2009-05-08, 22:30
Medlem
junkiebusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
De vita Mdpvt r inge bra

Det som funkar ska vara brunt i frgen lukta lite t jordhllet

Tycker det luktar lite t plast/gummi hllet.
Citera
2009-05-08, 22:32
Medlem
junkiebusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malta666
P svar p eran frga om vit eller brunt.Mdpv r vit frn brjan.S fort den har kommit ut i friska luften s blir den brunaktig.

Tror jag inte stmmer men vet ej, men av personlig erfarenhet s tycker jag det r storskillnad p det vita och det bruna.
Citera
2009-05-08, 22:54
Bannlyst
.

Den tappar i styrka ju lngre den r i friska luften.Som sagt luften gr att den blir brunaktig. s att du tycker att den bruna r starkare r fel.
Citera
2009-05-09, 01:03
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Tror jag inte stmmer men vet ej, men av personlig erfarenhet s tycker jag det r storskillnad p det vita och det bruna.

Okej, kpt frn ND och meth-mdpv?
Vilken dos tar du p de vita fr att f effekt - elr "rtt effekt"?
Mste ta ganska stora doser, fljer inte NDs instruktioner utan tar ungefr 25-35 mg (gonmtt). Behver ta sdana doser?
Hur pass ptagande och speedad r effekten frn NDs?
Mrker att man blir social osv, men besviken p hur pass speedad man blir, d jag knappt mrker att hjrtat slr snabbare.
Blir att testa det p krog / hemma fest imorgon i samband med alkohol - kanske blir annorlunda d?!

Edit: har det vita frn meth-mdpv.
Citera
2009-05-09, 02:10
Medlem
Jag har frn ND, det r vl den lite mrkare sorten vet inte riktigt vilken frg kanske gr/beige. Och ja jag behver ganska "stora" doser.
Har dock inge problem med att fylla p som jag lst att andra har/haft. Som ikvll tog 20 mg vid 19.00 sen 20 till vid ungefr 21.15 och 20 till vid 00.00. Jag har ingen vg s de r ungefra doser.
Vet inte om det r bra eller dligt att ta ca 60+/- mg p en kvll men knner inget konstigt.

Blir vldigt social och hyfsat speedad eller ej smnig/trtt kan man sga. Kommer inte kunna sova p ett litet tag ikvll =) har varit lite segt nu nr man r ensam hemma och internet strular:/
Men i brjan skrev jag 4-5 a4 sidor fr hand. Allt bara flt p, skrev om alla mjliga saker, lade ut lappar i ldor dr det stod att man inte ska snoka, bara utifall nn gr det :P Har dock tagit bort de nu nr jag lugnat mig lite, vet inte ens varfr jag skrev och gmde dem :P

Brukar vanligtvis inte gilla att skriva ngot alls men det kndes som jag skulle kunna skriva en hel roman, sen helt pltsligt tog det stopp och jag ville inte skriva en enda bokstav till.
Senast redigerad av k2berg 2009-05-09 kl. 02:34.
Citera
2009-05-09, 03:39
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2berg
Brukar vanligtvis inte gilla att skriva ngot alls men det kndes som jag skulle kunna skriva en hel roman, sen helt pltsligt tog det stopp och jag ville inte skriva en enda bokstav till.

Det var precis d ruset brann ut. Allt vnder p 5 sekunder!
Citera
2009-05-09, 03:39
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2berg
Jag har frn ND, det r vl den lite mrkare sorten vet inte riktigt vilken frg kanske gr/beige. Och ja jag behver ganska "stora" doser.
Har dock inge problem med att fylla p som jag lst att andra har/haft. Som ikvll tog 20 mg vid 19.00 sen 20 till vid ungefr 21.15 och 20 till vid 00.00. Jag har ingen vg s de r ungefra doser.
Vet inte om det r bra eller dligt att ta ca 60+/- mg p en kvll men knner inget konstigt.

Blir vldigt social och hyfsat speedad eller ej smnig/trtt kan man sga. Kommer inte kunna sova p ett litet tag ikvll =) har varit lite segt nu nr man r ensam hemma och internet strular:/
Men i brjan skrev jag 4-5 a4 sidor fr hand. Allt bara flt p, skrev om alla mjliga saker, lade ut lappar i ldor dr det stod att man inte ska snoka, bara utifall nn gr det :P Har dock tagit bort de nu nr jag lugnat mig lite, vet inte ens varfr jag skrev och gmde dem :P

Okej, troligtvis har ND lite bttre kvalit men dock dubbelt s hgt pris som meth-mdpv. Det enda jag saknar r att ha knslan av speed och hg puls, men borde inte kombinering med alkohol hjlpa till med detta?

Har iaf bestmt mig fr att kra den kombon imorgon, idag drog jag en lina p ca 25-30 mg vid 10 tror jag. Och r pigg och s fortfarande. Alla effekter frutom speedet d. Kanske inte r s mycket speed i detta?
Citera
2009-05-09, 13:44
Medlem
junkiebusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Okej, kpt frn ND och meth-mdpv?
Vilken dos tar du p de vita fr att f effekt - elr "rtt effekt"?
Mste ta ganska stora doser, fljer inte NDs instruktioner utan tar ungefr 25-35 mg (gonmtt). Behver ta sdana doser?
Hur pass ptagande och speedad r effekten frn NDs?
Mrker att man blir social osv, men besviken p hur pass speedad man blir, d jag knappt mrker att hjrtat slr snabbare.
Blir att testa det p krog / hemma fest imorgon i samband med alkohol - kanske blir annorlunda d?!

Edit: har det vita frn meth-mdpv.

Har det bruna ifrn ND, direkt efter en lina som r p 1cm i lngd och kanske 1-2mm bred motsvarar ungefr 10-15mg blir jag oerhrt speedad p.

Och hjrtat stter igng som fan, igr testade jag lite och blev s speedad s blev tvungen att ta en promenad med en polare.

Man blir social som fan och mr bra.
Citera
2009-05-09, 14:37
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Har det bruna ifrn ND, direkt efter en lina som r p 1cm i lngd och kanske 1-2mm bred motsvarar ungefr 10-15mg blir jag oerhrt speedad p.

Och hjrtat stter igng som fan, igr testade jag lite och blev s speedad s blev tvungen att ta en promenad med en polare.

Man blir social som fan och mr bra.

h fan va sknt, sjlv fr jag inte speedet.
Citera
2009-05-09, 19:25
Medlem
Raezs avatar
Btw, ngon som testat rkt det n?
Annars tnkte jag rka det ur gldlampa ungefr nu.
Ngra tips?
Citera
2009-05-09, 19:52
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Btw, ngon som testat rkt det n?
Annars tnkte jag rka det ur gldlampa ungefr nu.
Ngra tips?

Jag har rkt de i pipa flera gnger, ger ett mycket trevligt och bra rus ven p lga doser!
Citera
2009-05-09, 20:00
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Jag har rkt de i pipa flera gnger, ger ett mycket trevligt och bra rus ven p lga doser!

Okej, fungerar det bra i pipa?
Jag ska precis dra upp min och kra den i en gldlamps vaporizer, fr vll se hur det gr att kra helt rent med en kass hals.

Edit: Du skulle frfan ha varnat mig fr smaken, kndes som allt jag hade druckit idag blev till saliv.

Edit 2: Man riktigt "knde" kristallerna p tungan, nu ska jag gra ngot som r kul och aa... typ stda, har duschat ocks. Det var sknt.
Senast redigerad av Raez 2009-05-09 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in