2008-03-25, 00:12
Medlem
Apanjockos avatar
Kom på en till.

Alla reklamer som handlar om nån sorts choklad/godis.

Gör mig illamående att höra nån röst som pratar om hur god chokladen från ett visst märke är.

Att reklamerna sen är dubbade gör inte saken bättre heller.
Citera
2008-03-25, 00:18
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Har blivit en del teve-gloende idag med polarna och en reklam som återkom hela tiden var Honda-reklamen med en gås som flyger och tjatar om koldioxidhalten.

Fy fasiken så att säga vad den reklamen är kass!

/Bubben
Citera
2008-03-25, 00:23
Medlem
Pizza Grandiosa tror jag det är.
Med han ungen som sitter o snackar om pizza på MSN med sin morsa.

"Älskar pizza!, men morsan kör bönor o mörkt bröd" typ.
Citera
2008-03-25, 00:36
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_law
Pizza Grandiosa tror jag det är.
Med han ungen som sitter o snackar om pizza på MSN med sin morsa.

"Älskar pizza!, men morsan kör bönor o mörkt bröd" typ.

MacGyver89 va?
Citera
2008-03-25, 00:42
Medlem
Billgren_s avatar
Såg just en reklamfilm om hårfärg för män som blivit gråhåriga. Berättaren säger såhär:
"Så naturligt att ingen märker någon skillnad.."

Vadfan är meningen om man inte märker nån skillnad?
Citera
2008-03-25, 00:46
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billgren_
Såg just en reklamfilm om hårfärg för män som blivit gråhåriga. Berättaren säger såhär:
"Så naturligt att ingen märker någon skillnad.."

Vadfan är meningen om man inte märker nån skillnad?

På tal om det... Reklamen med Pernilla Wahlgren.. "Golden Praline" WTF!!! DÖ!

Och alla reklamer med Jamba... Helst Simpsons - "Gula Febern"
Citera
2008-03-25, 00:49
Medlem
spwnzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
Alla reklamer med inkvoterade muslier/negrar

Ja visst vore det hemskt att resten av svenskarna skulle bli civiliserade och erkänna alla människor som människor oberoende av ras eller religös övertygelse..

Ontopic: Förövrigt så är det väl jamba jag kan komma på just nu
Citera
2008-03-25, 03:28
Bannlyst
Alla. Finns några som är något "häftiga" så man kan se dom 2 gånger men resten är bara jävla skit.

Ingen som orkar göra en lista på reklam som går på tvn?

annars hatar jag all pedo-reklam. och dubbad bajs.
Citera
2008-03-25, 04:12
Medlem
Schnyggves avatar
Fan vad jag garvade idag när jag såg en Braunreklam! man ser en kille som dricker kaffe, reser sig och slänger fram några mynt, och sedan visar det sig att han var hemma i sitt eget kök, men kaffet var ju så jävla gott att han glömde att han var hemma! hahahah måste ses...så sjukt dålig! men den ska ha en eloge för den fick mig att skratta högt, och det gör man sannerligen inte ofta åt rekaklamfilmer...

undrar förresten hur han visste hur mycket kaffet kostade?
Citera
2008-03-25, 04:19
Medlem
torrenttobbes avatar
Va? ingen som har nämt reklamen "sura uppstötningar är bara manligt"
där infinner sig ett fysiskt illamående
Citera
2008-03-25, 04:33
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deevious
Okej, eftersom jag startade tråden har jag ju uppenbarligen något att komma med.

Den fullkomligt VIDRIGA människan som gör reklam för Arla´s Ekologiska produkter. En gravid hagga som pratar som hon vore helt nerpundad..

http://www4.arla.se/Default____19407.aspx#

Klicka på "Jag sa Mu innan jag sa mamma" i högra ramen..
Vilken hämsk jävla reklam, brukar vara att man måste se en reklam några gånger för att hata den, men den var jag asförbannad efter att ha sett halva, när den väl var slut (var nån minut kanske, kändes som 2år) så skakade jag nästan av illvilja mot kärringen i rutan.
Det var en sån reklam som får en att inte köpa produkten av ren principsak, endast för att man hatar reklamen så mkt.

Jamba är likadan, fast av en annan anledning, skulle aldrig köpt ngt därifrån även om det fanns något någon människa över 12 mot förmodan skulle vilja ha.
Tur att det bara är MTV som släpper genom dom, produkten och kanalen är riktad till 12-åringar, så där gör det inget.
Citera
2008-03-25, 04:55
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Vilken hämsk jävla reklam, brukar vara att man måste se en reklam några gånger för att hata den, men den var jag asförbannad efter att ha sett halva, när den väl var slut (var nån minut kanske, kändes som 2år) så skakade jag nästan av illvilja mot kärringen i rutan.
Det var en sån reklam som får en att inte köpa produkten av ren principsak, endast för att man hatar reklamen så mkt.

Jamba är likadan, fast av en annan anledning, skulle aldrig köpt ngt därifrån även om det fanns något någon människa över 12 mot förmodan skulle vilja ha.
Tur att det bara är MTV som släpper genom dom, produkten och kanalen är riktad till 12-åringar, så där gör det inget.

håller med i varenda ord.. mycket pra mycket pra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in