2007-06-25, 03:31
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Tele2-reklamen....
Så här ser hon (de) ut i reklamen tycker jag http://www.mayakul.com/painting-bodies/gnaw.jpg
Sedan hur hon ser ut när hon inte gör de där fula minerna, det vet man ju inte.
Citera
2007-06-25, 03:44
Medlem
Ledarens avatar
Den där jävla Grandiosa skiten, med den äckliga dialekten.
http://www.youtube.com/watch?v=Tgbp1BEMiRk

Fan vad jag ogillar den ungen som sitter framför datorn.
Citera
2007-06-26, 21:46
Medlem
En annan reklam som går ofta på tv6 är den där reklamen där en kille börjar stöna så fort han luktar på någon dricka. Så otroligt irreterande. Varför gör man en sån reklam!? Luktar det verkligen så gott. Vad är det för dricka det görs reklam för? jag har tydligen missat det
Citera
2007-06-27, 06:45
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Issah
En annan reklam som går ofta på tv6 är den där reklamen där en kille börjar stöna så fort han luktar på någon dricka. Så otroligt irreterande. Varför gör man en sån reklam!? Luktar det verkligen så gott. Vad är det för dricka det görs reklam för? jag har tydligen missat det

Är inte det reklam för någon cider eller är jag helt ute och åker?

Men jag håller med dig, det är en fruktansvärt jobbig reklam!
Citera
2007-06-27, 09:18
Medlem
Xider tror jag tom
Citera
2007-06-27, 14:35
Medlem
Ledarens avatar
Sen den där negern på coop reklamen, som ska berätta vad som är en bra ide eller något. Jävla neger, jag gapskrattade åt hur dålig ide det var.
Citera
2007-06-27, 17:28
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Issah

Det är för xider strawberry passion. Tanten tillsätter jordgubbarna, och snygglarsen tillsätter "passion" i form av ett stön.

Tyckte att den var lite lustig faktiskt
Citera
2007-06-27, 18:15
Medlem
TheOne85s avatar
Enkelt, nokia-reklamen there is a thing in my pocket. Fyfan alltså.
Citera
2007-06-27, 20:00
Medlem
Konekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Det är för xider strawberry passion. Tanten tillsätter jordgubbarna, och snygglarsen tillsätter "passion" i form av ett stön.

Tyckte att den var lite lustig faktiskt

Där ser man... Jag trodde han fick orgasm eller liknande av tantens örhängen.
Citera
2007-06-27, 21:21
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Sen den där negern på coop reklamen, som ska berätta vad som är en bra ide eller något. Jävla neger, jag gapskrattade åt hur dålig ide det var.

Ja jäklar alltså, Coop måste ha en väldigt tight budget när det gäller reklam för den är skrämmande dålig!

Och jag vet att dom flesta här så gärna skulle vilja se den så jag ska uppfylla era önskningar!

http://www.coop.se/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?iMappeID=336&sSideNavn=TV%2Dreklam
Citera
2007-06-27, 21:22
Medlem
BRZMs avatar
"Imorse när du hade/fick diarré..."

Jag undrar hur mycket kvinnan i reklamen fick betalt för att visa sig i något dylikt!
Citera
2007-06-27, 22:45
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren

Jag såg den ikväll. Hans negerröst och utstående öron fick mig att dra på smilbanden, men byt ut honom mot en annan person och det hade ändå varit en urusel reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in