2009-10-30, 02:28
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabturbo
Hade tnkt att fira halloween p lrdag med dels lite methdrone typ en vanlig bomb p 250-300G, lite sprit sedan toppa upp utgngen med just lite MDPV innan man gr frn efterfesten. Hur tar man MDPV p bsta stt med mycket folk runtomkring p frfesten, toan en liten shoot av vatten eller bomba ven detta...Har ingen vg hemma heller s hur doserar man upp det p bsta stt frn min pse p 1g frn Pulvermannen. Samt vilken dos r att rekommendera fr en som inte prvat just MDPV tidigare?

Fr det frsta tycker jag inte att det lter som en bra id att prva att mixa centralstimulerande RC's. Brja med 5-10mg. Har ingen aning om hur du ska dela upp det i rtt doser dock.
Citera
2009-10-30, 03:50
Medlem
nuplie22s avatar
Hur r MDPV mot methedrone? Och om nn testat den 3e jag r intresserad av 4-FMA?

Ruslngd, typ av rus etc.

Nasalt/oralt r det jag tar, ingen kickjmnfring vid IV eller s.

Tacksam fr svar!
Citera
2009-11-01, 01:51
Medlem
Narviks avatar
Jag skte p "MDPV oralt" men hittade ingen bra trd frutom denna och jag orkar inte kolla igenom alla 161 sidor s jag frgar istllet.

MDPV tas ju upp snabbt och effektivt nasalt, men hur r det oralt?
1: r det samma doser (om inte, vilka doser och vad motsvarar det?)
2: hur lng tid tar det tills man knner av?
Citera
2009-11-01, 02:12
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Jag skte p "MDPV oralt" men hittade ingen bra trd frutom denna och jag orkar inte kolla igenom alla 161 sidor s jag frgar istllet.

MDPV tas ju upp snabbt och effektivt nasalt, men hur r det oralt?
1: r det samma doser (om inte, vilka doser och vad motsvarar det?)
2: hur lng tid tar det tills man knner av?
Jag har provat MDPV oralt i sm doser om 1-3 mg och d gnuggade jag bara in det i tandkttet. Det kndes inom ngra minuter och verkade ha god biotillgnglighet. Jag har ju inte testat ordentligt, men att dma av det jag upplevde verkade biotillgngligheten i munnen vara i stort sett lika bra som nasalt.
Citera
2009-11-01, 03:21
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag har provat MDPV oralt i sm doser om 1-3 mg och d gnuggade jag bara in det i tandkttet. Det kndes inom ngra minuter och verkade ha god biotillgnglighet. Jag har ju inte testat ordentligt, men att dma av det jag upplevde verkade biotillgngligheten i munnen vara i stort sett lika bra som nasalt.
Jo, fast att gnugga in i tandkttet ger ju nstan samma effekt som att ta det nasalt. Den enda skillnaden r att det r olika mycket blodkrl dr som i nsan.
Det r drfr som man oftast fr liknande biotillgnglighet nasalt, sublingualt (kind eller under tungan) och rektalt.

Om man tar det oralt s gr det mesta genom levern och kan dr brytas ner och det kan ven brytas ner i magscken och tarmen innan det tar upp.
Det r drfr morfin tas upp s dligt, eller rttare sagt, det tas vl upp bra oralt men det bryts ner i levern.

Jaha, skriver verdrivet informativ text... Jag lter det vara kvar ifall nn har gldje av det.

Hur som helst har du testat att bomba?
Citera
2009-11-12, 16:41
Medlem
Croydons avatar
Hej!
Fr idag 0,5 g mdpv. Har ingen mjlighet att hinna lsa igenom trden.
Jag har en frga. Jag har frsttt att detta r mkt starkt. Jag r rtt van vad gller tjack men jag undrar hur mnga linor kan jag frvntas p ut p detta halvgram?

Tacksam fr svar!

Mvh C
Citera
2009-11-12, 17:20
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croydon
Hej!
Fr idag 0,5 g mdpv. Har ingen mjlighet att hinna lsa igenom trden.
Jag har en frga. Jag har frsttt att detta r mkt starkt. Jag r rtt van vad gller tjack men jag undrar hur mnga linor kan jag frvntas p ut p detta halvgram?

Tacksam fr svar!

Mvh C
tminstone en 25-30 stycken "linor".

Skulle rda dig att ta 10mg frsta gngen fr att knna det, sen beroende p hur van du r kanske du kan ta typ 20 mg t gngen eller ngot sdant. Man knner det ordentligt redan vid 5mg tycker jag.

Det r RIKTIGT starkt s var frsiktig. gonmtta inte.
Citera
2009-11-12, 17:47
Medlem
Croydons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
tminstone en 25-30 stycken "linor".

Skulle rda dig att ta 10mg frsta gngen fr att knna det, sen beroende p hur van du r kanske du kan ta typ 20 mg t gngen eller ngot sdant. Man knner det ordentligt redan vid 5mg tycker jag.

Det r RIKTIGT starkt s var frsiktig. gonmtta inte.

Hej!
Det var som fan att det rcker till s pass mnga doser!
Tack fr svaret, har dessvrre ingen tillgng till en vg. Hur kan man p lttast stt dosera utan vg?
Tacksam fr svar ven denna gng!
Citera
2009-11-12, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Croydon
Hej!
Det var som fan att det rcker till s pass mnga doser!
Tack fr svaret, har dessvrre ingen tillgng till en vg. Hur kan man p lttast stt dosera utan vg?
Tacksam fr svar ven denna gng!

Jo, det r drag i skiten..
Ta en riktigt liten hg p spetsen av en vass kniv, gr en lina av det och ta bara halva linan s lr du vara safe frsta gngen i alla fall.
Citera
2009-11-12, 21:35
Medlem
Jag har samma.

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mitt senaste MDPV ser ut shr:

http://planaheist.com/imagehost/images/dsc00579.jpg

Fler som har haft MDPV i denna form? Har testat brunt o vitt MDPV innan men som inte alls har varit lika klumpigt o rent som detta r. Kanske r mer frskt direkt ifrn labbet? Funkar gr det iaf.

Fick mitt frsta mdpv idag och det ser likadant ut. Men jag fin hackade det med ett rakblad p spis hllen och har nu dragit ngra sm linor och rkat lite med en ny slaktad cannabis hane. Men mrker inte s mycket, har mest ftt handsvett och bultande hjrta.
Citera
2009-11-13, 19:13
Medlem
Mystices avatar
Edit; Wall of text, mrks det att jag r ptnd eller?
Ber om urskt.

Kpte ett gram MDPV fr ett tag sedan och har vl testat alla intagningsstt sedan dess.. Jag har en hg naturlig tolerans mot alla droger jag har testat (tjo, kola, diverse opioider frn kodein och tramadol till horse, benso, cannabis) men har trots det varit jkligt frsiktig med MDPV eftersom det r s potent.. S jag har inte knt ngot direkt kick eller rush av det, inte ens IV, utan ruset (som fr vrigt mest r pigghet, pratgladhet och tankar som snurrar fort + en viss kthet ) har som smygit sig p alla gnger.

S i morse tog jag pyttelite subutex + MDPV fr att vakna, men undvika monsterpupillerna (fr frresten stora pupiller p MDPV, men min vnstra pupill blir strre n den hgra, samma fr ngon annan?). Efter ngon timme (snade in p att sminka mig, jvligt noggrant blir det p MDPV) s tnkte jag att jag skulle ta lite pfyllning av bara MDPV den hr gngen...

Eftersom det r fredag och jag inte har knt att jag har varit i riskzonen fr att verdosera tnkte jag mta upp en lite rejlare dos och sl i mig. Sagt och gjort, hade dessutom lagom brttom s jag krde in det rtt snabbt. Och nu hnde ngonting, jag fick en liten kick!

Men, jag fick ocks den dr metalliska (vet inte hur jag bttre ska beskriva den) smaken/knslan i halsen som jag fick nr jag injicerade tramadol. Har bara knt den knslan med dessa tv droger. Ngon som har haft samma upplevelse eller den kanske till och med har ngot namn/finns beskriven?
Citera
2009-11-13, 19:55
Medlem
Gravelands avatar
Har lst trden lite nu och har ett par funderingar.

S man ska brja med 10mg (ca en liten knivspets) och sen fylla p vid behov.
Men hur lng tid fr man rkna med frn sista dos tills man slocknar? Om man kr runt 10-20mg i 2 timmars intervaller eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in