Edit; Wall of text, mrks det att jag r ptnd eller?

Ber om urskt.
Kpte ett gram MDPV fr ett tag sedan och har vl testat alla intagningsstt sedan dess.. Jag har en hg naturlig tolerans mot alla droger jag har testat (tjo, kola, diverse opioider frn kodein och tramadol till horse, benso, cannabis) men har trots det varit jkligt frsiktig med MDPV eftersom det r s potent.. S jag har inte knt ngot direkt kick eller rush av det, inte ens IV, utan ruset (som fr vrigt mest r pigghet, pratgladhet och tankar som snurrar fort + en viss kthet

) har som smygit sig p alla gnger.
S i morse tog jag pyttelite subutex + MDPV fr att vakna, men undvika monsterpupillerna (fr frresten stora pupiller p MDPV, men
min vnstra pupill blir strre n den hgra, samma fr ngon annan?). Efter ngon timme (snade in p att sminka mig, jvligt noggrant blir det p MDPV) s tnkte jag att jag skulle ta lite pfyllning av bara MDPV den hr gngen...
Eftersom det r fredag och jag inte har knt att jag har varit i riskzonen fr att verdosera tnkte jag mta upp en lite rejlare dos och sl i mig. Sagt och gjort, hade dessutom lagom brttom s jag krde in det rtt snabbt. Och nu hnde ngonting, jag fick en liten kick!
Men, jag fick ocks den dr metalliska (vet inte hur jag bttre ska beskriva den) smaken/knslan i halsen som jag fick nr jag injicerade tramadol. Har bara knt den knslan med dessa tv droger.
Ngon som har haft samma upplevelse eller den kanske till och med har ngot namn/finns beskriven?