2006-12-24, 20:05
Medlem
m96mafrs avatar
mdpv

Citat:
Ursprungligen postat av finkelansvarig
jag tror att mdpv råder bot på din trötthet. det tar ju ca 20min innan du känner av det vid snortning. . ett litet varningens finger bara. fastän ruset inte är nått speciellt så vill man gärna ta mer. beronendeframkallande iaf på mig. tog två dagar i rad sen så ville jag verkligen ta mer den tredje dagen. inte så att man blev sjuk om man itne tog eller nåt sånt utan bara ett sug.

mvh

Hur länge sitter piggheten kvar om man snortar en tablett? Landar man mjukt när effekten släpper? Man slipper väl svåra nässmärtor när man snortar? Hatar det..
Citera
2006-12-25, 00:21
Medlem
finkelansvarigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Hur lnge sitter piggheten kvar om man snortar en tablett? Landar man mjukt nr effekten slpper? Man slipper vl svra nssmrtor nr man snortar? Hatar det..

kanske 3-4timmar. landar mjukt gr man, ruset bara frsvinner gradvis. men iaf jag har ganska hg puls sen. inga problem med bldande nsa nr du snortar, det "smakar" ju inget vidare, kemiskt, men ingen fara.
Citera
2006-12-25, 21:17
Medlem
Har bestllt 10 st 10 mg frn Lderlasse nu. Om allt vill sig djvligt vl har jag dem till nyr. Annars fr jag vl utvrdera dem eftert.
Citera
2006-12-28, 10:05
Medlem
Niknills avatar
mdpv, har nån testat det intravenöst?
Citera
2006-12-28, 23:28
Bannlyst
h... WTF som man sger

Det hr mnet har jag utvrderat tillrckligt fr att kunna nstan gra en faq om det...

Frsta ggrna s slr det rtt hrt, hjrtklappning, speedat om man snortar, frsta gngerna man fyller p blir det bra, sen blir det smre med ngest o andra otcksheter,

nr man vant sig vid produkten gr det ta lite titt som ttt... utan att f ngon ngest eller gren... personliga vakrekordet p mdpv r runt 52 timmar sen sa kroppen aja-baja-sov nu... gick inte att vara vaken mer kroppen pallade inte... ne, annars r det en rtt ok drog i brist p annat... men si s.... Gr att nuppa p, ingen tjackkuk i frga som r liten och gmmer sig i buskarna...
Citera
2007-01-04, 21:40
Medlem
Tripprapport finns nu under tripprapporter. 10 st kom nmligen idag. Jag r NJD .
Citera
2007-01-06, 05:35
Medlem
Eldorado_Minds avatar
Sjukt bra Studie Drog,
Citera
2007-01-06, 11:17
Medlem
m96mafrs avatar
Mdpv

Om man har en massa skitjobb man inte vill gra fr att det r s djvla trkigt och jobbigt men trots alls MSTE gras hoppas jag att mdpv kan komma till pass? r det lite "apa-som-inte-kan-sitta-still-och-mste-syssla-med-allting-samtidigt-verallt-och-hela-tiden"-syndrom? Som tjack eller ephedra allts.
Citera
2007-01-07, 14:34
Medlem
Botanikerns avatar
Jod, jag stdade hela stllet superfint. Dock s blir hjrtklappnignen osv rtt jobbig efter ngon timme. Och akta dig med doseringen, jag blev liggandes i en vecka efter att jag ftt i mig fr mycket.
Citera
2007-01-08, 00:17
Medlem
har bestllt MDPV frn CA nu, ska betala in nu i brjan p veckan.
Tnkte testa som alternativ till pulse 3

Ngon som kan posta nn bild p hur mycket 10mg r ungefr?
Lgga ntt vanligt freml exempelviss tndsticksask jmte.

Har inte bestmt om jag ska snorta eller bomba, tips till nn
som inte har kkat annat n pulse tre och hbw?

Och en frga till, kan man rulla ihop det blandat med tobak i en ciggarette
och rka p det viset? eller mste man ha pipa eller annat?

Tack p frhand
Citera
2007-01-08, 00:41
Medlem
r det ngot som skulle kunna erstta tjack ute kvllar d man helst inte vill vara uppe tills natten drp? kan man dra sig nn lina runt 12 och somna innan ca 5?

hur r effekterna jmfrt med tjo? bara lite svagare eller?
Citera
2007-01-08, 03:04
Medlem
Eldorado_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frilaust
är det något som skulle kunna ersätta tjack ute kvällar då man helst inte vill vara uppe tills natten därpå? kan man dra sig nån lina runt 12 och somna innan ca 5?

hur är effekterna jämfört med tjo? bara lite svagare eller?

man blir motiverad som på tjo, men inte samma glädje rus, vissa säger att den uteblivna euforin kommer om man kombinerar med alkohol, de avtar efter ca 3 timmar, så sömn ska inte va nått problem,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in