2016-12-18, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Här igen...

Jo vad jag har förstått så tycker vissa om att ta benso i samband med tjack och säger att det är en skön känsla så tänkte testa på det. Ska jag bara krossa en halv Xanor/Iktooch hacka ihop med tjoet och dra upp det i snoken?? Eller ska man bomba det?

Tack på förhand.
Man blir liksom solid. Du kan skifta från hård som sten till mjuk som fluff efter din egna vilja. Lite flummigt förklarat men jag kan inte finna andra ord för den kombinationen.
Citera
2016-12-19, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Här igen...

Jo vad jag har förstått så tycker vissa om att ta benso i samband med tjack och säger att det är en skön känsla så tänkte testa på det. Ska jag bara krossa en halv Xanor/Iktooch hacka ihop med tjoet och dra upp det i snoken?? Eller ska man bomba det?

Tack på förhand.

Tycker det är soft att blanda då det tar bort en hel del av bieffekterna, stelheten och ledsmärtorna jag lätt drabbas av framför allt! Men benso smälts under tungan i min bok, har nog aldrig svalt en enda någonsin
Citera
2016-12-19, 12:34
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Tycker det är soft att blanda då det tar bort en hel del av bieffekterna, stelheten och ledsmärtorna jag lätt drabbas av framför allt! Men benso smälts under tungan i min bok, har nog aldrig svalt en enda någonsin
Hmm, jag borde kanske kunna testa det med. Är lite stel, har kört ett race nu sedan fredags med cirka 4 timmar sömn.
Citera
2016-12-19, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Hmm, jag borde kanske kunna testa det med. Är lite stel, har kört ett race nu sedan fredags med cirka 4 timmar sömn.

Gör det, xanor kanske inte är optimalt. Men fungerar för mig ganska bra mot spänningarna osv. Gäller även när jag inte tar tjack, xanor har alltså en muskelavslappnande effekt på mig. Men man är väl lite av en nervig jävel också, så det är inte så konstigt att det släpper när man slappnar av med hjälp av alpran!

Ikto hade jag föredragit om jag fick välja tillsammans med affet!
Citera
2016-12-20, 01:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
En kompis säger att ammoniak funkar men jag vet inte om han pratar skit. Har du så du kan testa? Är också intresserad av svar på det här.

Nej, tänker inte prova... har så rent vitt kritvitt klet, walla jag fick smeten över pekfingret, ...asså, det sved som fan!!
Citera
2016-12-20, 05:09
Medlem
Jag undrar angående dosintervaller när man bombar tjack? Jag har fet tolerans men snålar pga rädd att råka ta för mycket och bli kokt i flera timmar. Har sedan typ 21 igår kört 0.4-0.5, tog senaste för två timmar sen. Om jag vill ta mer förvar jag känner mig i AT mode, är det risk att typ mina bomber på först 1.6 vid 21 och sedan 0.1x2 vid typ 00 och 03 gör att påtändheten ackumuleras och att jag ändå blir kokt?
Citera
2016-12-20, 15:22
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Jag undrar angående dosintervaller när man bombar tjack? Jag har fet tolerans men snålar pga rädd att råka ta för mycket och bli kokt i flera timmar. Har sedan typ 21 igår kört 0.4-0.5, tog senaste för två timmar sen. Om jag vill ta mer förvar jag känner mig i AT mode, är det risk att typ mina bomber på först 1.6 vid 21 och sedan 0.1x2 vid typ 00 och 03 gör att påtändheten ackumuleras och att jag ändå blir kokt?
Har du kört länge? Trist med toleransen, ta någon veckas uppehåll...

Köra en bomb på 1,6? Det vet jag inte om man skulle göra... Känns som jävligt mycket
Jag är sån som tycker att det är najs med grova doser och bli riktigt bränd, brukar väl köra en 0,4 och sedan köra några snorisar varannan timme ungefär. Tror att såna småbomber inte gör så mycket för en tyvärr.
Citera
2016-12-21, 02:42
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov

Bomba 1,6 låter onödigt mycket. Hur ofta tar du?
Citera
2016-12-23, 14:36
Medlem
mutemes avatar
Asså, jag får aldrig till snortningen. Ibland svider det asgött men åker ner i svaljet så det känns som jag sväljer allt. Ibland känns det inte ett skit och ruset verkar utebli helt. Testat att dra långsamt och snabbt ibland. -riktar innåt näsväggen, ibland rakt upp.

Exakt samma samma tjack.

Tips? Vad gör jag fel?
Citera
2016-12-23, 14:45
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Asså, jag får aldrig till snortningen. Ibland svider det asgött men åker ner i svaljet så det känns som jag sväljer allt. Ibland känns det inte ett skit och ruset verkar utebli helt. Testat att dra långsamt och snabbt ibland. -riktar innåt näsväggen, ibland rakt upp.

Exakt samma samma tjack.

Tips? Vad gör jag fel?

När jag snortar har jag snortröret precis vid näsinggången riktat rätt hårt mot ytterkanten. Tycker det fungerar bäst. Hatar fan att snorta, men påslaget gör det värt det, ibland.
Citera
2016-12-23, 14:55
Medlem
runds avatar
Potent tjack som sitter i riktigt länge men ger rejäla ticks samt sitter i länge. Pulvrigt med en del större "stenar" i.

Är det meta-bankat?
Citera
2016-12-23, 15:22
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Potent tjack som sitter i riktigt länge men ger rejäla ticks samt sitter i länge. Pulvrigt med en del större "stenar" i.

Är det meta-bankat?

Allt tjack i Sverige är alltid bankat med något.

Ticks får jag alltid på CS, samma med t.ex. Ritalin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in