2015-10-30, 18:55
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Det är amfetamin och amfetaminets metaboliter som utsöndras från blodet via utandningsluften. Det mesta kommer nog ut genom urinen, men en liten andel svettas och andas du ut.

Testa med omeprazol ett tag och se om det hjälper?

Googlade lite snabbt och tyckte jag läste att det var receptbelagt, hur ska jag får recept från det?
Citera
2015-10-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Googlade lite snabbt och tyckte jag läste att det var receptbelagt, hur ska jag får recept från det?
Finns receptfritt på apoteket i mindre förpackningar
Citera
2015-10-30, 19:02
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Finns receptfritt på apoteket i mindre förpackningar

Alright tack för svar ha en fortsatt trevlig kväll
Citera
2015-11-02, 13:59
Medlem
Hur gör man med speed-pasta som har legat i lådan några månader? Om det är kladdigt när det köptes, så har det blivit snustorrt nu, med stora bitar eller vad man kan säga. Går det att ta en mortel eller dylikt och krossa så det blir ett fint pulver? Eller måste jag "blöta" så det blir pasta igen?

Samt, om jag skulle väga upp på vågen, krävs det mindre nu för samma effekt, då det är mer koncentrerat?

Tack på förhand!
Citera
2015-11-02, 14:02
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firesly
Hur gör man med speed-pasta som har legat i lådan några månader? Om det är kladdigt när det köptes, så har det blivit snustorrt nu, med stora bitar eller vad man kan säga. Går det att ta en mortel eller dylikt och krossa så det blir ett fint pulver? Eller måste jag "blöta" så det blir pasta igen?

Samt, om jag skulle väga upp på vågen, krävs det mindre nu för samma effekt, då det är mer koncentrerat?

Tack på förhand!

Duger nog med att du krossar/hackar upp det. Blöta det låter onödigt iaf. Har säkert tappat en del potens men annars är det nog inget fel på det.
Citera
2015-11-02, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Duger nog med att du krossar/hackar upp det. Blöta det låter onödigt iaf. Har säkert tappat en del potens men annars är det nog inget fel på det.

Har tidigare bara bombat, har för mig att jag tog runt 150mg på bombarna. Om man kör intranasalt (nu när det inte är paste), vad skulle vara en liknande dos isåfall? 100mg? eller är jag way off?
Citera
2015-11-02, 14:21
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firesly
Har tidigare bara bombat, har för mig att jag tog runt 150mg på bombarna. Om man kör intranasalt (nu när det inte är paste), vad skulle vara en liknande dos isåfall? 100mg? eller är jag way off?

Är väldigt dålig när det gäller doseringar på amfetamin. Jag är den personen som aldrig väger mina doser, lr ja, jag väger många droger. Men inte amfetamin. Kör alltid nasalt och drar 2linor först och väntar en stund, duger inte dom 2 tar jag en till.
Men 100 MG funkar nog, Låter som en rätt rimlig dos. Tippar på att det är runt nånstans där jag ligger i mina doseringar. Använder inte det särskilt ofta så har aldrig tollerans vid varje tillfälle jag tar det. Så för mig duger såna doseringar.
I stället för att göra en stor lina av det hela så dela upp det på 2 i stället iaf. smala och långa. Då är det enkelt att dra upp det i näsan.
Citera
2015-11-02, 17:26
Medlem
Chaplains avatar
Hej! Körde på amfetamin i helgen, 4:e gången. Tog ca 0,8g uppdelat från fredag kväll och bombade de sista 0,1g söndag morgon ca 10. Tidigare gånger har jag fått någon liten avtändning, typ varit lite trött men inget allvarligt. Den här gången har jag inte fått någon avtändning alls än, kunde somna fint vid tvåtiden på natten och vaknade klockan 10. Istället så känner jag mig som om jag fortfarande har effekter av amfetaminet, är pratglad, inte överdrivet dock men mer än i vanliga fall, och känner mig allmänt ganska glad. Jag känner inte av andra effekter än att min sinnesstämning är bra; tjackballen är borta och jag har mitt vanliga låga blodtryck.

Vad är det som händer? Även om jag lyckats undvika AT genom att äta bra och få i mig magnesium och annat så borde jag väl inte känna mig bättre till mods än vanligt?
Citera
2015-11-02, 22:16
Medlem
InfectedM-s avatar
Jag har ett problem.

Har tidigare haft ett missbruk som varade ungefär 2-2½ år (mest uppåt, men om inte det fanns tillhands då var det vad som helst, typ).

Och jag är relativt dosad just nu så vill fatta mig kort, bara ställa en fråga eller två om ni vill/behöver veta mer bakgrund.

Nu är det såhär, jag har tagit tjack. Rätt bra. Tog i fredags, festade lite , vaken in på lördagen och försökte sova i 12 timmars tid, gav upp å fortsatte. Somnade 10 på söndag morgon , vakna 6 timmar senare å ja höll mig nykter. Nu, idag, blev ruset bättre (hade ätit bra och sovit okey iaf) men en sak som händer varje gång!

Det kryper i mina armar. I fredags/lördags var det rysningar under nästan hela ruset, men på morgonen då jag fick AT började det krypa och jag har tidigare fått en lindrig, kortvarig psykos. Rysningar går bra. Men nu... 4 timmar efter första dos å ja e fortfarande långt ifrån AT, e rätt på1

Jag får gåshud över armar och det kryper i armar och iblnad i kinder. Jag får även utslag tillslut på händerna/armarna, och nej jag kliar inte.

Vad kan detta bero på=!
Citera
2015-11-03, 00:58
Medlem
Lanjelexs avatar
Har läst många trådar och många sidor av FAQ:en, men har fortfarande några saker jag skulle behöva hjälp med:
Drogstatus: Nybörjare med CS, endast testat de sk Monster- pillrena (100mg amf/tablett), av dessa har jag tagit högst 2st över en dag. Tänkte nu testköpa "vanligt" tjack, dvs pulver eller klet, och jag vill veta vad som är bäst, enklast, smartast att börja med.
Har gott om ksalol och oxascand, så någon eventuell AT oroar jag mig inte för.
Det jag undrar över är följande:

1. Pulver eller klet/halvklet? Som jag förstått det går det bra att hacka up och torka kletet för nasal administation, medan andra säger att bombning är att föredra för klet (pga mer övriga kemikalier/gifter..?) ? Spelar det någon roll vilket jag väljer som förstagångs-tjack?

2. Administration? Snorta, bomba eller dricka? IV eller rektalt kommer inte på fråga pga, som sagt - nybörjare. (Har heller inte verktygen som ska till för dessa). Verkar vara populärt att bomba första dosen och sen fylla på nasalt. Varför är detta så populärt? Ger inte oral administation sämre upptag?

3 Hur vanligt är det att shoppar bankar ut med metamfetamin? Är lite rädd för meta nämligen..
Citera
2015-11-03, 05:58
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanjelex
Har läst många trådar och många sidor av FAQ:en, men har fortfarande några saker jag skulle behöva hjälp med:
Drogstatus: Nybörjare med CS, endast testat de sk Monster- pillrena (100mg amf/tablett), av dessa har jag tagit högst 2st över en dag. Tänkte nu testköpa "vanligt" tjack, dvs pulver eller klet, och jag vill veta vad som är bäst, enklast, smartast att börja med.
Har gott om ksalol och oxascand, så någon eventuell AT oroar jag mig inte för.
Det jag undrar över är följande:

1. Pulver eller klet/halvklet? Som jag förstått det går det bra att hacka up och torka kletet för nasal administation, medan andra säger att bombning är att föredra för klet (pga mer övriga kemikalier/gifter..?) ? Spelar det någon roll vilket jag väljer som förstagångs-tjack?

2. Administration? Snorta, bomba eller dricka? IV eller rektalt kommer inte på fråga pga, som sagt - nybörjare. (Har heller inte verktygen som ska till för dessa). Verkar vara populärt att bomba första dosen och sen fylla på nasalt. Varför är detta så populärt? Ger inte oral administation sämre upptag?

3 Hur vanligt är det att shoppar bankar ut med metamfetamin? Är lite rädd för meta nämligen..

1. Ta det du kan få tag i. Jag föredrar pulver. Lättare att dra i näsan, slipper krångla med att torka det.
2. Jag hade valt snorta eller bomba. Dock bombar jag aldrig, så snorta hade jag gjort. Enkelt. Ger effekt fort. Enkelt o dosera via.
3. Svårt o säga hur vanligt det är. Antagligen inte så vanligt. Folk som blandar ut och förstör droger brukar inte vara något vidare långvariga på marknaden. Kolla vad folk säger om tjacket du tänkt köpa och grunda dina slutsatser efter betyg osv.
Citera
2015-11-03, 06:10
Medlem
InfectedM-s avatar
Snälla... nån som vet? blir bara värre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in