2021-01-06, 11:43
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
nope, vill du berätta för mig om du tar amfetamin som rutin ???
Synd. Ja, det gör jag.
Citera
2021-01-06, 15:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
Synd. Ja, det gör jag.

kul en till knarkare som inte bara hittar på. hur administrerar du ditt amfetamin ?
Citera
2021-01-06, 19:29
Medlem
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
nope, vill du berätta för mig om du tar amfetamin som rutin ???
Haha vilken lirare. Jag personligen har fått frågan formulerad som ”missbrukar du amfetamin”. Men aldrig hört talas vid ditt sätt att formulera den på, ”som rutin” 😂
Citera
2021-01-06, 19:32
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Haha vilken lirare. Jag personligen har fått frågan formulerad som ”missbrukar du amfetamin”. Men aldrig hört talas vid ditt sätt att formulera den på, ”som rutin” 😂

finns rutinknarkande, ungefär som när man drar några linor till läsande och skrivande på FB, eller lite i kaffet på morgonen = rutinknarkande.
Citera
2021-01-07, 12:45
Medlem
Äter catapressan dagligen 3 gånger, går även på amfetamin ibland för produktiviteten.

Försöker leta mig fram överallt om dessa kan vara dåliga att mixa antingen i det stora hela eller på lång sikt etc?

Tänker då som jag förstår det sänker ju klonidin tryck / puls via att hämma nordadrenalin, sen då amfetamin trycker åt andra hållet.
Citera
2021-01-09, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Äter catapressan dagligen 3 gånger, går även på amfetamin ibland för produktiviteten.

Försöker leta mig fram överallt om dessa kan vara dåliga att mixa antingen i det stora hela eller på lång sikt etc?

Tänker då som jag förstår det sänker ju klonidin tryck / puls via att hämma nordadrenalin, sen då amfetamin trycker åt andra hållet.
Kan inte svara för just catapresan, är det betablockerare? Kan ge paradoxal effekt ifall man blandar (vet ej hur stor risk), då skyhögt blodtryck ist..
Citera
2021-01-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safarii
Bumpar min tidigare fråga. Ingen som kan dela med sig lite av sina erfarenheter och kunskaper?

Går inte att på riktigt avgöra renheten i affet om du inte skickar det på labb.
Man får helt enkelt testa sig fram.

Top 5 på Flugsvamp är bra grejor.
Citera
2021-01-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affepupiller
Vet inte om detta hör hit.
Men ni som skjuter tjack var skjuter ni? Jag hittar ingenstans att sätta längre då både armvecken o händerna är så sönder stuckna.
Har satt några gånger i handleden o längs hela den venen upp mot armvecket men hört det inte är bra att sätta där av någon anledning. Tacksam för svar!

Det är då det är dags att sätta de sista sticken i kuken.

Runka upp den och må.
Citera
2021-01-11, 23:40
Medlem
Gjorde en sak jag aldrig gjort innan idag. Rövpa.... nä, skämt åt sido.

Men jag har liksom bara chillat med tjacket. I lägenheten.
Har fyllt på hur mycket som helst känns det som, men känner ju inte av det på samma sätt eftersom att jag är stillasittande. Har varit ute en sväng och handlat lite.

Frågan då. Finns det någon fara i doseringen? Att kroppen liksom inte hänger med? Gjort det här till och från i 7 år men faktiskt aldrig bara tagit det lugnt under tiden av ett race.
Citera
2021-01-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodprutt

Har fyllt på hur mycket som helst känns det som, men känner ju inte av det på samma sätt eftersom att jag är stillasittande. Har varit ute en sväng och handlat lite.

Frågan då. Finns det någon fara i doseringen? Att kroppen liksom inte hänger med? Gjort det här till och från i 7 år men faktiskt aldrig bara tagit det lugnt under tiden av ett race.

Jag orkar bara hålla på och festa/dansa/städa runt 6-8 timmar. Efter det vill jag chilla minst lika länge själv. Blir väldigt kreativ.
Vissa vänner kan festa på i 3 dagar men jag tappar lusten och vill mest vara i en lugn miljö när hjärnan fått mycket intryck.

Fara i dosering tror jag finns i början av denna tråden eller så hittade jag det via Google.
Jag fyller på ofta, alla är olika men jag tappar lusten helt om jag inte tagit på 4-5 timmar. Är pigg dock men inte sådär motiverad att göra saker online etc.
Citera
2021-01-12, 09:37
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodprutt

Trots 7år ingen våg? En fullt duglig 0.001g våg kostar väl inte mer än 150ish att klicka hem

Hur mycket gissar du att du petat i dig ens då? Nån typ av måttstock bör du väl ändå ha..?

Skulle snarare säga att det är bättre hälsomässigt att dega i soffan påtänd som fan, än att ränna runt på stan, eller ja överlag leva rövare rent fysiskt.

Sen är väl en mild överdos på tjack relativt harmlöst. Visst det är ju inte bra, men jämfört med överdos av tex. opiater så är det lugnt. Om man inte slocknar lär vara en obehaglig upplevelse säkerligen i ett par timmar, men snart så är man relativt ok ändå.

Och smackar du inte på med typ 10x din vanliga mängd, utan som du nämner fyller på ofta istället, så lär det inte bli PANG -> kollaps. Utan du lär märka att det börjar hända något som du inte är van vid och som inte är på något sätt ett kul rus/påverkan. Jag själv har inte slocknat helt, men när jag varit lite väl macho och gasat på utöver mitt normala så har jag fått illamående/obehag i kroppen samt spykänsla, och även fåtal gånger också spytt. Och såklart ett hjärta och puls som skulle kunna driva en rymdraket typ, plus värmepåslag utöver det vanliga av stimsknarkande
Citera
2021-01-13, 13:35
Medlem
Safariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjeppkineseN
Går inte att på riktigt avgöra renheten i affet om du inte skickar det på labb.
Man får helt enkelt testa sig fram.

Top 5 på Flugsvamp är bra grejor.

Så det är så pass?
Inga vanliga indikationer man kan utgå ifrån alls för kunna ge en någon form bedömning utan test?

Har kollat lite på FS men faktiskt varit lite tveksam efter ha läst recensioner och på priserna. Inte för det går att få tag i grym kvalité till bra priser, men skeptisk till att dem priserna på just FS om dem ska få en ok profit också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in