Kör här ist för att starta egen tråd om nåt som varit på tapeten 100 gånger.
Rövpanna.
Jag ser folk skriva om hur dom kickar som om dom skjuter adrenalin i hjärtat och jag fattar inte hur ni gör detta?
Det tjoet jag har nu kickar som cola, en 0.2a fick jag slita ur armen halvägs för det kicka för hårt ren euforiskt, 3e gången i mitt liv jag blir speedad på tjo dessutom.
Har av diverse anledningar varit ren dryga veckan och kan/vill inte injicera för stunden, så jag tänkte att jag provar rövpanna då jag verkar vara allergisk mot att snorta tjo och bara fick negativa effekter, som om det vore nån annan tjo sort jag tog.
Iaf. Jag provade skjuta både med pumpen bara in lite och även såpass långt in att man fick bånge för man rörde prostatan eller nåt (är totalt megaavtänd på all tjo, inte sån där kåtnisse).
Det hände ingenting. Fick lite rysningar när jag drog på lite mer än vad jag borde ta, men ingen eufori, inget speedat rus, bieffekter.
Tog typ, 0.1? första och drygt 0.3 då när jag fick lite rysningar.
Min huvudsakliga fråga är, enligt min polare så spelar både rus och kick in på mängden vatten vs tjo, dvs hur mättat det är, är detta sant? Jag använde 2.5ml på 0.2 när jag fick dra ut den ur armen och i rumpan använde jag också 2.5ml på 0.1 och 0.3. Tog jag för mycket vatten? I armen så en 0.1a på 2.5ml av detta brände nästan sönder min arm för jag glömde släppa stasen haha. I rumpan kändes det ingenting, eller ja, det blev lite laxerande effekt men blir ju så med mkt vatten i rumpan, det sved inte eller nånting sånt.
Vet att det finns en guide men hittar ingen direkt info om detta, så vore sjyst om nån kunde svara på det.
Ska prova igen imorgon när jag sovit ut etc då jag bara sov 3 tim inatt, men tror knappast det är anledningen till att nåt som kickar för hårt i armen inte ger effekt alls i rumpan?
Kollat igenom tråden men inte fått nåt vettigt svar riktigt - är ruset mer åt iv-hållet eller mer åt snort-hållet?
Tacksam för svar! tjo och bens är enda jag kan ta just nu så tråkigt att må dåligt två dagar på rad när man mådde helt insane bra i 4 dagar på typ 0.6 i armen.
Ha det fint
Edit, mättat vs mycket vatten diskuteras även i denna låsta tråd såg jag nu,
(FB) Amfetamin rektalt farligt?
Frågan är vilket som är bäst i röven, känns som att mättat borde vara bäst? Typ 1-1,5ml vatten på en 0,2a ist för 2,5ml
/Ford