Citat:
Ursprungligen postat av
Kyken
Haha, det luktar troll men det kan ju lika väl sant så jag ger dig min gissning, att ni fick tag på tjack.
Första gången så kan det vara lite svårt att känna av ruset till en början då om man har nån slags förväntning på nåt som man aldrig provat, dock så kommer såklart en ca halvgubbe ok tjack ge märkbar effekt och det tycks de ju tydligt göra när ni åker hem.
Bomb tar längre tid att komma igång än många andra sätt att ta amfetamin och bombar man dessutom med plastfolie som det påstås
så är jag inte ett dugg förvånad ifall du sitter runkandes vid burken, lika klarvaken fortfarande 
Haha spot on med den gissningen

Var igång hela dagen igår, lyckades somnade vid 3 inatt vilket betyder att jag var uppe i 40 timmar.
Det var ruskigt nice att blanda med CB dessutom, trodde inte att den blandningen skulle resultera i något då det var ett stort mellanrum mellan intagen. Men jag vart proven wrong, blev riktigt skevt

Fick till och med en del hallisar som fick en ur balans på en gött sätt. Kändes som att varje gång jag rökte så boostades Affen upp dessutom. Inte pjåkigt!
Och angående plastfolien: Ja, det var så klart korkat. Men efter ha gått 1h för att komma fram till ravet och sen på plats spendera ytterligare 1h för att hooka medan en var riktigt packad, så ville vi bara att det skulle kicka igång så vi svalde direkt efter köpet utan att tänka igenom det...