Citat:
Ursprungligen postat av
BigKahuuna
Är det någon som använder Re:member kort med deras rabatt i webbutiker? Funkar det bra?
Man måste ju gå till butikerna vi remembers hemsida, och tex inte via Prisjakt eller använda rabattkoder.
Är rabatterna verkligen bra eller jackar butikerna upp priserna när man går vi remember för att hamna på typ samma pris man hade fått om man besökt butiken annan väg?
Jag har Komplett Mastercard men jag är irriterad på att bonusen nu mer är så låg.. (1-4% förut) och är sugen på något som ger mer tillbaka.
Jag använder Remember och om affärerna de har affiliateavtal med passar dina köp så är det fantastiskt bra. Jag bokar hotell den vägen och ligger på 7-10% cashback. Hanteringen fungerar väldigt bra, bonusen dras direkt på fakturan och dyker upp ett par dagar efter att du handlat.
Jag har aldrig märkt att priserna skulle ändras för att man skickas från deras sida.
Om du däremot inte handlar på de ställen de har avtal med då skulle jag söka vidare. Då finns det inget motiv att använda Remember. Det är inte ett lämpligt kort att ha sina vardagsinköp på om man är bonusjägare.