2009-06-15, 10:35
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatboo
As jag mste sga att jag gillar den hr drogen...

Krde den tv dagar i rad nr jag hade problem att hlla mig uppe. Inte en antydan till avtndning hade jag.

Alla tecken p trtthet frsvinner.
Man uppnr visserligen ingen eufori, men man mr allmnt bra.
=)

Problemet med drogen r vll att den r en jkla balansgng p dos, krvs inte mycket extra fr att man ska brja m dligt istllet.
Citera
2009-06-16, 05:52
Medlem
hur r det med hungerknslor osv, tappar man matlusten ?
Citera
2009-06-16, 09:29
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy

Japp den upphr att existera totalt hehe
Citera
2009-06-23, 01:22
Medlem
trissels avatar
Citat:

Det r lite olika de dr, iaf fr mig. Att kombinera med koffein brukar funka, dels fr att "knna mer" och dels fr att minska hungern.
Citera
2009-06-23, 02:37
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Det r lite olika de dr, iaf fr mig. Att kombinera med koffein brukar funka, dels fr att "knna mer" och dels fr att minska hungern.
Hur kombinerar du d d?
Citera
2009-06-23, 05:25
Medlem
bluetech123s avatar
Frberedelser

Igr nr jag kom hem frn jobbet lg som jag frvntade mig ett vadderat kuvert innanfr drren. Det var adresserat till mig. Jag ppnade och fann till fga frvning bland annat en pse med 500 mg MDPV. Efter att jag tit mig mtt tog jag fram vgen, en mekanisk balansvg, och vgde upp 1 grain vilket motsvarar 64,79891 mg. Jag la det nyss vgda pulvret p en spegel och brjade dela det till jag hade 16 ungefr lika sm hgar. Pulvret var lite klumpigt och ganska hrt s jag anvnde en liten bit av en brytspetskniv fr att hacka upp det lite innan jag brjade dela och mtta. Pulvret var ganska svrt att hantera och kndes en aning fluffigt, svrt att beskriva. Tv polare anlnde nu till mitt hem och alla var inom 5 minuter helt vertygade om att pulvret skulle upp i vra nsor. Jag var nu mycket naiv och tnkte inte ens p att det enda jag visste om halveringstiden var att den var lng.

Knarkandet

Hgarna som jag delat upp p spegeln br enligt mina berkningar ha varierat mellan 3-5 mg. Jag sa till mina polare att eftersom ingen har erfarenhet av detta pulver tycker jag att vi ska brja med att snorta endast en hg var, och sedan knna efter ett tag. Jag brjade och drog upp en av de mindre hgarna i ena nsborren och konstaterade att det inte sved men gav ngon lustig knsla som jag inte kunde frklara. Efter lite velande fick de andra ocks i sig en liten hg var.

Inom en halvtimme kunde vi lugnt konstatera att pulvret fungerar. Jag och "Kalle" var verens om att vi svettades och att detta var rejlt vtskedrivande grejor. Vi mdde ocks rtt bra. Vi knde oss njda och p bra humr. En halvtimme efter min frsta dos drog jag upp en till hg, denna en av dom strre. De andra ville ocks ha mer och gjorde likadant.

Nu brjar det hnda ngot ordentligt. Vi snackar konstant i ett evigt avbrytande och snurrigt hoppande mellan mnen, som fr oss kndes helt naturligt. Det kndes underbart och vi gick ut fr att rka cigaretter och rra p oss. Vi gick omkring ute i den perfekta sommarkvllen som bjd p solsken och vrme. Satte oss hr och dr, gick omkring i cirklar och snackade om allt mjligt. Alla tre var verens om att livet var underbart och denna drog skulle vi ha mer av. Ganska snart brjade ruset avta och redan 90-100 minuter efter frsta dosen gick vi in igen fr att snorta mer pulver. Ruset klingade av vldigt bestmt och en knsla av besvikelse och viss hopplshet kom sakta krypande. Humret hann aldrig bli dligt men jag och "Kalle" knde verkligen att det klingade av p ett vldigt oroande stt. "Kajsa" tyckte inte att ruset klingade av men ville nd ha mer sklart.

Denna gngen drog vi upp ca 8mg i snoken var och 20-30 minuter senare ca 4mg var till. Ruset vnde t rtt hll igen p bara ngra minuter och nu brjade vi verkligen m riktigt bra. Jag hade snackat lite om att jag lst ngonstans att den andra "peaken" blev lngre och bttre n den frsta nr man fyllde p som vi skulle gra. Det stmde helt och vi gick omkring ute drygt 3 timmar och allt var helt perfekt igen. Vi gick runt i cirklar hand i hand, satt p alla mjliga stllen och det var aldrig en tyst sekund. Samtalsmnena varierade enormt men var alltid sentimentala och de var just de sentimentala aspekterna om varje mne vi pratade mest om. Jag r normalt den som pratar mest i nyktert tillstnd och s var ven fallet nu, ven om "Kajsa" som normalt pratar minst faktiskt brjade prata en hel del nu, mycket trevligt. Efter ca 3 timmar tyckte alla att ruset brjade avta och konversationen blev mer och mer normal, vi slutade impulshoppa mellan mnen och gldjen i att prata kndes helt bortblst. Vi skulle g in. Nr jag skiljdes frn "Kalle" och "Kajsa" ville "Kajsa" ha mer, men jag sa genast att hon var ljlig, fr vi hade ju pratat om det bara fr ngon timme sen, att vi definitivt inte skulle ta mer fre helgen, av olika anledningar. Hon verkade lite besviken men jag sa bara hejd och gick in.

Nr jag kom in var klockan ca 23:30 och jag knde genast mycket tydligt hur hrt och snabbt hjrtat slog ven nr jag lg i sngen. Frstod att jag inte alls skulle kunna sova p ett bra tag som jag nstan tagit fr givet tidigare. Brjade frst att drogen r mycket potent, har mycket lng halveringstid och br behandlas med strre respekt n jag gjort. Nu r det i princip morgon och jag har inte sovit ett dugg. Har knt mig trtt under ngra timmar och frskt sova men lyckades verkligen inte. Frvntade mig att jag skulle f en extremt jobbig ngestfylld avtndning, men jag har faktiskt knt mig ganska neutral till humret. De frsta timmarna efter det euforiska ruset hade klingat av hade jag en del obehagliga muskelspnningar. Just nu knner jag mig trtt, som jag normalt gr efter ca 20 timmar utan smn, samt ganska m i kroppen. Jag har inte sovit p 24 timmar nu och snart ska jag till jobbet. Det ska bli intressant att se hur jag klarar denna dag. Frsta dos intogs ca 18:15 och sista dos ca 20:00. Totalt ca 20 mg. Knner mig hyfsat pverkad fortfarande d jag verkligen inte kan sova och jag "knner" i kroppen att en frmmande substans r dr, om ni frstr. Ngot psykiskt rus knner jag inte men jag skulle nog aldrig orka skriva s hr lngt efter 24 timmars smnlshet, om jag inte var pverkad av en drog.

Allts jag tnkte bara frklara effekterna lite kort men det blev vrsta rapporten.
Senast redigerad av bluetech123 2009-06-23 kl. 05:30.
Citera
2009-06-23, 09:48
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Wall of text
S pundigt!
Detta mste ju testas!
Tack fr en kanonrapport!
Citera
2009-06-23, 19:10
Medlem
bluetech123s avatar
Hemma frn jobbet nu. Det gick rtt ok att jobba och r fortfarande inte trtt nog att somna. Hoppas det gr snart, varit vaken 37 timmar, 23 timmar sedan sista dosen
Citera
2009-06-24, 02:56
Medlem
He e ba skjuta MDP:vet Funkar klockrent Dricka lr bomba ger inte ens nra p samma effekt Dock uppmuntrar jag inte till att nn ska prova. Sger bara fakta... Sen gr ni som ni vill.............
Citera
2009-06-24, 03:09
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snokia
He e ba skjuta MDP:vet Funkar klockrent Dricka lr bomba ger inte ens nra p samma effekt Dock uppmuntrar jag inte till att nn ska prova. Sger bara fakta... Sen gr ni som ni vill.............

D ingen vet vad riskerna med att skjuta MDPV r tycker jag inte nn borde skjuta det. Om man nu vljer att skjuta ngot tycker jag man borde veta om det finns risker eller om det r farligt med att gra det. Det r bara dumt att gra s.
Citera
2009-06-24, 03:10
Medlem
Dikes avatar
Citat:

Tycker det nstan r svrare att f i sig ngot p MDPV n tjack, Jag kan knappt svlja nr jag tagit MDPV.
Citera
2009-06-24, 03:19
Bannlyst
r det mycket eufori p MDPV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här