Citat:
Ursprungligen postat av Khepera
Jag vet inte vilken bild icke-medlemmar får av partiet. Ett delat intryck, med viss fördel för partiet, att döma av de som skrivit här.
Ingen hånar "utsatta människor i samhället som blivit utsatta för grova övergrepp". Det är enbart trist och sorgligt om du blivit det. Det är de lögner du sprider om partiet och lättidentifierade partimedlemmar som inte uppskattats av mig och andra.Partistyrelsen har inget inflytande över diskussioner på Flashback, och är ej heller något slags förälder som skall gripa sina olydiga barn om örat. Hur långt det går beror helt och hållet på hur långt du vill ta det.Är det meningen att vi skall spekulera kring styrelsens suspekta motiv nu? Fråga dem.Du tycker inte att du drar den självgoda martyrrollen lite väl långt?
KLP sjunker bara mer och mer i mina ögon ju längre detta fortsätter. Å andra sidan är jag inte förvånad med tanke på att ni faktiskt inte verkar bry er så mycket om eventuella röster inför valet.
En som inte personligen har någon förbindelse med denna händelse (i brist på bättre ord) är
inte intresserad utav det och ni bör därför hålla det borta ifrån denna tråd som, gissningsvis, är den bästa och mest direkta kommunikationskanal som ni faktiskt har.
Jag är inte intresserad av att ta ett ställningstagande i ovanstående konflikt för jag
bryr mig inte om den. Jag är däremot intresserad av KLP som parti och vilka politiska åsikter dess medlemmar har.