Haha, helvete vad påtänd jag är nu skriver rena manifest-inläggen på flashback så ska logga nu och göra nåt konstruktivt.
Fan den här dagen blev fantastiskt till slut, fiasko i morse men så fick jag tag på både opiater och amfetamin nu på kvällen. Mår som en gud.
Fick tag i samma "klet" som förra gången, nu förvarar jag det svalt och dubbelt zip-lockat så nu ska det fan inte torka. Som någon skrev, amfetaminet som jag hade öppet och framme hade torkat totalt sist. Från blött klet(som vax typ) till torrt pulver som gick att snorta. Det fungerade inte ens på slutet! Notera att jag hade det öppet i över en vecka, inte i typ 2 dagar. Alltså utan att stänga det. Gjorde ett hål i vacuumförpackade-påsen och lät det ligga. Never again. Det blev UPPENBARLIGEN mindre potent av detta. Någon skrev att det inte är amfetaminet som dunstar och det är säkert rätt, så man får ta extremt mycket mer? Dvs vikten blir mindre när vätskan dunstar så man måste ta betydligt mycket mer? Eller inte fan vet jag, tog en rejäl jävla dos oralt och det hade antingen blivit betydligt sämre eller så hade jag varit i gång för länge.
Skål på er, eller vad man säger.