2013-10-11, 14:00
Medlem
korafto23s avatar
denna fråga är till IV brukare

Vad brukar ni köra för dos? Vad skulle ni rekommendera för dos på en CS van person?
Citera
2013-10-11, 16:11
Medlem
robinkungs avatar
Går det att få bort tjackstanken (svett eller vad det nu är) på något sätt? Nästan så det sticker i näsan av lukten ibland, sen är det ju inget vidare att verkligen stinka amfetamin när man vill hålla sitt lilla "bruk" hemligt. Testat att duscha och jag har använt både deodorant och parfym men nog är lukten kvar alltid. Stanken är verkligen stark också... Var värre igår när jag återhämtade mig från att ha tagit lite dagen innan men det luktar äckligt nog även nu. Jag tror åtminstone att jag kan spela såpass opåverkad att ingen märker något men det känns som att stanken kan avslöja mig. Hjälp, någon?

Ber om ursäkt för alla frågor men jag vill ju att tjacket ska vara en bra upplevelse.
Senast redigerad av robinkung 2013-10-11 kl. 16:13.
Citera
2013-10-11, 18:19
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Går det att få bort tjackstanken (svett eller vad det nu är) på något sätt? Nästan så det sticker i näsan av lukten ibland, sen är det ju inget vidare att verkligen stinka amfetamin när man vill hålla sitt lilla "bruk" hemligt. Testat att duscha och jag har använt både deodorant och parfym men nog är lukten kvar alltid. Stanken är verkligen stark också... Var värre igår när jag återhämtade mig från att ha tagit lite dagen innan men det luktar äckligt nog även nu. Jag tror åtminstone att jag kan spela såpass opåverkad att ingen märker något men det känns som att stanken kan avslöja mig. Hjälp, någon?

Ber om ursäkt för alla frågor men jag vill ju att tjacket ska vara en bra upplevelse.
Tror inte folk som inte själv har tagit en del amfetamin kan avgöra på din svettlukt.
Men det brukar börja lukta en del efter ett tag. Brukar gå att hålla borta förhållandevis bra om man duschar, har en bra deodorant och parfym. Tuggummi på det så är det nog inga problem ska du se.

Men man får passa sig för att göra något ansträngande så att man inte svettas alltför mycket och duscha när lukten börjar smyga sig på.
Citera
2013-10-11, 19:12
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung

Håller med om att tjacklukten i svettningarna kan vara jobbiga. Att någon ska dra slutsatsen att du tjackat på grund av ovanlig svettlukt är nog liten. Jag brukar duscha precis innan jag sticker ut och köra lite parfym funkar fint. Det brukar ofta vara så att det bara är en själv som känner lukten och det är inte så konstigt när du suttit och dragit in skiten i näsan.
Citera
2013-10-11, 19:17
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korafto23

Vad brukar ni köra för dos? Vad skulle ni rekommendera för dos på en CS van person?
Bättre att du börjar försiktigt med en låg dos och sen fyller på med linor. 0,4-0,5 kanske?
Citera
2013-10-11, 19:37
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av korafto23

Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Bättre att du börjar försiktigt med en låg dos och sen fyller på med linor. 0,4-0,5 kanske?
Oh, 0,4-0,5 är ett jäkla skott om det är hyffsat bra grejer och man inte är van vid att det slår på 20sekunder, kan bli ett jäkla pustande & frustande och man kan tom däcka av lite.. Iofs inte så farligt (såvida man inte har något dåligt blodkärl någonstans uppe i skallen som redan innan var på väg att brista) utan nästan lite "nice" men smaken är ju som baken.

Börja du med en 0,2´a någonting och var det för klent så får du öka mängden till nästa skott. Jag klarar mig bra på en fjärdedel av ett gram "per skott" iaf, inte för jag skjuter tjack så ofta men det händer & fötter.
Citera
2013-10-11, 19:40
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Kör själv inte IV, men är inte 0,4-0,5 väldigt mycket? För mig räcker iallafall 150mg bomb och 10min senare en lina på ~150mg. Detta utan tolerans iofs. Men är ändå tveksam på ditt dosförslag. :P
Citera
2013-10-11, 19:52
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Oh, 0,4-0,5 är ett jäkla skott om det är hyffsat bra grejer och man inte är van vid att det slår på 20sekunder, kan bli ett jäkla pustande & frustande och man kan tom däcka av lite.. Iofs inte så farligt (såvida man inte har något dåligt blodkärl någonstans uppe i skallen som redan innan var på väg att brista) utan nästan lite "nice" men smaken är ju som baken.

Börja du med en 0,2´a någonting och var det för klent så får du öka mängden till nästa skott. Jag klarar mig bra på en fjärdedel av ett gram "per skott" iaf, inte för jag skjuter tjack så ofta men det händer & fötter.
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Kör själv inte IV, men är inte 0,4-0,5 väldigt mycket? För mig räcker iallafall 150mg bomb och 10min senare en lina på ~150mg. Detta utan tolerans iofs. Men är ändå tveksam på ditt dosförslag. :P
Det var som fan. Första och enda gången jag kört IV fick jag i mig en 0,7a med kanske en 0,1a till refill direkt efteråt. Ja, jag höll på att dö när ATn väl drog på men vafan, jag är kvinna så grabben borde väl klara det där? Nu vet jag inte vilken kvalitet det där tjacket hade men med det dundertjack jag har i min ägo just nu (ca 84%) hade jag aldrig slagit i mig mer än en 0,1a.
Citera
2013-10-11, 19:56
Medlem
korafto23s avatar
0.4 iv låter bra. Man vill ju bli svängd av skiten
Citera
2013-10-12, 04:06
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Det var som fan. Första och enda gången jag kört IV fick jag i mig en 0,7a med kanske en 0,1a till refill direkt efteråt. Ja, jag höll på att dö när ATn väl drog på men vafan, jag är kvinna så grabben borde väl klara det där? Nu vet jag inte vilken kvalitet det där tjacket hade men med det dundertjack jag har i min ägo just nu (ca 84%) hade jag aldrig slagit i mig mer än en 0,1a.

har du labbanalys på det
Är oftast så att det inte ens är så bra i smugglingsleden..

400mg är mycket jo men man bygger aka tolerans för amfetamin.
man brukar räkna med 100mg är en tillräcklig dos för att göra en med icke tolerans att få ett "rus".
Klart man kan behöva mer eller mindre beroende på en väldans massa faktorer men men.
Citera
2013-10-12, 04:10
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
har du labbanalys på det
Är oftast så att det inte ens är så bra i smugglingsleden..
Haha, det har jag inte gullet. Men det "sägs vara runt 84%" och en 0,1as rus varar även hur länge som helst så det är verkligen det bästa skit jag testat.
Citera
2013-10-12, 05:31
Medlem
En ganska nojig jag behöver lite hjälp. Fått i mig för mycket.

Märkte att inlägget blev för långt för att någon ska orka läsa så jag gör en sammanfattning istället.

Det är så att jag tog tjack för andra och tredje gången igår och två dagar innan det. Supertjack ska det vara, från en pålitlig säljare. Vad jag vet är det bara bankat med dextropur. Men det låg i 5g-påsar så det var svårt att dosera och det blev för mycket båda gångerna, kanske farlig överdos vilket jag är orolig över. Påsen är slut nu, tog kanske 3 g första dagen och 2 g igår. I princip lika båda gångerna.

Trots att jag var ensam, och jag hatar att ta droger ensam, fick jag bra effekter i början men dessa blev snabbt mindre intensiva och då tog jag mer. För mycket uppenbarligen för jag blev helt apatisk och sängliggandes. Var inte trött, seg eller tyckte det var skönt att ligga i sängen, kunde helt enkelt inte känna någon vilja och motivera mig till att gå upp. Kunde inte heller tänka eller känna. Var som att medvetandet var borta och jag bara hade mina ögon kvar som jag kunde se genom, i övrigt så var jag inte en människa. Ingen kontroll över mig själv. Känseln i kroppen försvann i princip. Jag förstod inte längre att jag var jag. Ibland lyckades jag dock bli medveten om mitt eget medvetande men bara i några sekunder. Har aldrig varit med om liknande. De bra effekterna kom inte tillbaks efter detta, kunde dock tvinga tillbaks några. Annars så var jag mest förvirrad efter detta hela kvällen och natten. Alldeles för förvirrad för att kunna utnyttja de få effekter som nu var kvar. Kunde snöa in på saker, dock var det inte så att jag hade kul av det så som man brukar när man blir insnöad, kan ju inte känna sådana känslor för tillfället. Jag känner fortfarande knappt känslor över huvud taget. Och om jag ska snöa in på något ska det vara något som antingen är roligt eller något jag kan lära mig av, annars kan det kvitta.

Just nu när jag i princip är nykter så är jag lite smått apatisk men inte lika mycket som förut, kan knappt tänka, har ingen motivation eller vilja till något. Verkar vara motiverad till att skriva det här dock, hur nu det är möjligt... Mycket tydliga hallisar. Noja; alla ljud är från poliser som förbereder husrannsakan eller från folk som känner lukten från tjacket. Ingen psykos dock, vet att det bara är noja. Fysiskt: Extrem vasokonstriktion, är mycket varm och röd, ont i huvudet, ont i leder, muskelkramper, oerhörd stank, smak i munnen. Känseln har kommit tillbaks en del. Mittendagen då jag inte tog något så är jag 95 % säker på att riktiga amfetaminkorn eller restprodukt hade fastnat i urinröret. Gjorde ont att pissa och det tog hur lång tid som helst.

Kände nästan så här även första gången jag tog tjack och då var det från samma kille men en lite starkare batch. 1 g gick åt på två timmar eller så. Har inte riktigt begripit att amfetamin inte ger ett rus utan en sorts boost så jag försökte hela tiden uppnå något ecstasyliknande istället för att försöka stanna när jag var som mest boostad. Måste lära mig att större dos inte alltid blir bättre... Hur som helst. Varför blev det såhär? Detta är ju stora doser som uppenbarligen gör något konstigt med mig men det är ju inte de typiska OD-symptomen så som exempelvis kräkningar. 3 g nasalt ska jag bara inte klara så det lär ju vara överdos men det är lite konstigt att jag fick just dessa effekter tycker jag, nästan så jag nojar över att det är bankat med en RC men det låter osannolikt. Har frågat folk som har testat hans grejer och det ska vara bra men säker kan man ju aldrig vara. Jag tycker ändå inte att effekterna borde försvinna helt bara för att man tar för mycket, men jag kan ha fel. Sedan tycker jag att jag borde ha mått sämre överlag än vad jag gjorde.
Senast redigerad av hatasnigel 2013-10-12 kl. 06:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in