2016-08-26, 20:19
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durante
Tack för svar, uppskattas!
"blöt sockerglasyr" är en väldigt bra beskrivning på vad jag menade med "nästan flytande".

Ibland duger försöka.
Citera
2016-08-27, 05:28
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Angående mitt förra inlägg här i tråden så var det kristaller... Givetvis rökte jag dem med en kick till följd! Meta förvisso men.. :O

Som gubbe svarade! Torkar det utav helvetes långsamt så kan man ställa det på ett element! Men segar det allt för mycket brukar det vara vatten!

Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Lägg ut på tallrik och börja hacka med ett rakblad, sen låt det lufttorka?

Yes det var just det jag gjorde. Var så slirig när jag skrev det där inlägget så hade glömt hur man skulle göra på bästa sätt men det var väldigt simpelt att göra precis som du skrev Satan vad man kan bli slirig på bra tjack och utan sömn Okej tack för tipset att om det torkar långsamt så är det alltså vatten blandat? Mitt torkade snabbt i allafall till fint puder pulver så det är ju goda nyheter. Älskar detta amfetaminet för det känns så pure.
Senast redigerad av Redlinez 2016-08-27 kl. 05:32.
Citera
2016-08-27, 05:36
Medlem
Redlinezs avatar
Sedan har jag undrat över en sak en lång tid tillbaka. Varför blir jag slirig snabbare nu för tiden med tanke på att jag inte blev slirig förns efter 3 dagar. Nu kan det bara gå en dag så blir jag slirig som tusan och närminnet blir ordentligt kasst om jag inte sover varje natt.
Citera
2016-08-27, 05:48
Medlem
Vad är blir konsekvensen av att packa en bomb för hårt, eller använda glapack.

Lär jag med största sannolikhet skita ut det eller tar det bara längre tid innan skiten luckras upp i magen o kickar?

Tack på förhand
Citera
2016-08-27, 07:36
Medlem
Jag fick en papperstuss idag med nått pulver i. Han som bjöd sa att det är typ som redbull. Man blir pigg. Helvete jag kan inte somna nu!! Har varit vaken ett dygn nu och är fortfarande inte trött. Kan de ha varit amfetamin jag fick? Kan läsa här att man blir väldigt pigg av det. Vad fan ska jag göra för att kunna somna?
Citera
2016-08-27, 09:51
Medlem
bootboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thefour
Jag fick en papperstuss idag med nått pulver i. Han som bjöd sa att det är typ som redbull. Man blir pigg. Helvete jag kan inte somna nu!! Har varit vaken ett dygn nu och är fortfarande inte trött. Kan de ha varit amfetamin jag fick? Kan läsa här att man blir väldigt pigg av det. Vad fan ska jag göra för att kunna somna?

Det kan ha varit amfetamin, men det kan lika väl vara en Amfetamin liknande RC-Drog.
Citera
2016-08-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thefour
Det kan mycket väl har varit amfetamin, dock brukar man generellt sett kunna somna efter 6-10 timmar efter sista refillen. Vet du hur mycket du tog? Annars kanske du kan fråga den personen som gav dig pulvret vad det var och hur mycket?

Sen skulle jag starkt rekommendera att inte ta emot piller/pulver från randoms (om det nu var det), speciellt om de inte säger vad det är och man själv inte har någon tidigare erfarenhet av substansen

Något som många amfetaminanvändare (gäller de flesta Centralstimulerande preparaten) använder sig av är benzodiazepiner för att runda av ett race eller en kväll. Du kan läsa mer om det på benzo avdelningen här på flashback eller googla så hittar du säkerligen något om det om du har bristande kunskaper!
Citera
2016-08-27, 17:51
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Vad är blir konsekvensen av att packa en bomb för hårt, eller använda glapack.

Lär jag med största sannolikhet skita ut det eller tar det bara längre tid innan skiten luckras upp i magen o kickar?

Tack på förhand

Med de små mängderna papper som krävs kan du inte packa för hårt. Hårt pressade piller eller depot däremot tar längre tid att slå på.

Hoppas du inte är seriös angående gladpack. Rätt säker på att det lätt fastnar i tarmarna. Äta plast känns liksom mycket fel.
Citera
2016-08-28, 03:05
Medlem
Fordies avatar
Kör här ist för att starta egen tråd om nåt som varit på tapeten 100 gånger.

Rövpanna.

Jag ser folk skriva om hur dom kickar som om dom skjuter adrenalin i hjärtat och jag fattar inte hur ni gör detta?
Det tjoet jag har nu kickar som cola, en 0.2a fick jag slita ur armen halvägs för det kicka för hårt ren euforiskt, 3e gången i mitt liv jag blir speedad på tjo dessutom.
Har av diverse anledningar varit ren dryga veckan och kan/vill inte injicera för stunden, så jag tänkte att jag provar rövpanna då jag verkar vara allergisk mot att snorta tjo och bara fick negativa effekter, som om det vore nån annan tjo sort jag tog.

Iaf. Jag provade skjuta både med pumpen bara in lite och även såpass långt in att man fick bånge för man rörde prostatan eller nåt (är totalt megaavtänd på all tjo, inte sån där kåtnisse).
Det hände ingenting. Fick lite rysningar när jag drog på lite mer än vad jag borde ta, men ingen eufori, inget speedat rus, bieffekter.

Tog typ, 0.1? första och drygt 0.3 då när jag fick lite rysningar.
Min huvudsakliga fråga är, enligt min polare så spelar både rus och kick in på mängden vatten vs tjo, dvs hur mättat det är, är detta sant? Jag använde 2.5ml på 0.2 när jag fick dra ut den ur armen och i rumpan använde jag också 2.5ml på 0.1 och 0.3. Tog jag för mycket vatten? I armen så en 0.1a på 2.5ml av detta brände nästan sönder min arm för jag glömde släppa stasen haha. I rumpan kändes det ingenting, eller ja, det blev lite laxerande effekt men blir ju så med mkt vatten i rumpan, det sved inte eller nånting sånt.
Vet att det finns en guide men hittar ingen direkt info om detta, så vore sjyst om nån kunde svara på det.
Ska prova igen imorgon när jag sovit ut etc då jag bara sov 3 tim inatt, men tror knappast det är anledningen till att nåt som kickar för hårt i armen inte ger effekt alls i rumpan?
Kollat igenom tråden men inte fått nåt vettigt svar riktigt - är ruset mer åt iv-hållet eller mer åt snort-hållet?

Tacksam för svar! tjo och bens är enda jag kan ta just nu så tråkigt att må dåligt två dagar på rad när man mådde helt insane bra i 4 dagar på typ 0.6 i armen.

Ha det fint

Edit, mättat vs mycket vatten diskuteras även i denna låsta tråd såg jag nu, (FB) Amfetamin rektalt farligt?
Frågan är vilket som är bäst i röven, känns som att mättat borde vara bäst? Typ 1-1,5ml vatten på en 0,2a ist för 2,5ml

/Ford
Senast redigerad av Fordie 2016-08-28 kl. 03:36.
Citera
2016-08-28, 12:24
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Kollat igenom tråden men inte fått nåt vettigt svar riktigt - är ruset mer åt iv-hållet eller mer åt snort-hållet?

Tacksam för svar! tjo och bens är enda jag kan ta just nu så tråkigt att må dåligt två dagar på rad när man mådde helt insane bra i 4 dagar på typ 0.6 i armen.

Ha det fint

Edit, mättat vs mycket vatten diskuteras även i denna låsta tråd såg jag nu, (FB) Amfetamin rektalt farligt?
Frågan är vilket som är bäst i röven, känns som att mättat borde vara bäst? Typ 1-1,5ml vatten på en 0,2a ist för 2,5ml

/Ford
Rektalt ör helt underlägset IV när det gäller bums anser jag, som två olika droger. Visserligen kanske bara tagit det rektalt 5-10 ggr. Fattar inte folk som påstår att det skulle finnas likheter där. Rektalt tycker jag typ är som att bomba i effekten, vilket jag föredrarr framför nasalt. IV är en egen liga.
Citera
2016-08-28, 16:17
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Rektalt ör helt underlägset IV när det gäller bums anser jag, som två olika droger. Visserligen kanske bara tagit det rektalt 5-10 ggr. Fattar inte folk som påstår att det skulle finnas likheter där. Rektalt tycker jag typ är som att bomba i effekten, vilket jag föredrarr framför nasalt. IV är en egen liga.

Ja, jag provade nu när jag vakna efter att ha fått sova ut ut och ätit lite. Dessutom den sortens tjo som kickar likt kola i eufori och gör mig superspeedad (jag somnar av tjack 9/10 gånger, inte pga överdos utan blir så lugn) - jag tog samma dos som jag tar iv, dvs jag gräver ut med en kanyltopp så det är ju kanske strax över eller strax under 0.1.
Drog i mig det i röven och inväntade kicken... ja nu sitter jag här och dagen är förstörd.
Somnar nog nu haha. Trist alltså, jag vill inte IVa just nu, eller ja jag vill men kan inte av diverse anledningar.

Har inte mycket erfarenhet av rektalt heller egentligen men har ändå på två dagar testat 4 olika tjosorter och ingen av dom har kickat så förstår inte hur folk får det att kicka.

Iv är som du säger en helt annan liga. Det är en helt annan drog. Man blir inte avtänd ens efter en vecka på samma sätt som man snortar. Jag blir lugn, go, fin som faan av IV tjo. Tror det hänt 3 gånger i mitt liv att jag blivit speedad, men atn är ändå inte i närheten av när man snortar.

/Ford
Senast redigerad av Fordie 2016-08-28 kl. 16:23.
Citera
2016-08-29, 09:36
Medlem
g0dspirits avatar
Hur blir jag av med den extrema tröttheten? Jag klev av ett 11-dagars race för några dagar sen och jag har sovit dygnet runt nästan i fem dagar. Igår somnade jag när jag satt och sket till och med.

Jag har mosat i mig vitaminer, mineraler, näring & vätska. Inget hjälper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in