2009-06-30, 11:45
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Hon ser ut som nåt som bor under en sten i Norrlands djupaste skogar. Jag blir rädd.
Och vad hon än säljer så vill jag inte köpa det
Vad är det ens de gör reklam för? Nån hudvårdsprodukt eller schampo eller vad är det?
Blir ju inte sugen på att köpa det när hon ser ut som hon gör i alla fall.
Citera
2009-06-30, 18:44
Medlem
ducklings avatar
Gilette for women.

Jag vet att de sjunger "I'm your Venus" i början men det låter ju som "I'm your Penis!"

Citera
2009-06-30, 20:20
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Man väntar bara på att tentakler eller något annat motbjudande ska sprätta ut från hennes huvud. Scary bitch det där.

Äh! Det är bara osäkra sängvätare som blir rädda för mystiska kvinnor med utstrålning.
Citera
2009-06-30, 22:32
Medlem
237s avatar
Jag tycker verkligen Comviq/Tele2:s reklam där en pensionär hoppas att jag "kanske får ett nyp i det gröna i sommar" är creepy. Ska man vara okej med att en batikhäxa i Lets Dance-pausen önskar mig ett sommarknull?!
Citera
2009-07-01, 00:02
Bannlyst
hon fule jävlen som står och sjunger någon äcklig sång. Det är reklam för ngn jävla hudvårdsgrej, kommer inte på namnen. Jag får seriöst spyreflexer när jag ser på den, hon är så jävla ful
Citera
2009-07-01, 00:03
Medlem
Jag mår illa av reklamen med närbilder på en massa tjocka, äckliga larver. Den borde inte få visas i tv.
Citera
2009-07-01, 11:39
Medlem
Jamtlandstauss avatar
För tillfället tål jag inte reklamen där en kille går runt och tjejerna som rör vid han blir halvt om halvt till djur, ´stör mig på att en av tjejerna har en påfågelsstjärt, vad jag vet så är det bara hanpåfåglar som har dom där stjärtfjädrarna, så antingen har dom inte tänkt till eller så har hon en han och är då en transa
Citera
2009-07-01, 13:16
Medlem
kaktushatts avatar
Hatar verkligen den där reklamen för nån locktång eller vad det är. Bruden som snackar låter ju helt efterbliven och gör liksom pauser när hon pratar.

"Glaa-mi-ga lockar!"

Och så säger hon "lockar" skitfort. Vafan?
Citera
2009-07-01, 14:31
Medlem
Rustareklamerna me de pensionärerna som ser ut som mongon, vill bara slå in skallen på dem!
Citera
2009-07-01, 14:54
Medlem
d-.-bs avatar
Går inte längre, men den friendsreklamen med en boll som rullar i en minut, fulare unge får man leta efter.
Citera
2009-07-02, 01:18
Medlem
PEWPEWPEWs avatar
Såg en reklam igår för någon ny sån där actimel sak (bra för magen dricka).
Fast det här är som en yogurt. Skådespelarna i den reklamen är så usla att det nästan blev pinsamt.

Produkten heter typ activa eller något sånt där. Herregud säger jag bara.
Om någon hittar klippet så elda upp det bara!

http://www.activia.se/tv-reklam.html

Där är en. Men den jag såg utspelades på stranden och vara ännu sämre.
Senast redigerad av PEWPEWPEW 2009-07-02 kl. 01:23.
Citera
2009-07-02, 21:47
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Hon ser ut som nåt som bor under en sten i Norrlands djupaste skogar. Jag blir rädd.
Och vad hon än säljer så vill jag inte köpa det
Å, vad skönt att jag inte bara är jag! Härom kvällen dök den där vidriga reklamen upp, och hon var så otäck att jag fick gå och tända en lampa för att bli av med den värsta hjärtklappningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in