Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Ok. Så det var lösningsmedel med andra ord? Men jag kan påstå en sak faktiskt. I hela min tjack karriär, så varje gång jag har fått i pasta form, så har det varit BRA mycket bättre än det jag har fått i pulverform.
Jo så kan det mycket väl vara, jag har dock bara fått tag på riktigt bra pasta en enda gång och det var från en holländare genom gamla SilkRoad - sedan vad den pastan faktiskt innehöll har jag ju inte den blekaste aning om. Vad jag
tror är att pasta oftast inte ens innehåller vanligt hederligt amfetamin (inte i några betydande mängder i alla fall) utan helt enkelt antingen är blandningar av amfetamin/metamfetamin eller till och med kanske helt andra kemikalier som också är aktiva (vilket i folkmun kallas RC's nu för tiden). Personligen har jag dock aldrig stött på pasta av bra kvalité i Sverige, visst har jag någon gång tagit en dos (~0.3-0.5g IV) av "pasta" och sedan inte kunnat sova på över 48 timmar - men det betyder ju inte att skiten är bra bara för att jag inte kan sova ens med cannabis som hjälpmedel trots att jag varit trött i 24-36 timmar...
Det bästa i rusväg/renaste jag prövat har alltid varit i pulverform, sedan mina första pannor till senaste pannan amfetamin (strax innan julafton) har jag endast prövat två bra batcher amfetamin här i Sverige och det är ändå under loppet av 4.5 år! Har då prövat
en hel del batcher amfetamin då jag är en av dem som kranarna kontaktar som testperson så fort det vankas nytt amfetamin i min stad, så jag har ju hunnit med att pröva på en hel del olika batcher amfetamin och "amfetamin" under mina år som knarkare.
Ett experiment du kan utföra nästa gång du får tag i sådan "dunderpasta" är att
noga göra en acetontvätt, glöm inte bort att väga allt både innan och efteråt så att du vet hur mycket som är ren bankning/pengakåthet så att du kan slå din kran på käften med både knytnäve och fakta. I vilket fall som helst: poängen är att lukta på amfetaminet som är renat sen, det kommer inte lukta alls lika mycket och inte alls på samma sätt som innan tvätten - "blomsterlukten" försvinner tillsammans med acetonet, häftigt va?!
edit: Kom på att jag kan ju beskriva hur en bra acetontvätt skall gå till också så att ingen gör fel och fuckar upp sitt skit:
- Skaffa två stycken "modell större" snapsglas alternativt vanliga snapsglas men desto större snapsglas desto bättre, använd dock inte vanliga dricksglas - de är för stora för den lilla mängd vätska som används (om du nu inte skall rena en mycket större mängd amfetamin än något fåtal gram)
- Ta snapsglas 1 och väg upp godtycklig mängd amfetamin som skall renas i snapsglaset.
- Om du uppskattar volymen av det amfetamin du just lade i snapsglas 1, häll i den dubbla uppskattade volymen i samma snapsglas med aceton.
- Blanda i minst 15-30 minuter väldigt väl med en sked, du kommer märka att saker från amfetaminet löser sig i acetonet och lösningen kommer förmodligen se rätt grumlig ut.
- Leta reda på ett klädesplagg av 100% bomull som i förväg blivit tvättat utan varken tvättmedel eller sköljmedel, klipp ut en rund filterbit som har en dubbel diameter jämfört med snapsglas 2.
- Lägg denna filterbit ovanpå snapsglas 2, peta med ett finger lite lätt i mitten så det blir en grop och ta sedan en gummisnodd runt snapsglas 2 för att fästa filterbiten på plats.
- Häll innehållet ur snapsglas 1 ner i filterbiten på snapsglas 2.
- Nu är det bara vänta i X antal timmar, du kommer när allt ovanpå filterbiten är torrt ha kvar amfetamin ovanpå filterbiten samt under filterbiten kommer du att ha skiten som inte är amfetamin, om så önskas kan du torka denna skit och lukta på den - skumt nog kommer den skiten lukta "blomster", intressant va?