2013-11-29, 19:56
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maito
Tom kaffe sätter ju magen i rullning. Inget konstigt alls.

Haha ja de är sant, dock så är det på olika sätt. Svårt att beskriva, känns konstigt att sitta beskriva karaktären på min mage / mina fisar. Men jag tänkte bara för övrigt om många kände igen sig.
Citera
2013-11-29, 21:08
Medlem
g0dspirits avatar
Föresten: ett bra tips till er som vill torka klet.
Jag köpte en femma klet tidigare, de jag gjorde var att ta en tampong och pressade ner den i zippåsen i mitten av klumpen. 1 timme senare var merparten av fukten var borta, plattade ut det i botten på en snusdosa och tog ett plastkort och hackade upp det i några omgångar, nu är det istort sett snus-tort.

Mvh
Citera
2013-11-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Hej!

Är det okej att ta tjack sisådär en månad efter att jag avslutade en längre theralenbehandling eller kan vissa komplikationer uppstå? Säkert lugnt, men man vill ju vara på den säkra sidan!

Tack på förhand!

Kör på bara. Det är lugnt.
Citera
2013-11-30, 07:36
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Föresten: ett bra tips till er som vill torka klet.
Jag köpte en femma klet tidigare, de jag gjorde var att ta en tampong och pressade ner den i zippåsen i mitten av klumpen. 1 timme senare var merparten av fukten var borta, plattade ut det i botten på en snusdosa och tog ett plastkort och hackade upp det i några omgångar, nu är det istort sett snus-tort.

Mvh

Kör upp tampongen i rövhålet
Citera
2013-11-30, 08:20
Medlem
fan fått tag på dunder, sten tjack! riktigt starkt , 0.2a håller i sig 8 timmar lugnt , har varit vaken hela natten, har inte suttit still , spänt mig och varit pundig, men ska nämligen flytta och bära möbler idag , vad kan jag ta för att inte bli för klen efter att ha varit vaken hela natten, vet att jag kan fylla på med dos, ska göra det , men tänkte mer på kost, mat, frukter? har kört sub med sist igår, så tänder av det nu, men tjacket lindrar det ganska bra..
Citera
2013-11-30, 09:15
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
fan fått tag på dunder, sten tjack! riktigt starkt , 0.2a håller i sig 8 timmar lugnt , har varit vaken hela natten, har inte suttit still , spänt mig och varit pundig, men ska nämligen flytta och bära möbler idag , vad kan jag ta för att inte bli för klen efter att ha varit vaken hela natten, vet att jag kan fylla på med dos, ska göra det , men tänkte mer på kost, mat, frukter? har kört sub med sist igår, så tänder av det nu, men tjacket lindrar det ganska bra..

Fick tips av en gammal tjackis en gång att man måste sova och äta ordentligt så är allt lungt
Citera
2013-11-30, 17:25
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Känner man av värme/kyla lättare/svårare på tjack?
Citera
2013-11-30, 17:40
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Känner man av värme/kyla lättare/svårare på tjack?
Jag brukar frysa ena sekunden, sen bli varm nästa... Så ja, jag tror du känner av temperaturen lättare på tjack.
Citera
2013-12-01, 10:11
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Fick tips av en gammal tjackis en gång att man måste sova och äta ordentligt så är allt lungt
precis! jag tvingar i mig 4 måltider av hälsosam mat (kyckling, biff, ris, frukter, honung osv) under tjack, det hjälper mycket i avtändning!
Citera
2013-12-01, 21:47
Medlem
Gällande amfetamin och immunförsvaret med mera:

Mitt hem ser för närvarande ut som ett bombnedslag, vilket jag tänkte åtgärda genom att städa. Och det har jag tänkt i snart två månader. Idén om storstädning har utvecklats till den grad att jag tänkte lösa ett gram amfetamin och göra slag i saken, och det med råge. Mitt hem skall bli så skinande rent att begreppet städning når nya höjder. Med amfetamin i systemet så är det möjligt.
Dock finns det ett par saker som får mig att fundera över när som är rätt tillfälle att göra det.

Det alternativet som ligger närmast till hands är imorgon. Men det jag oroar mig över är att jag inte tagit amfetamin sedan 2010 och vad jag minns så försämras immunförsvaret en aning. Vill även minnas att det kan ta ett par dagar innan man är på banan igen efter avtändningen och allt vad den för med sig. Tisdagen är vad jag har på mig att kurera mig i så fall, på onsdag måste jag vara fit for fight igen på alla plan.

Om någon har kunskap i ämnet och några tips att lämna så vore jag tacksam.
Jag intar amfetaminet oralt genom dryck eller bomb om det skulle bli av, det kan säkert vara bra att veta.
Så, kan jag ta storstädning deluxe imorgon och vara på benen igen utan minsta spår i kropp eller huvud på onsdag?

Edit: Tar inga droger i övrigt, utom lite kola då och då (med säkerligen något halvår/år mellan varje tillfälle) så kommer inte landa på något annat preparat.
Senast redigerad av Cimaron 2013-12-01 kl. 21:53.
Citera
2013-12-02, 00:36
Medlem
Hur mycket av amfetaminets effekter försvinner om man äter Iktorivil? Tog två 2mg igårkväll för att somna och dagens bomb på 400mg gav mig ingenting. Inte ens två extra linor á 50mg gav effekt. Enligt utsago ska det vara väldigt bra amfetamin.

Tacksam för svar!
Citera
2013-12-02, 01:32
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanae
Hur mycket av amfetaminets effekter försvinner om man äter Iktorivil? Tog två 2mg igårkväll för att somna och dagens bomb på 400mg gav mig ingenting. Inte ens två extra linor á 50mg gav effekt. Enligt utsago ska det vara väldigt bra amfetamin.

Tacksam för svar!
Ikto har väl ganska lång halveringstid har jag för mig, isåfall inte så konstigt att du inte fick den effekten du ville ha.
Har jag t.ex tagit 1mg xanor så känner jag att de dämpar peaken och så.

Men ta IV istället, då hade du nog fått dig en liten rush
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in