2009-05-09, 20:03
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Okej, fungerar det bra i pipa?
Jag ska precis dra upp min och köra den i en glödlamps vaporizer, får väll se hur det går att köra helt rent med en kass hals.

Japp, funkar kanon! Blanda med vanlig tobak bara. Det svåra är dock att dosera rätt i början innan man vet, så testa med en låg dos först. Ta inte för mycket pulver och för lite tobak = pulvret brinner DÅLIGT.
Citera
2009-05-09, 20:37
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Japp, funkar kanon! Blanda med vanlig tobak bara. Det svåra är dock att dosera rätt i början innan man vet, så testa med en låg dos först. Ta inte för mycket pulver och för lite tobak = pulvret brinner DÅLIGT.

Körde utan tobak, körde rent - pulvret kokade upp bra. Tog kanske 10 sekunder tills de började. Intog ca 5 sekunder senare - fungerar så jävla mycket bättre än vad det gjorde att dra upp det i snoken. Grymt skönt ju - blev speedad, äntligen! Det enda som var lite jobbigt var smaken och att det sved till i munnen men det gick ju snabbt över, sen kom syndafloden med saliv men det tryckte jag bara var roligt. Dosen var kanske 10 -15 mg.
Citera
2009-05-09, 21:13
Medlem
trissels avatar
Citat:
Körde utan tobak, körde rent - pulvret kokade upp bra. Tog kanske 10 sekunder tills de började. Intog ca 5 sekunder senare - fungerar så jävla mycket bättre än vad det gjorde att dra upp det i snoken. Grymt skönt ju - blev speedad, äntligen! Det enda som var lite jobbigt var smaken och att det sved till i munnen men det gick ju snabbt över, sen kom syndafloden med saliv men det tryckte jag bara var roligt. Dosen var kanske 10 -15 mg.

Jag blandar ju med tobak men jag tycker inte att smaken är konstigare än vanliga cigg egentligen, smakar lite starkare bara. Någon ökad saliv har jag inte heller fått.
Citera
2009-05-10, 14:12
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Jag blandar ju med tobak men jag tycker inte att smaken är konstigare än vanliga cigg egentligen, smakar lite starkare bara. Någon ökad saliv har jag inte heller fått.

Testa köra rent i vaporizer. Iof kör jag med det vita, kan ju vara skillnad om du har det bruna från ND.
Citera
2009-05-11, 14:12
Bannlyst
Synd att den är så satans potent.. och så toleransbyggande!! men tanke på hur psyket spårar av det..
Citera
2009-05-11, 15:40
Bannlyst
läs

Citat:
Testa köra rent i vaporizer. Iof kör jag med det vita, kan ju vara skillnad om du har det bruna från ND.
men snälla.det är vit från början!! Det blir brunt när det kommer i kontakt med luften! Så det är inte två olika...
Citera
2009-05-11, 16:28
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malta666
men snälla.det är vit från början!! Det blir brunt när det kommer i kontakt med luften! Så det är inte två olika...

Nej, det bruna och det vita är två olika, kan jag få källor på att det blir brunt i luft? Mitt vita blir inte brunt i luft även om jag låter det ligga framme i några dagar. Det bruna verkar vara mer potent och är troligtvis framställt på ett mer avancerat och "bättre" sätt - kanske även mer rent. De har troligtvis två olika leverantörer - som betyder - olika kvalitéer och renheter.
Citera
2009-05-11, 16:37
Bannlyst
Provade MDPV för kanske ett år sedan (9-12 månader) och att dra det i snoken kändes helt meningslöst när man väl provat att röka det. Säger som jag sagt tidigare i den här tråden.

Snok= wwwjjaaaasssssssssssss

röka = PANG!!!!!!!!!!!!!!!

Men man får vara försiktig med doseringen, ett riktigt djupt bloss och jag föll till marken. Benen försvann under mig men jag vaknade snabbt till liv och då gick hela kroppen i 280, trodde inte hjärtat skulle hålla
Citera
2009-05-11, 19:02
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weLOVEsnow
Provade MDPV för kanske ett år sedan (9-12 månader) och att dra det i snoken kändes helt meningslöst när man väl provat att röka det. Säger som jag sagt tidigare i den här tråden.

Snok= wwwjjaaaasssssssssssss

röka = PANG!!!!!!!!!!!!!!!

Men man får vara försiktig med doseringen, ett riktigt djupt bloss och jag föll till marken. Benen försvann under mig men jag vaknade snabbt till liv och då gick hela kroppen i 280, trodde inte hjärtat skulle hålla

Jo håller med, tar ganska mycket mer när man röker.
Men kör du i en vaporizer eller i vanlig pipa?
Rent eller blandat med tobak?
Citera
2009-05-12, 17:32
någon som tycker sitt luktar lite laktrits ? fick en provbit på 100 mg. men tycker d luktar väldigt mycke lakrits :/. det är från holland fick tips av en chines att ta hem hans grejer (holländaren) om jag ville testa kvallen på d han kunde erbjuda.
Citera
2009-05-12, 18:18
ingen som har en kommentar ens ? vill ju prova skiten vill veta om d lutar åt rätt håll iallfall
Citera
2009-05-12, 18:38
Medlem
lowerCases avatar
Tänkte bara ge en liten varning till dom som röker det:

1. Rök det inte i pipa/joint, även om det är rent mdpv så kan det absolut inte vara hälsosamt. Att istället röka det i vaporizer borde hjälpa lite mot detta.

2. Även om man röker i vaporizer/"glödlampa" så kan det fortfarande vara väldigt farligt om det är orent osv.

Vill inte låta som en moraltant men det är ju lite onödigt att förstöra lungorna såpass mycket för en extra rush
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in