2008-03-24, 19:57
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nator
telia-pappan, ok-pappan, sen finns det en till pappa som jag hatar något så djävulskt, men kommer tyvärr inte ihåg vilken

Kan det vara så att din pappa tog dig på snoppen ibland när du inte ville?
Citera
2008-03-24, 20:03
Medlem
666Hates avatar
TS är en idiot...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=375340
Citera
2008-03-24, 20:15
Medlem
Maizers avatar
"Har du illaluktande flytningar?" Kommer gärna i samband med en god pizza. Usch fyfan hur de får sända denna dynga innan 00.00 är ett mirakel.
Citera
2008-03-24, 20:15
Medlem
Melongrasss avatar
Systembolaget reklamerna hehe.

Grymt irriterande liten snorunge " Om inte du tänker köpa ut åt mig så tänker inte jag gå ut gymnasiet"

Citera
2008-03-24, 21:28
Medlem
MiniGangsters avatar
Reklam för fotsvamp borttagningsmedel usch!!!
Citera
2008-03-24, 22:11
Medlem
Apanjockos avatar
Alla reklamer som har att göra med hygienartiklar på olika sätt får mig att vilja skjuta sönder tvn samtidigt som jag tar livet av mig för att försäkra mig om att jag aldrig kommer se en enda reklamfilm igen.

"Har du fotsvamp?"

Nej det har jag inte, låt mig äta ifred din jävla )(¤&(#")(&#¤)!

Parlino, Jamba, Halebop och alla andra telefoninriktade reklamer får mig också att vilja spy.
Citera
2008-03-24, 22:17
Medlem
MaDevs avatar
Kom på en till, vet inte vad det är reklam för, men det är en snubbe som går in på en toa, precis när dörren håller på att stängas smiter en till snubbe in, han sliter fram kuken och pissar högljutt. Fyfan att se den reklamen när man sitter och äter...
Citera
2008-03-24, 23:08
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11an
I vanliga fall står min tv avstängd samt vänd in mot väggen, men eftersom jag är till sjöss för tillfället blir det några timmar om dagen framför den korkade jävla skit manicken.

En reklam som får mig att drämma näven i bordet handlar om pensionssparande om jag inte minns fel. Ett gäng springer mot en pool och hoppar i plaskandes, den sista idioten i gänget hoppar inte, utan klättrar ner i poolen med hjälp av stegen samtidigt som någon jävla köttskalle krystar ut "Mogen nog för att prata pension?"

Det kanske är ironi, men jag tvivlar på det.

När jag tänker efter så blir jag förbannad av alla reklamer. Konsumtionshysterin och ytligheten bländar mina bittra ögon, Snart blinkar man väl bara mot reklamskyltarna och skiten skickas hem via postorder.

Fast det är väl en av de bättre reklamerna enligt mig. Man förstår ju reklamen, till skillnad från de flesta på TV idag...
Citera
2008-03-24, 23:14
Medlem
Bajsfacistens avatar
Instämmer med föregående. TS är en idiot.

Eftersom det redan finns en likadan tråd i Reklam och marknadsförning så är denna högst onödig och felplacerad.

Värsta reklamfilmen
Citera
2008-03-24, 23:32
Medlem
Tonkys avatar
Jag blir förbannad bara jag tänker på Halebops reklam
Citera
2008-03-24, 23:41
Medlem
Lyckliga Ajaxdoftande hemmafruar och beskäftiga chokladsmaskande barn gör mig bara hälften så irriterad som reklamen för Svensk Fastighetsförmedling som går nu. Att se ett girigt vinstdrivande företag som LÅTSAS att de bryr sig om en och vill ta hand om en i "alla lägen i livet".
Hit med en AK.
Citera
2008-03-25, 00:02
Medlem
Wojaks avatar
Reklamer för läkemedel som har med könsorgan, fötter och diarrée att göra samt all form av mobilreklam.
Poker är också ett hatobjekt inom reklamvärlden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in