2006-11-30, 04:38
Medlem
anakata2s avatar
Shr eftert kan jag ge det ett klart gott betyg - stimulerande och fokuserings/motivationshjande utan att g till verdrifter (ls: mani, hyperfokusering och 'pundning'). Mer en ltt knuff i rtt riktning n sparken tjack ger, men mer 'speedande' n modafinil. Om man placerar amfetamin, modafinil och koffein i varsitt hrn av en triangel skulle jag placera MDPV i mitten.

Och - inga negativa eftereffekter, frutom mjligtvis viss rastlshet under sista delen. Jag brukar bli redigt skum efter tjack (oavsett smn/mat-tillstnd), vilket r ngot som vxt fram p grund av mitt tidigare verambitisa bruk av det. Ingen AT heller. Effekterna har bara sjunkit bort och frsvunnit utan att lmna ngot negativt kvar. (Att jag r vaken nu har med konstiga tider och inte MDPVn att gra - hade med all sannolikhet kunnat sova 12h efter intaget)

Dock har det lite skumma bieffekter under sjlva ruset - det knns liksom mer "psykedeliskt" n tjack, utan att fr den skull ha ngra psykedeliska effekter. Lite svrt att beskriva. Till detta tillkommer ven ett frvnansvrt hgt blodtryck och puls, vilket jag ven antar r orsaken till tryckknslan jag beskrev tidigare.

Skulle vara intressant att testa IV, men d fr jag nog skaffa en bttre vg frst...
Citera
2006-11-30, 11:56
Medlem
slipizs avatar
vad r modafinil?
Citera
2006-11-30, 20:38
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipiz
vad r modafinil?
Str lite om det hr:

http://www.erowid.org/smarts/modafinil/

Men i korta drag en stimulant, som amfetamin fast inte lika starkt.
Citera
2006-12-01, 17:33
Medlem
slipizs avatar
fick hem mitt paket frn ca idag, testade lite mdpv brjade med ca 5mg vntade en timma knnde inte s mycke blev bara lite piggare sen en kvart efter ja fick kicken s fick ja en ngest klump i brstet, tnkte vafan gick in p toan drog typ 10mg till, s nu efter en kvart s knner ja mig pigg men fortfarande lite ngest, tycker inte mdpv r s bra, kan x tillgga att ja har adhd s ja trodde den skulle va lite lik conerta eller ritalin men ikke, jaja ska dra en pulse 3 nu frhoppningsvis blir kvllen lyckad ha de bst alla flashbaks

MVH jonis kannonis
Citera
2006-12-01, 17:36
Medlem
slipizs avatar
Citat:
fick hem mitt paket från ca idag, testade lite mdpv började med ca 5mg väntade en timma kännde inte så mycke blev bara lite piggare sen en kvart efter ja fick kicken så fick ja en ångest klump i bröstet, tänkte vafan å gick in på toan å drog typ 10mg till, så nu efter en kvart så känner ja mig pigg men fortfarande lite ångest, tycker inte mdpv är så bra, kan åxå tillägga att ja har adhd så ja trodde den skulle va lite lik conerta eller ritalin men ikke, jaja ska dra en pulse 3 nu å förhoppningsvis blir kvällen lyckad ha de bäst alla flashbaks

MVH jonis kannonis

edit: någon som har testat att kombinera mdpv med pulse 3?

ops sorry klickade visst på fel haha sorry dubbel post...
Citera
2006-12-02, 08:04
Medlem
anakata2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Str lite om det hr:

http://www.erowid.org/smarts/modafinil/

Men i korta drag en stimulant, som amfetamin fast inte lika starkt.
Fel fel fel - det r snarare en vakenhetshjare n en stimulant. Effekten bestr liksom i att trttheten bara frsvinner utan att ge srskilt mycket stimulerande effekter i vrigt. Som vakenhetshllare r det totalt verlgset amfetamin (eller fr den skull koffein). P tjack r det ju liksom mer att man r trtt, men inte knner sjlva trttheten utan bara den kognitiva nedsttningen.
Tyvrr r modafinil dyrt och svrtkomligt.
Citera
2006-12-03, 23:30
Medlem
vdkas avatar
r skit snack att man inte kan njuta av andra stimulanter efter man tagit mdpv. har krt upp ett gram. och tjack fungerar precis lika bra som innan.
Citera
2006-12-10, 20:48
Medlem
finkelansvarigs avatar
Citat:
edit: ngon som har testat att kombinera mdpv med pulse 3?

ops sorry klickade visst p fel haha sorry dubbel post...

jag har testat. hade vl tagit kanske 15mg mdpv sen 50mg pulse 3. funka fint.

blev ganska bra fart av det ocks.

mvh
Citera
2006-12-12, 12:33
Medlem
zodsters avatar
Wow! Har varit vaken hela natten och tnkte vnda p dygnet. Tnkte att lite MDPV kunde hjlpa mig s jag snortade ~10mg kl 11:40 och r helt uberpigg och energisk som fasiken(lite skillnad frn det halvsmnsstadie jag befann mig i innan). Har provat det frut men d nr jag rkt cannabis. Visst knnde jag mig mer fokuserad d men det r vldigt intressant att uppleva denna substans rent.

Kommer kanske att ta en liknande eller lite mindre dos senare ikvll fr att blanda med lite folkisar(lste hr att det var rtt gtt ihop med alkohol).

Jaja, nog babblande(skriver fruktansvrt snabbt fr tillfllet). terkommer vl senare med mer reflektioner om detta
Citera
2006-12-23, 18:09
Bannlyst
Jag fr en svag bedvande effekt p tnderna nr jag slickar av kniven efter ett snuff.
Lite kokainknsla ver det hela, plus att kicken slr ganska genast.
Kommentar?
Citera
2006-12-23, 18:15
Medlem
m96mafrs avatar
mdpv

Ibland är jag trött som en zombie på morgonen och somnar om fast jag har en tid att passa. Tror ni mdpv råder bot på extrem sömnighet (efter ca 5 timmars nattlig sömn)? Effidrin är inte effektivt nog, kan jag tillägga. Vill även veta om någon gjort drogtest med mdpv i kroppen och fått grönt resultat.
Citera
2006-12-24, 12:55
Medlem
finkelansvarigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Ibland r jag trtt som en zombie p morgonen och somnar om fast jag har en tid att passa. Tror ni mdpv rder bot p extrem smnighet (efter ca 5 timmars nattlig smn)? Effidrin r inte effektivt nog, kan jag tillgga. Vill ven veta om ngon gjort drogtest med mdpv i kroppen och ftt grnt resultat.

jag tror att mdpv rder bot p din trtthet. det tar ju ca 20min innan du knner av det vid snortning. . ett litet varningens finger bara. fastn ruset inte r ntt speciellt s vill man grna ta mer. beronendeframkallande iaf p mig. tog tv dagar i rad sen s ville jag verkligen ta mer den tredje dagen. inte s att man blev sjuk om man itne tog eller nt snt utan bara ett sug.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in