Citat:
Ursprungligen postat av
Dan88
2K i månaden i uttag är ett skämt. Behöver minst 10K.
Det får du nog inte gratis någonstans. Kanske dags att skaffa något i landet du tar ut mest i? Ganska konstigt att ta ut så mycket då det är bara U-länder där kort inte funkar och där är det billigt...
Revolut är bra dock, bra app och gör ju inte något att låta det ligga.
Högre "tier" på revolut ger mer gratis uttag, premium (105kr/mån) ger 4k och metal (190kr/mån) ger 8k. Förutom att ha faktiskt najs kort så är revolut värt det för prenumerationerna man får med (premium och högre). NordVPN och perplexity pro ersatte för mig expressVPN (80kr/mån) och chatGPT plus (200kr/mån iirc) så betalar i princip inget för revolut. Tinder plus kan vara intressant för vissa med.