2014-08-06, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
ni som renar ert amfetamin, hur brukar ni göra? endast aceton metoden eller?

Jag tar ett glas och lägger i ett kaffefilter som innehåller tjack.
Sen häller jag på aceton och låter skiten som löses upp åka med acetonet ut genom filtret. Kan låta filtret bada lite i lösningen några minuter samtidigt som jag rör om i tjacket med en sked sen lyfter jag upp filtret från vätskan i glaset och sköljer av med en sista dusch aceton.

Därefter lägger jag det på en tallrik för torkning.

Senast hade jag något gulaktigt pulver, efter tvätten hade jag kritvitt pulver och vätskan i glaset var gult som piss typ.

Jag provade produkten oralt innan rening och halsen halvt domnade av. Efter reningen så gör tjacket det den ska. Så upplever du ditt smutsigt eller konstiga effekter så kan det vara värt att testa
Citera
2014-08-06, 07:35
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
okej, brukar göra desamma, fast två gånger. Tänkte om någon använt lacknafta aka isopropanol?

Jag har aldrig provat med Isopropanol. Funkar alldeles utmärkt med Aceton.
Citera
2014-08-06, 21:20
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag har aldrig provat med Isopropanol. Funkar alldeles utmärkt med Aceton.
jojo men vissa organiska ämnen löser inte aceton, vet inte hur det är med exempelvis kreatin osv som folk slår det med. därför fanns det på bluelight en guide med aceton och isopropanol där man kunde koka acetonblandningen sakta och sedan kyla av den sakta med isopropanol för att därefter få nybildandet av amfetaminkristaller.

här:
http://www.bluelight.org/vb/threads/...mphetamine-FAQ
står mer på sidan!
Citera
2014-08-07, 17:56
Medlem
MorganGrimess avatar
Har förvarat nått gram tjack i en plastpåse i en burk en månad. Färgen har gått för vit till brun. Vad beror det på? Antar att det inte är något farligt och bara köra på som vanligt?
Citera
2014-08-07, 22:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Har förvarat nått gram tjack i en plastpåse i en burk en månad. Färgen har gått för vit till brun. Vad beror det på? Antar att det inte är något farligt och bara köra på som vanligt?

Låter som om tjacket är oxiderat på nått sätt... O gud vet vad som uppstod i oxidationen..
Citera
2014-08-08, 01:38
Medlem
Newbie2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes

Har själv tagit tjack som legat i ett vanligt a4 papper. Det hade legat ihopvikt där i ca 6 mån, det såg ut som gula löv, hehe! Det funkade hur bra som helst

Men vad det beror på har jag ingen aning om.. Förvarar man det på rätt sätt, vakumpackat i frysen.
Då håller det sig nog hur länge som helst
Citera
2014-08-08, 02:14
Medlem
dumjaes avatar
Jag har runt 65-75 i vilopuls i normala fall. när jag tagit tjack kan den gå ner till 50, den stiger iof upp till 120 direkt När jag ställer mig upp. Varför är de så? Någon annan här som får lägre vilopuls?
Citera
2014-08-08, 12:39
Medlem
Bekkkknishs avatar
Käkar lamotrigin 200 mg dagligen till morgonen, ska förmodligen sluta med den inom kort, men om jag nu äter den, är det grönt att tjacka på då eller är det också en farlig blandning, är inte riktigt säker på vad det är för preparat (MAO, SSRI, och allt vad fan det heter.
Citera
2014-08-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekkkknish
Käkar lamotrigin 200 mg dagligen till morgonen, ska förmodligen sluta med den inom kort, men om jag nu äter den, är det grönt att tjacka på då eller är det också en farlig blandning, är inte riktigt säker på vad det är för preparat (MAO, SSRI, och allt vad fan det heter.

Tagit alla sorts droger samtidigt som jag gått på 200mg lamictal/dag
Inga problem, inte än iaf, för mig iaf....
Citera
2014-08-08, 13:40
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Finns de något jag kan banka mitt tjack med för att få en extra kick rektalt?
Min tolerans är ganska hög nu och har varit de ett tag så de bästa vore väl att ta ett uppehåll och få ner toleransen men... de pallar jag inte just nu
Citera
2014-08-08, 14:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Finns de något jag kan banka mitt tjack med för att få en extra kick rektalt?
Min tolerans är ganska hög nu och har varit de ett tag så de bästa vore väl att ta ett uppehåll och få ner toleransen men... de pallar jag inte just nu

Vissa gillar ju kicken utav Koffein.....
Citera
2014-08-08, 14:25
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Vissa gillar ju kicken utav Koffein.....
Får gå till apoteket och köpa koffazon men tas de upp bra rektalt? Läst att de ger en härlig kick iv iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in