Citat:
Ursprungligen postat av
blodprutt
Gjorde en sak jag aldrig gjort innan idag. Rövpa.... nä, skämt åt sido.
Men jag har liksom bara chillat med tjacket. I lägenheten.
Har fyllt på hur mycket som helst känns det som, men känner ju inte av det på samma sätt eftersom att jag är stillasittande. Har varit ute en sväng och handlat lite.
Frågan då. Finns det någon fara i doseringen? Att kroppen liksom inte hänger med? Gjort det här till och från i 7 år men faktiskt aldrig bara tagit det lugnt under tiden av ett race.
Trots 7år ingen våg? En fullt duglig 0.001g våg kostar väl inte mer än 150ish att klicka hem
Hur mycket gissar du att du petat i dig ens då? Nån typ av måttstock bör du väl ändå ha..?
Skulle snarare säga att det är bättre hälsomässigt att dega i soffan påtänd som fan, än att ränna runt på stan, eller ja överlag leva rövare rent fysiskt.
Sen är väl en mild överdos på tjack relativt harmlöst. Visst det är ju inte bra, men jämfört med överdos av tex. opiater så är det lugnt. Om man inte slocknar lär vara en obehaglig upplevelse säkerligen i ett par timmar, men snart så är man relativt ok ändå.
Och smackar du inte på med typ 10x din vanliga mängd, utan som du nämner fyller på ofta istället, så lär det inte bli PANG -> kollaps. Utan du lär märka att det börjar hända något som du inte är van vid och som inte är på något sätt ett kul rus/påverkan. Jag själv har inte slocknat helt, men när jag varit lite väl macho och gasat på utöver mitt normala så har jag fått illamående/obehag i kroppen samt spykänsla, och även fåtal gånger också spytt. Och såklart ett hjärta och puls som skulle kunna driva en rymdraket typ, plus värmepåslag utöver det vanliga av stimsknarkande