2009-09-03, 21:36
Medlem
durbanpoisons avatar
Ni som kört MDPV, hur långt tid tar det innan man kan sommna ungeufär efter sista intag, går kanske inte alls, när jag tuggade concerta kunde jag inte sova på 2 dygn typ har kört typ 40 mg utspritt under dagen.
Citera
2009-09-03, 22:57
Medlem
Nervoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
Ni som kört MDPV, hur långt tid tar det innan man kan sommna ungeufär efter sista intag, går kanske inte alls, när jag tuggade concerta kunde jag inte sova på 2 dygn typ har kört typ 40 mg utspritt under dagen.

Brukar räkna kallt med 8h efter sista intag, om det är första eller andra dagen jag kör och är normalt utvilad före. Efter några dagar däremot så blir det nästan tvärtom. Kräver en dos före läggdags, somnar så gemytligt då Lättare att stiga upp blir det också några timmar senare.
Citera
2009-09-04, 01:02
Medlem
Om du vill somna tidigare, så vapa skiten. När jag kör i näsan så blir den stimulerande sidan starkare, och då kan jag inte sova förrän min. 6h.
Citera
2009-09-04, 02:49
Medlem
Nervoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guuten
Om du vill somna tidigare, så vapa skiten. När jag kör i näsan så blir den stimulerande sidan starkare, och då kan jag inte sova förrän min. 6h.

provade det nyss, gillade inte alls känslan i halsen.. Van rökare så det var inte det. Personligen föredrar jag att ta det bakvägen så att säga, 10-20mg ungefär var 3-5:e timme brukar vara min standarddos för att hållas på topp
Citera
2009-09-04, 03:00
Medlem
Nervoss avatar
Nytt inlägg då det rör en annan fråga...mdpv:ad såklart...

Hur länge har ni andra hållit igång på MDPV? (frågar av nyfikenhet, då jag själv brukar ha en ovana att inte sluta förrän jag mer eller mindre däckar. Så ta det inte som skryt från min sida)

72h har jag kört som en gång, började se "smågubbar" runt 60h nånting. Var även ut och jagade nämnda gubbar i en skog de sista två timmarna...

91h andra och senaste gången, runt 85h in i racet fick jag för mig att grannarna hade nån slags konspiration mot mig och hade planterat buggar i min lägenhet... Kändes lite sisådär friskt efteråt Lägenheten såg också lite sisådär ut nästa morgon.

Båda gångerna har jag dock varit medveten om att vanföreställningarna möjligen kan ha varit en produkt av min egen fantasi, men det kändes aldrig som om det var värt att chansa...

Inte helt friskt...
Senast redigerad av Nervos 2009-09-04 kl. 03:05. Anledning: omformulering
Citera
2009-09-04, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nervos
provade det nyss, gillade inte alls känslan i halsen.. Van rökare så det var inte det. Personligen föredrar jag att ta det bakvägen så att säga, 10-20mg ungefär var 3-5:e timme brukar vara min standarddos för att hållas på topp

Däremot är det effektivaste sättet att röka det. MDPV smakar inte så bra, men inte tillräckligt dåligt för att störa mig. Har börjat vänja mig.

Jag har kört den 2 dagar i rad som mest. Första gången jag körde MDPV fick jag också hallisar och vanföreställningar, fast då var inte mitt psyke alls i form och hade även blandat med methedrone.

Även jag är fortfarande orolig över att jag kanske håller på att bli schizo.
Senast redigerad av Guuten 2009-09-04 kl. 05:16.
Citera
2009-09-04, 07:18
Medlem
JD76s avatar
Vaken på MDPV.

Själv är jag inne på andra dygnet nu, känns fint än så länge.
Dock så arbetar magen och tarmar i ljusets hastighet, toabesök efter varje påfyllning är ett faktum. Det är det enda negativa med MDPV, allt detta jävla bajseri.
Är det bara jag som drabbas av detta? På tjack har det aldrig blivit såhär.

/JD
Citera
2009-09-04, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JD76
Själv är jag inne på andra dygnet nu, känns fint än så länge.
Dock så arbetar magen och tarmar i ljusets hastighet, toabesök efter varje påfyllning är ett faktum. Det är det enda negativa med MDPV, allt detta jävla bajseri.
Är det bara jag som drabbas av detta? På tjack har det aldrig blivit såhär.

/JD

Jo, jag får en plötslig känsla av att gå på toa och tömma tarmen efter varje hit faktiskt. Kanske för att kroppen spänner sig? Nervositet?
Citera
2009-09-04, 12:44
Medlem
durbanpoisons avatar
hehe, sommnade runt 4 snåret, och gick upp vid 11, man känner sig rätt pigg ändå får jag säga, lite små speedad kanske, men är ju fan inte värt, inget direkt rus på skiten, räcker att ta 20 mg max, får ju ändå inte tillbaks nått slags rus, fattar inte hur ni kan köra flera dagar på detta >_<, bättre o dra tjack då!!
Citera
2009-09-04, 13:47
Medlem
bilarns avatar
Första gången jag körde så kunde jag inte sova för 5 öre på hela natten och knappt så jag kunde sova natten efter pga av för många doseringar och för stora, så använd detta med måtta. Men om man tar det lugnt med återdosering samt mängd så ska det funka bra att sova om man går och lägger sig ca 6h efter intag det funkar iaf för mig för då är jag endå så seg och trött när ruset lagt sig
Citera
2009-09-04, 13:55
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilarn
Första gången jag körde så kunde jag inte sova för 5 öre på hela natten och knappt så jag kunde sova natten efter pga av för många doseringar och för stora, så använd detta med måtta. Men om man tar det lugnt med återdosering samt mängd så ska det funka bra att sova om man går och lägger sig ca 6h efter intag det funkar iaf för mig för då är jag endå så seg och trött när ruset lagt sig

okej, jaja, men enligt mig var detta en skit rc men de är ju dem flesta hara bara varit riktigt nöjd med det hederliga mephet
Citera
2009-09-04, 14:25
Medlem
bilarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
okej, jaja, men enligt mig var detta en skit rc men de är ju dem flesta hara bara varit riktigt nöjd med det hederliga mephet

Jag gillar inte MDPV pga att det är så ostabilt och suget efter mer på ett rus som inte ens är så bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in