2021-04-19, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Jag tror det är båda sakerna du nämner, plus att folk på flugforum antagligen får betalt för att hypa produkter från vissa säljare.
Haha dom snackar mycket skit där. "Jättebra tjo, jag kunde äta och sova direkt 5/5". Det är ju såna som inte vågar handla av riktigt folk och som troligen bara blir blåsta om dom försöker, så dom hyllar sitt koffein supermix skit. Nog finns det bra tjack där men jag har inte stött på det än.

Tragiskt, tjacket jag köpte var ifrån vice-city.

Slängde påsen, ingen jävla aning vad jag stoppade i mig.
Citera
2021-04-20, 01:49
Medlem
Någon kunnig vaken? Tagit några linor tjack sen 18 tiden och tog sista nu runt 00. Sitter på 6st ksalol 1mg tror ni de blir en bra upplevelse? aldrig tagit dessa samtidigt förut. Gör absolut inget om jag blir lite trött eller skulle somna senare men ifall jag inte skulle kunna sova vad kan jag förvänta mig för rus med blandningen?
Gärna även vad som är en bra nybörjardos med tanke på blandningen, tagit blå några gånger innan men har ingen direkt tolerans och måste kunna bete mig imorgon på dagen.
Citera
2021-04-20, 03:50
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Någon kunnig vaken? Tagit några linor tjack sen 18 tiden och tog sista nu runt 00. Sitter på 6st ksalol 1mg tror ni de blir en bra upplevelse? aldrig tagit dessa samtidigt förut. Gör absolut inget om jag blir lite trött eller skulle somna senare men ifall jag inte skulle kunna sova vad kan jag förvänta mig för rus med blandningen?
Gärna även vad som är en bra nybörjardos med tanke på blandningen, tagit blå några gånger innan men har ingen direkt tolerans och måste kunna bete mig imorgon på dagen.

risken finns att dina ksalol är fake och de inte ger någon effekt.

hur har du det nu ? blev det mer tjack istället ?
Citera
2021-04-20, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
risken finns att dina ksalol är fake och de inte ger någon effekt.

hur har du det nu ? blev det mer tjack istället ?
Vet att det flödar mycket fake har fått de antal gånger, men de innehåller ändå en del alpra så antar att man får ta lite lite mer än vad man brukar bara :? tills man är nöjd. Är inne på min andra mg alpra nu slutade med tjacket runt 00 slaget. Känns gött änsålänge
Citera
2021-04-20, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incognitoxd
Och vad är lämplig dos oralt om man endast vill bli piggare så att man orkar dygna?

UPDATE: Tog 3-4st tändstickshuvud och det blev perfekt känns det som nu 1 timme efter iaf.
Visst, det höll mig vaken men någon eufori var det inte förutom första 10 minuterna.

Något jag verkligen inte gillade är att hjärtat pumpade lika hårt och snabbt som om jag var på en 6 timmars jogging tur när jag egentligen bara satt framför datorn, brukar ni känna så också?.

Finns det bra medicin mot detta? Betablocker har jag hört men det är väl receptbelagt?

När jag var klar med mina uppgifter för dagen och hjärtat fortsatte pumpa som en galning så blev det 100mg quentiapine och en stesolid. Lyckades faktiskt somna ganska omgående
Senast redigerad av incognitoxd 2021-04-20 kl. 06:19.
Citera
2021-04-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner

Tror faktiskt bensedin 10mg funkar bättre en ksalol
Citera
2021-04-20, 19:32
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servpassw71
Tror faktiskt bensedin 10mg funkar bättre en ksalol

Varför tror du det? Alprazolam är definitivt bättre att flöddra på.
Citera
2021-04-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Varför tror du det? Alprazolam är definitivt bättre att flöddra på.

Eller jag vet att det är bättre
Citera
2021-04-20, 19:49
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servpassw71
Eller jag vet att det är bättre

Utveckla gärna.

Eftersom han var ute efter ett rus så skulle jag säga att Alprazolam är bäst. Diazepam är inte så mycket att rusa sig på, speciellt inte om man redan har massa tjack i kroppen.
Citera
2021-04-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Utveckla gärna.

Eftersom han var ute efter ett rus så skulle jag säga att Alprazolam är bäst. Diazepam är inte så mycket att rusa sig på, speciellt inte om man redan har massa tjack i kroppen.

Prova får du se älskar tjack och en halv bensedin .. Sen förstår jag inte vad du menar för rus som en ksalol kan ge
Citera
2021-04-20, 22:53
Medlem
No6s avatar
Haha, helvete vad påtänd jag är nu skriver rena manifest-inläggen på flashback så ska logga nu och göra nåt konstruktivt.

Fan den här dagen blev fantastiskt till slut, fiasko i morse men så fick jag tag på både opiater och amfetamin nu på kvällen. Mår som en gud.

Fick tag i samma "klet" som förra gången, nu förvarar jag det svalt och dubbelt zip-lockat så nu ska det fan inte torka. Som någon skrev, amfetaminet som jag hade öppet och framme hade torkat totalt sist. Från blött klet(som vax typ) till torrt pulver som gick att snorta. Det fungerade inte ens på slutet! Notera att jag hade det öppet i över en vecka, inte i typ 2 dagar. Alltså utan att stänga det. Gjorde ett hål i vacuumförpackade-påsen och lät det ligga. Never again. Det blev UPPENBARLIGEN mindre potent av detta. Någon skrev att det inte är amfetaminet som dunstar och det är säkert rätt, så man får ta extremt mycket mer? Dvs vikten blir mindre när vätskan dunstar så man måste ta betydligt mycket mer? Eller inte fan vet jag, tog en rejäl jävla dos oralt och det hade antingen blivit betydligt sämre eller så hade jag varit i gång för länge.

Skål på er, eller vad man säger.
Citera
2021-04-22, 15:41
Medlem
StigHails avatar
Vad är det som gör att tjack är sånt bra laxermedel? Har gått på opiater i några veckor och jag minns inte sist jag sket, har känt mig jävligt full i magen och igår tryckte jag upp några microlax utan något resultat. Idag köpte jag tjack och efter 10 minuter efter en stabil näsa tömde jag nog hela tarmen, fy fan vad gott det va!

Vad är det som händer i tarmen när man tar tjack, helt otroligt att det kan gå så fort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in