2006-04-16, 21:44
Medlem
Hej allihop!

Här kommer något som är lite utav tabu att fråga å prata om i knarkarkretsar. Att ta något rektalt. Köra upp det i rumpan, nej fy vad äckligt!! eller...? Självklart inte! Stolpiller har vi eller åtmindstonde kommer vi att få ett flertal gånger i våra liv. Killar, prostataundersökningar....behöver jag säga mer Att ta en drog rektalt e inte homosexuellt, bög eller gay! Det är helt enkelt ett sätt att få i sej preparat. SÅ! Nu när alla homofober förhoppningsvis blivit tystade skall vi återgå till guiden;

Här följer en lista på de saker som behövs för att injecera amfetamin rektalt.
  1. Amfetamin
  2. Äggkopp eller Snapsglas etc.
  3. Spruta/Pump
  4. Lite bomull (För "filter")
  5. Vaselin eller liknande
  6. Ett rektum

Ta exempelvis 0,2 gram utav Amfetaminet. Häll det i en väldiskad och ren kopp. Fyll pumpen med 1-2meter vatten (1-2ml). Helst skall vattnet vara varmt, då löser amfetamin et upp sej fortare. Hacka och rör runt lite med toppen av pumpen och se till att allt löst upp sej. Lägg i filtret i koppen (detta behövs egentligen inte vid rektal injecering mn det gör det lättare att få upp vätskan i pumpen)

Se till att all lösning åkt in i pumpen. Skaka pumpen kraftigt medans du håller för piphålet. Se nu till att all luft e borta ur pumpen (alltså att vätskan är precis vid pumppipens topp).

Nu finns det tre "Injecerings" ställningar.
  • På sidan
  • Rumpan i luften
  • Benen bakom ryggen...

*På sidan är som den låter: Du lägger dej på sängen (använd nu vaselinet runt ändtarmsöppningen samt gärna lite på pumpen...har du inget vaselin får saliv duga!) För in pumpen en liten bit in, å spruta till! Dra försiktigt ut den igen så inte någon lösning följer med ut. Du kan redan nu känna amfetaminet börja gå igång...eller hur!

*Rumpan i luften: Sätt dej på alla fyra. Puta upp med rumpan så själva stjärthålet pekar så långt "uppåt" som möjligt. Upprepa samma procedur som "På sidan". Du kan dock vänta några sekunder innan du drar ut pumpen. Då hinner lösningen rinna in lite längre.

*Benen bakom ryggen... Detta går helt enkelt ut på att ligga på rygg å dra upp knäna/benen så långt det går bakåt. Trycka in å spruta upp. Peace of cake!

Exprementera, lek, gör vad ni vill bara ni mår bra av det! =)

Tack för mej å ha det så trevligt!

MVH
Citera
2006-04-16, 23:55
Bannlyst
Hur pass mycket bättre blir det i röven då? Är det i närheten av IV?
Beskriv gärna skillnaden rusmässigt på rövmetoden och "vanliga" metoder.
Citera
2006-04-17, 00:42
Medlem
Crankmines avatar
Kan man köra rövpannor dagligen

En annan som oftare är på än inte undrar om man
blir öm av att köra rövpannor varje dag? Menar det kan
ju inte vara så hardcore och stappla omkring som om man
skitigt ner sig eller blitt bögbonkat i x antal timmar. Förövrigt
skulle man behöva vila snoken lite så är tacksam för svar
Citera
2006-04-17, 05:52
Bannlyst
Nej fan fullt normalt i mina kretsar iaf

Men det är ju effektivt o bra ju ;D
Citera
2006-04-17, 12:26
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4radox
Jag ser faktiskt ingen förändring alls, om man jämför mot min quote på inlägget, säker på att du ändrat något?

Tog bort stillat min hunger nu, ser faan inget annat fel med det jag skrev...är väl lite skev av allt pulver kanske...hehe
Citera
2006-04-17, 15:45
Medlem
Självklart har jag provat det jag guidar om! Många utav er får det att låta mer "gay" än det behöver...det finns väl inga idioter som sitter en tjacknatt på låt säga fem pers å skjuter rövpannor på varann, sittandes i finsoffan!? (eller...?) Man kan ju göra det lite diskret....Gå in på toaletten (du kan ju hälla pulvret direkt ner i pumpen, sen i med lite vatten från
kranen och skaka om!) Folk behöver inte ens veta att du gör det om det är så att du umgås i sådana kretsar som inte accepterar någon annas sätt att intaga det goda.

Nån frågade skillnaderna och skadligheterna....Skillnaderna är svåra att beskriva...att snorta/bomba, injecera i ven och rövpanna ger helt olika "kick" (givetvis samma rus...det är ju ändå samma tjack...) det ända jag kan säga är det jag redan sagt förut; Det slår snabbare än att snorta bomba, men är inte lika "explosivt" som att skjuta i armen, exempelvis. Däremot vågar jag påstå att det sitter i längst utav alla alternativen...(men det kanske bara e jag.) Sen vill jag påpeka att jag ej tar tjack varje dag, i snitt varannan vecka kanske...(har blivit lite mycke nu senaste tiden dock... )
Skadligheterna vet jag faktiskt inte...men sålänge som man inte skjuter upp gegga utan har det utblandat med 1,5-2 meter på en 0,2-0,3 (beror ju såklart helt på tjacket) ska det inte vara några problem! Själv har jag tagit "rövpannor" massor av gånger helt utan några som helst problem (har även vänner som också kör "den vägen" dom har heller aldrig klagat, snarare tvärtom...)

En sak att som kanske är bra att ta upp är VARFÖR man kan ta det i baken...det är nämligen så att du har en sjuhelvetes massa blodkärl där...The End

P.s Återkommer med mer info så fort hjärnan (å röven) vaknat till liv D.s
Citera
2006-04-19, 16:52
Bannlyst
Lyssnade på ett föredrag av nån fitta från föreldraföreningen mot narkotika som sa att det är vanligt att ungdomar (framförallt tjejjer) stoppar upp tamponger här och där med tjack...
Jag blev givetvis tvungen att ifrågasätta detta efter föroläsningen och ja tydligen är är det lika vanligt som att snorta
Citera
2006-04-19, 17:06
Medlem
Ladidas avatar
Fan den mytologiska rövpannan, nu för alla att beskåda och ta efter. Blir det inte som ett vattelavenemang när man kör upp hela dosen i fishålet?Skulle tycka att det borde vara lite svårt att hålla inne dosen eftersom det är utspätt med vatten.
Värsta scenariot är ju om polarna kommer på besök just när man ska avfyra rövpannan på sidan i sängen, det är ju ett riktigt kodak moment för grabbarna och ett "ta livet av sig moment" för en själv när man ligger där med pumpen uppkörd i rectum.
Tänk om man brummar i lite för mycket och slocknad (har ju hänt på tjack också i armen) sedan ligger man där för allmänhetens beskådan med en tjackspruta uppkörd i tarmen, jag tar en nål i armen anyday över den där jävla bögmetoden, inte speciellt mysig var den heller.
HUU!
Citera
2006-04-19, 18:37
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n17r0
Lyssnade på ett föredrag av nån fitta från föreldraföreningen mot narkotika som sa att det är vanligt att ungdomar (framförallt tjejjer) stoppar upp tamponger här och där med tjack...
Jag blev givetvis tvungen att ifrågasätta detta efter föroläsningen och ja tydligen är är det lika vanligt som att snorta

det där är PK-propaganda så det skriker om det, & dessutom ren BS!

finns det NÅGON här som hört talas om tjejer som använder tjackpreparerade tamponger?

edit: lyssna på radiolänken i denna tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=317817
där är det också en kärring som håller föredrag om knark, & hon påstår just detta om tjackpreparerade tamponger. kanske är samma lögnkärring som du lyssnat på?
Citera
2006-04-19, 19:52
Bannlyst
fan vad töntigt med ni som pratar om "åh va BÖGIGT" osv.. snacka om att ha problem med sin sexuella identitet. jag kan inte fatta hur man kan förknippa röven med bögsex även om det inte handlar om sex..? känner ni er som bögar när ni skiter också?

är det en effektiv metod som gör att man slipper nålar är det väl för fan inte nåt "bögigt" med att dutta upp lite därbak?
Citera
2006-04-19, 20:23
Bannlyst
ja. vi vet alla att amfetaminer är populärt i gay kretsar, något som också är vanligt är att stoppa pumpen gumpen.

kan man stoppa pumpen i gumpen kan man likagärna IV.a! för de finns ingen genväg dit. amfetamin ska tas IV annars kan man lika gärna låta de va.

vet man hur man injicerar, så är de lika säkert som alla andra metoder.
OM man har tillgång till rena varor. sterila verktyg.

men sen så är de ju inte pundigt att skjuta lösningen i gumpen, inte alls
Citera
2006-04-19, 20:55
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiedust
vet man hur man injicerar, så är de lika säkert som alla andra metoder.
OM man har tillgång till rena varor. sterila verktyg.

hur kan du veta med säkerhet att ditt fultjack är rent? oftast har man ingen aning om vartifrån det kommer, hur många mellanhänder det har passerat, eller vad det är utbankat med..

det enda sättet att få rena varor är väl att göra sitt tjack själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in