförelse med MDPV? Doserg, tisintervall, At osv
Citera
2010-01-12, 20:09
Medlem
Specters avatar
Står lite om klassningen och drogen här:
http://svt.se/2.33831/1.1843846/drog...d=puff_1843846
Citera
2010-01-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specter
Står lite om klassningen och drogen här:
http://svt.se/2.33831/1.1843846/drog...d=puff_1843846
Det står också lite om orsakerna till narkotikaklassningen.
Erfarna pundare som kan inte tänka sig mindre mängder än 0,1 eller
helst 0,2g. "Fan, här har man varit med förut," eller "Jag vet vad jag gör."
"Men det där är ju ingenting..." osv.
Tack för ert bidrag till klassningen.
Tänker ändå inte återvända till tjackhelvetet.
Citera
2010-01-13, 05:42
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
MDPPP? Nytt? Hur är det i gämförelse med MDPV? Doserg, tisintervall, At osv

En normaldos mdppp för nybörjare / förstagångsanvändare ligger på c:a 20mg, eller m.a.o. 4x PV-dosen. Ruset är subtilt på liknande sätt.

Ang PV är det min åsikt att PV är en kass drog. De som "älskar" den tycker om den för att den är billig, beroendeframkallande så in i helvete, och varar länge. Inte för att ruset är något att snacka om.

Jag älskade själv PV för några dagar sen. Sen tog påsen slut. Älskar jag PV längre? Icke!

Ryktet om hur hemsk PV-AT är e överdrivet IMO. Efter att ha sovit närmare två dygn är man på benen igen, detta efter 10 dagar dagligt bruk och som mest 4 timmars sömn per natt.

MDPPP är samma skit som PV i princip, fast lite svagare.
Citera
2010-01-13, 06:19
Medlem
mallvazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
En normaldos mdppp för nybörjare / förstagångsanvändare ligger på c:a 20mg, eller m.a.o. 4x PV-dosen. Ruset är subtilt på liknande sätt.

Ang PV är det min åsikt att PV är en kass drog. De som "älskar" den tycker om den för att den är billig, beroendeframkallande så in i helvete, och varar länge. Inte för att ruset är något att snacka om.

Jag älskade själv PV för några dagar sen. Sen tog påsen slut. Älskar jag PV längre? Icke!

Ryktet om hur hemsk PV-AT är e överdrivet IMO. Efter att ha sovit närmare två dygn är man på benen igen, detta efter 10 dagar dagligt bruk och som mest 4 timmars sömn per natt.

Testa att ta 60mg iv så får du nog rus att snacka om
Citera
2010-01-13, 06:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz
Testa att ta 60mg iv så får du nog rus att snacka om

PJ tänk inte ens tanken att ta 60 mg iv : ))

Mallvaz: Inget elakt, men tänker du på diin hälsa?

Skön avatar föresten haha.
Citera
2010-01-13, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice

Du har inte prövat pv från puremdpv skulle jag tro då , det ruset är "något" o snacka om kan jag lova
Citera
2010-01-13, 08:20
Medlem
mallvazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
PJ tänk inte ens tanken att ta 60 mg iv : ))

Mallvaz: Inget elakt, men tänker du på diin hälsa?

Skön avatar föresten haha.
jag kör stenhårt i 3-4 dyngn.sen vila minst 10dygn.vet inte hur nyttigt det är direkt men det funkar för mej.Är dock riktigt bäng i luvan dag 4.
Citera
2010-01-13, 11:29
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sl4k
Du har inte prövat pv från puremdpv skulle jag tro då , det ruset är "något" o snacka om kan jag lova
Låter ju intressant. Synd att hemsidan är nere bara. Känns som massvis med RC-shoppar är nere till och från, hela tiden.
Citera
2010-01-13, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Låter ju intressant. Synd att hemsidan är nere bara. Känns som massvis med RC-shoppar är nere till och från, hela tiden.

Beställde och betalade igår, och idag möttes man av en "suspended" sida direkt på morgonen
Men jag mejlade och frågade vad som hänt och fick svar efter två minuter:

"Hej, det är vår webhost som sturlar, vi har kontaktat supporten och hoppas det löser sig snart.
Vi ursäktar om detta har orsakat besvär.

Din order är mottagen och betald, den kommer skickas idag."

Mvh,
PureMDPV

Så jag har inte tappat hoppet än, snabb respons på support och "snygg" sida gör att jag har förhoppningar om leverans än sålänge.

/Chris

Edit: Nu är sidan uppe igen.
Senast redigerad av Chris2 2010-01-13 kl. 15:25.
Citera
2010-01-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren

Det står nått på deras sida nu om att dem hade problem med deras host.

Men dem som väntar på nåt gott... (väntar alltid för länge haha)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in