2007-03-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnatural High
Ok, dom första 2 tabletterna oralt började riktigt fint, men övergick efter max 30 minuter i yrsel och illamående. Det förstörde i princip hela grejen och jag landade till slut ganska snabbt.

Har nu provat att äta lite naturell yoghurt och dricka samarin för att lugna magen, efter det tog jag 10mg oralt och 10mg nasalt. Det slår inte riktigt lika hårt som de två första tabletterna såklart, men det känns riktigt bra och inget illamående eller yrsel än så länge.

I fortsättningen kan du pröva 5 mg nasalt, enbart. 2.5 mg per näsborre, och fyll på en gång i timmen. Blir perfekt.
Citera
2007-03-22, 22:43
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
I fortsättningen kan du pröva 5 mg nasalt, enbart. 2.5 mg per näsborre, och fyll på en gång i timmen. Blir perfekt.

hehe allt enligt kolaprincipen
Citera
2007-03-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nop
hehe allt enligt kolaprincipen

Båda har sina verkningsmekanismer genom att vara dopamin-återupptags-inhibitorer, och det är säkert därför det bästa är att administrera MDPV som kokain. En tanke i vart fall. Det är ju dock lämpligt att justera dosen eftersom MDPV är "något" mer potent per mg räknat.
Citera
2007-03-22, 22:57
Medlem
nops avatar
Citat:
Det är ju dock lämpligt att justera dosen eftersom MDPV är "något" mer potent per mg räknat.

c zeniorrr

Känns så "fel" ... men ändå så "rätt" att lägga upp en lina som är mindre än flugskiten som landat bredvid!
Citera
2007-03-23, 02:43
Medlem
anti_svperstars avatar
vilket är det som används flitigast här?
MDPVn från CA/DL (pulverform) eller den från ND (tabletter)?

Någon som upplevt nån skillnad i preparaten, förutom att tabletterna är dyrare per viktenhet?
Citera
2007-03-23, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
vilket är det som används flitigast här?
MDPVn från CA/DL (pulverform) eller den från ND (tabletter)?

Någon som upplevt nån skillnad i preparaten, förutom att tabletterna är dyrare per viktenhet?

Själv har jag bara kört på tabletterna och de har funkat fint i alla fall, pulver får nån annan svara på.
Citera
2007-03-23, 17:24
Medlem
vådkas avatar
jag har kört pulver hela tiden, lite osmidigt, blir lätt att man drar en lina på 100 milligram och blir illamående och spyr, istället för en 20 milligramslina. :P
Citera
2007-03-23, 18:59
Medlem
Gissa vem som fick sitt pulver idag. Jag mår braaaaaaaaa just nu.
Citera
2007-03-26, 12:56
Medlem
Damn. Avtändningen på den här skiten är fan inte att leka med. Var på väg att förlora min flickvän igår och fick sjukskriva mig idag. Vad lär vi oss av detta? Ha något bra att landa på, ta inte för mycket och försök inte vara normal och social dagarna efter.
Citera
2007-03-26, 14:38
Medlem
anti_svperstars avatar
Kfrid, antar att du inte förklarade för tjejen vad anledningen till din sociala apati var?

Men om du fick pulver betyder detta att du beställt från DL väl?
Du kan alltså konfirmera att det är lugnt att köpa från dem nu? Du är isf den första jag läst om som har beställt varor därifrån..

Var det omständigt på något sätt? Leveranstid? Hur ser brevet/paketet ut?

Jävlar vad jag gick OT där, men det här kan ge svar på en hel del andra frågor i andra trådar.
Citera
2007-03-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
Kfrid, antar att du inte förklarade för tjejen vad anledningen till din sociala apati var?

Men om du fick pulver betyder detta att du beställt från DL väl?
Du kan alltså konfirmera att det är lugnt att köpa från dem nu? Du är isf den första jag läst om som har beställt varor därifrån..

Var det omständigt på något sätt? Leveranstid? Hur ser brevet/paketet ut?

Jävlar vad jag gick OT där, men det här kan ge svar på en hel del andra frågor i andra trådar.

Jag placerade en order på DL i princip samma dag som sidan kom upp. Jag hade pengar på LL's konto 16/3 och hade mitt paket på lådan 23/3. En stort vadderat brunt kuvert, typ A4-format, med en liten påse i. Grejorna var bra, så det var väl faktumet att det inte skickades dagen efter han fått mina pengar som var lite dåligt.
Citera
2007-03-26, 16:36
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
Damn. Avtändningen på den här skiten är fan inte att leka med. Var på väg att förlora min flickvän igår och fick sjukskriva mig idag. Vad lär vi oss av detta? Ha något bra att landa på, ta inte för mycket och försök inte vara normal och social dagarna efter.

Håller helt och hållet med, fyfan vilken AT man får.
Ångesten jag får av detta tycker jag kunnas mätas med tjack.
Fast det är klart, jag är inte van-användare av varken MDPV eller tjack.

Förövrigt är jag igång på mdpv just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in