Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-25, 23:30
Medlem
Något tips på snabbare sätt att få klar sin lösning när den är ganska svårlöst? Låter man den stå en stund så blir lösningen jättefin, men vill kolla runt efter olika sätt att lösa upp!

Må väl
Citera
2019-06-26, 00:36
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Älskar fan amfetamin smaken, men kompisarna hatar smaken. Nån mer?

Haha! Du är mig då en udda fågel

Jag är visserligen inte förtjust i smaken, men tycker inte det är asäckligt heller. Skulle liksom inte få för mig att använda tjack som krydda vid matlagning för en speedad kulinarisk upplevelse. Eller förvisso, kanske skulle passa till något...

Är lite tjackad atm och funderar på att ta 1mg alprazolam, inte för att gå och lägga mig utan mest för att jag vill uppnå något slags "chill tjackrus". Är heller inte toktjackad bör tilläggas, snarare uttråkad. Någon annan som har för vana att göra detta?
Citera
2019-06-26, 00:49
Medlem
Gör dig en tjänst och bli toktjackad och ha en trevlig stund istället är mitt tips.
Citera
2019-06-26, 01:10
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Haha! Du är mig då en udda fågel

Jag är visserligen inte förtjust i smaken, men tycker inte det är asäckligt heller. Skulle liksom inte få för mig att använda tjack som krydda vid matlagning för en speedad kulinarisk upplevelse. Eller förvisso, kanske skulle passa till något...

Är lite tjackad atm och funderar på att ta 1mg alprazolam, inte för att gå och lägga mig utan mest för att jag vill uppnå något slags "chill tjackrus". Är heller inte toktjackad bör tilläggas, snarare uttråkad. Någon annan som har för vana att göra detta?

Yes, jag kör alltid tjack med benso, aldrig utan i princip. 0.5-1mg alprazolam doseras vid behov

Förstör inte tjacket överhuvudtaget utan gör så att man kan njuta fullt ut.
Citera
2019-06-26, 01:11
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband

Jodå har kört stesolid med tjack ganska många ggr. Det är schyst men som jag fattat det inte speciellt bra för hjärtat då det slår väldigt oregelbundet eftersom man både är uppåt och neråt på samma gång.
Somna lär du inte göra iaf.

Mvh
Citera
2019-06-26, 01:14
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar
Något tips på snabbare sätt att få klar sin lösning när den är ganska svårlöst? Låter man den stå en stund så blir lösningen jättefin, men vill kolla runt efter olika sätt att lösa upp!

Må väl

"Låter man lösningen stå en stund så blir den jättefin, men vill kolla runt efter olika sätt att lösa upp".

Vad menar du? Ska man koka lösningen och grejer eller? Amfetamin löser sig i kallvatten, eventuella rester filtrerar du bort.
Citera
2019-06-26, 01:39
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Yes, jag kör alltid tjack med benso, aldrig utan i princip. 0.5-1mg alprazolam doseras vid behov

Förstör inte tjacket överhuvudtaget utan gör så att man kan njuta fullt ut.

Ganska trevligt faktiskt, tog 1mg för typ en halvtimme sen. Fortfarande tjackad, men lite skönt bensad på köpet dessutom! Synd bara att bolaget inte har öppet 01:39 på tisdagar, jävla skitland vi lever i...
Citera
2019-06-26, 01:43
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Jodå har kört stesolid med tjack ganska många ggr. Det är schyst men som jag fattat det inte speciellt bra för hjärtat då det slår väldigt oregelbundet eftersom man både är uppåt och neråt på samma gång.

Mvh

Är det inte främst opi + centralstimulanter som kan orsaka hjärtstillestånd? Detta i och med att hjärtat får "dubbla signaler" så att säga, opi sänker pulsen medan cs höjer den. När det kommer till bensodiazepiner så tror jag inte att pulsen påverkas nämnvärt, och då räknar jag inte sänkt puls som en konsekvens av sänkta ångestnivåer då det är psykosomatiskt.
Citera
2019-06-26, 01:45
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv

Mvh

Vart har du läst det?

Benso används flitigt av många som går på tjack för att varva ner, inte bli så stissig etc. Det är otroligt vanligt och de går inte på samma receptorer överhuvudtaget.

Har aldrig varit med om oregelbundna slag på tjack + benso. Däremot tjack + opiater har jag haft lite oregelbundna slag, men det krävs monsterdoser för att det ska bli farligt.
Citera
2019-06-26, 02:14
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Vart har du läst det?

Benso används flitigt av många som går på tjack för att varva ner, inte bli så stissig etc. Det är otroligt vanligt och de går inte på samma receptorer överhuvudtaget.

Har aldrig varit med om oregelbundna slag på tjack + benso. Däremot tjack + opiater har jag haft lite oregelbundna slag, men det krävs monsterdoser för att det ska bli farligt.

Kommer inte ihåg var jag läste det, kan till och med vart här på FB men jag har tyckt själv att jag får det problemet.
Benzo saktar ju ner hjärtat och tjack ökar hjärtslagen. Så som jag fattade det då jag läste det( för många årsen) så vet inte riktigt hjärtat hur det ska slå så det blir oregelbundet.
Men men jag kanske har fel har ingen källa till mitt påstående. Utan bara en uppfattning.
Ja farligt va inte va jag mena att det va utan mer att det sliter på hjärta med tiden.

Jo oxå upplevt det på opiater - tjack.
Citera
2019-06-26, 02:57
Medlem
Har brukat amfetamin några år av och till, och har kört rätt intensivt senaste 2-3 månaderna.

Har alltid haft som bekant väldigt svårt att äta under tiden jag är påtänd, men nu senaste 1-2 veckorna så blir jag jättehungrig, kurrar i magen på mig hela tiden. Samtidigt tycker jag inte heller själva aptiten för mat är särskilt dålig, kan vräka i mig.

Ett exempel är att jag utan problem käkar 3 mål om dagen, och då är jag påtänd hela tiden också. Nån som har något svar på denna plötsliga vändning?
Citera
2019-06-26, 08:54
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar
Har brukat amfetamin några år av och till, och har kört rätt intensivt senaste 2-3 månaderna.

Har alltid haft som bekant väldigt svårt att äta under tiden jag är påtänd, men nu senaste 1-2 veckorna så blir jag jättehungrig, kurrar i magen på mig hela tiden. Samtidigt tycker jag inte heller själva aptiten för mat är särskilt dålig, kan vräka i mig.

Ett exempel är att jag utan problem käkar 3 mål om dagen, och då är jag påtänd hela tiden också. Nån som har något svar på denna plötsliga vändning?

Kroppen har vant sig helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in