2016-12-23, 17:17
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska
När jag snortar har jag snortröret precis vid näsinggången riktat rätt hårt mot ytterkanten. Tycker det fungerar bäst. Hatar fan att snorta, men påslaget gör det värt det, ibland.

Hur hårt drar du? I filmer drar dom för kung och fosterland. haha

Och hur illa är det att det åker ner i sväljet så man typ sväljer? Biotillgängligen är långt mkt sämre menar jag.
Citera
2016-12-23, 20:10
Medlem
mutemes avatar
Rinner lik förbannar ner i svaljet. Men det kanske är vanligt? Visst affe spelar inte jättestor roll, men fan, drar man koks eller H så suger det ju.
Citera
2016-12-24, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Rinner lik förbannar ner i svaljet. Men det kanske är vanligt? Visst affe spelar inte jättestor roll, men fan, drar man koks eller H så suger det ju.

Hehe du gör som i filmerna och drar för hårt hatade att det kommer ner i halsen, inte så god smak, tills en vän fråga varför jag suger så jefla hårt, nu får jag det nästan aldrig ner, bara att andas in lite starkare än vanligt.
Citera
2016-12-24, 03:01
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Hehe du gör som i filmerna och drar för hårt hatade att det kommer ner i halsen, inte så god smak, tills en vän fråga varför jag suger så jefla hårt, nu får jag det nästan aldrig ner, bara att andas in lite starkare än vanligt.

Tack! Less Tony Montana då
Citera
2016-12-25, 11:43
Medlem
Påverkas den psykiska avtändningen också av hur man äter/dricker under ruset? Eller är det mest sömnbrist och brist på signalsubstanser som spelar in när det gäller de?
Citera
2016-12-25, 11:48
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Påverkas den psykiska avtändningen också av hur man äter/dricker under ruset? Eller är det mest sömnbrist och brist på signalsubstanser som spelar in när det gäller de?

För mig har det alltid hjälpt både den fysiska och psykiska avtändningen när man försöker äta och dricka ok.
Citera
2016-12-25, 14:45
Medlem
visdomst4nds avatar
Kan man avsluta ett dyngs tjackande med tramadol?
Citera
2016-12-25, 14:47
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Kan man avsluta ett dyngs tjackande med tramadol?
Kan kan man.. men det är inte så jävla smart. Kramptröskenl redan sänkt av sömnbristen, dålig kost osv. Sen är det inte bra att blanda tjack och tram. Kramprisken är överhängande helt enkelt
Citera
2016-12-25, 14:49
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Kan kan man.. men det är inte så jävla smart. Kramptröskenl redan sänkt av sömnbristen, dålig kost osv. Sen är det inte bra att blanda tjack och tram. Kramprisken är överhängande helt enkelt

Jag vet, har krampat en del på tram men har ett gäng ikto som jag tänkte ta innan. Tramadolen borde ju göra en chill när man känner sig såhär sleten o skit.

Elvanse tog jag btw
Citera
2016-12-26, 11:06
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Om man vill sova på natten efter krogen stängt men vill ta sig ett ordentligt streck innan man ger sig ut på krogen, vilken tid är safe? Värsta jag vet är att komma hem vid 3 och sitta uppe med ångest till 10-11 på morgonen innan man kan sova
Citera
2016-12-26, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Om man vill sova på natten efter krogen stängt men vill ta sig ett ordentligt streck innan man ger sig ut på krogen, vilken tid är safe? Värsta jag vet är att komma hem vid 3 och sitta uppe med ångest till 10-11 på morgonen innan man kan sova
Dricker du mycket på krogen = ca klockan 18 då alkoholen kan motverka ångesten man får efteråt
Dricker du lite på krogen = ca klockan 20-21
Tycker personligen att du borde köra race från klockan 18 till 03:00 så att du e pigg o glad vid 10 tiden på morgonen sen kan du slöa framför soffan tills kvällen dagen efter o somna tidigt.
Citera
2016-12-26, 17:48
Medlem
Phobiazis avatar
Det är väl typiskt att när man kört affe hela dagen eftersom man ska vara ledig,
så blir någon sjuk och helst plötsligt ska man börja jobba kl 7 haha...fml
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in