2014-06-15, 15:13
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasquez
Låter bra det. Hoppas det är drag i det

Oja! Testade en 0.1 vid 07 - men jag hade raveat hela natten innan samt käkat 4 ksalol för att kunna somna efter det sista av redeyes jag tog där.... Så vid 11 sov jag 3h, mår prima nu efter två bärs...

Ska bli intressant att testa rena hälften i aceton typ, redeyes tappade drygt 1/5 i vikt då jag gjorde detta.

Ska testa mer utförligt ikv efter lite födelsedagsfirande osv! Behöver städa vår trashade lägenhet sen helgen...
Senast redigerad av Haruspex 2014-06-15 kl. 15:15.
Citera
2014-06-15, 18:21
Medlem
Har kommit över lite tjack från en säljare jag aldrig tidigare testat och körde på hyfsat bra i onsdags. Gav fina rushar och bra rus, kändes rent eftersom det var lugnt och skönt. Alla nästkommande dagar tog jag 100mg lyrica och alkohol, jag tog alltså 100mg lyrica senast igår runt 22-tiden. Drabbades av en sjuk kramp i vaden två gånger för några dygn sedan så jag har kurerat mig lite med magnesium, vilket tycks ha hjälpt. Jag är ju medveten om att både tjack och lyrica kan ge krampanfall vid lite högre doser och jag är själv ganska känslig. Blir riktigt skakis av bara 200mg lyrica boostat med alkohol.

Nu har jag alltså skjutit i mig tre små pannor tjack, med start klockan 14. Och till problemet: Jag känner mig inte alls lika tjackad som jag brukar. Finns en risk att jag fegat och tagit för små doser men direkt efter den lilla rush jag får så kommer svaga panik/ångestkänslor som sedan lägger sig ganska snabbt igen, har även fått lite "träningsvärk" i musklerna på insidan av överarmarna och området där omkring. Tänker att det kan vara venerna jag har ont i eftersom de går just där jag har "träningsvärken". Det svider också lite när jag skjuter, så det känns inte helt safe. Jag vill självklart dra i mig lite till men det kändes som att bröstmuskeln vid armen jag -inte- sköt i drog ihop sig precis när jag skjutit.

Men jaha, varför får jag panik/ångest precis efteråt? Kände ju ingenting av detta i onsdags. Kan lyrican ha ett finger med i spelet? Och borde jag avstå från att ta mer? Känns ändå som att jag klarar mer eftersom jag har lite tolerans.
Citera
2014-06-16, 16:07
Medlem
Köpte vit tjackpasta innan helgen, och det var mycket blött kletigt med dunder kick i första skotten.

Men nu 2 dagar senare har det torkat helt och trots jag tar 3 gånger så stor dos så känner jag knappt nånting alls.

Tappar tjackpasta effekten om de torkar?
Citera
2014-06-17, 00:52
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag misstänker att tjoet jag har köpt är bankat med nån serotonerg RC. Spekulationer på vadå för nått?

Känner serotonin påslag, förhöjd hörsel, skarpare syn etc. Fick nästan ögonvobbel t.om, svårt o fokusera blicken..

Min tanke är ju nån serotonerg RC, men vilken..? Tjacket är gult och kletigt. Inte som vanlig pasta, utan det är som häftmassa typ.. Känns nästan som meph alltså..
Citera
2014-06-17, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag misstänker att tjoet jag har köpt är bankat med nån serotonerg RC. Spekulationer på vadå för nått?

Känner serotonin påslag, förhöjd hörsel, skarpare syn etc. Fick nästan ögonvobbel t.om, svårt o fokusera blicken..

Min tanke är ju nån serotonerg RC, men vilken..? Tjacket är gult och kletigt. Inte som vanlig pasta, utan det är som häftmassa typ.. Känns nästan som meph alltså..
Låter som mephedrone eller någon RC till mephe.

Någon som får typ hudutslag av tjack? Bara små prickar som varken känns eller kliar, bara syns. Sköt i mig lite väl mycket tjack igår så hjärt- och bröstmusklerna krampade, fick träningsvärk, blev rödflammig som jag brukar bli och idag har jag utslag över rygg, bröst, mage och lite på armarna.
Senast redigerad av etiz0lam 2014-06-17 kl. 01:09.
Citera
2014-06-17, 02:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etiz0lam
Låter som mephedrone eller någon RC till mephe.

Någon som får typ hudutslag av tjack? Bara små prickar som varken känns eller kliar, bara syns. Sköt i mig lite väl mycket tjack igår så hjärt- och bröstmusklerna krampade, fick träningsvärk, blev rödflammig som jag brukar bli och idag har jag utslag över rygg, bröst, mage och lite på armarna.

Jag kan också få sådär ibland. Blir rödflammig på bröstet o det börjar klia lite. Tror det är en allergisk reaktion på nått utav det är bankat med. Träningsvärk grejen är nog pga att man spänner sig automatiskt på tjack. Men jag tvivlar dock på att ditt hjärta började krampa..

Finns det nån enkel hemmalösning för att ta reda på om det är meph i det? Jag har gjort en liten snabb aceton rening, men inte färdig ännu.... Men det försvann inte så mkt. Dock så blev vätskan gul.

Hur stor chans är det egentligen att tjack är bankat med meph? det luktar tjack o de, men effektvis förutom tjack effekterna, så känns det serotonergt...
Citera
2014-06-17, 12:19
Medlem
Citat:
Jag kan också få sådär ibland. Blir rödflammig på bröstet o det börjar klia lite. Tror det är en allergisk reaktion på nått utav det är bankat med. Träningsvärk grejen är nog pga att man spänner sig automatiskt på tjack. Men jag tvivlar dock på att ditt hjärta började krampa..

Finns det nån enkel hemmalösning för att ta reda på om det är meph i det? Jag har gjort en liten snabb aceton rening, men inte färdig ännu.... Men det försvann inte så mkt. Dock så blev vätskan gul.

Hur stor chans är det egentligen att tjack är bankat med meph? det luktar tjack o de, men effektvis förutom tjack effekterna, så känns det serotonergt...
Fast mitt kliar inte och jag får alltid just den reaktionen så att det blir rödflammigt. Kanske blodtrycket eller något.

Jaha, jag menade att musklerna kring hjärtat och även bröstmuskeln krampade och inte själva hjärtat.
Att man spänner sig på tjack, det vet jag förstås men jag kunde tydligt känna hur vänster bröstmuskel drog ihop sig/krampade när jag sköt lösningen i höger arm. Jag har haft en del kramp på senaste i vaden och gått på lyrica de senaste veckorna så jag tänkte brist på magnesium och ett släng lyrica + tjack ihop kan ha varit orsaken? Har nämligen lätt för kramp på enbart tjack och enbart lyrica. Sitter och skakar helt okontrollerat på 200mg lyrica boostat med alkohol.

Mephedrone luktar typ ingenting.
Citera
2014-06-17, 12:25
Medlem
svenskbacks avatar
Hur vanligt är det att gatutjacket är utblandat med diverse RC droger?
Har en rätt pålitlig kran, men leden ovan honom kanske inte är det..
Citera
2014-06-17, 14:30
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etiz0lam
Fast mitt kliar inte och jag får alltid just den reaktionen så att det blir rödflammigt. Kanske blodtrycket eller något.

Jaha, jag menade att musklerna kring hjärtat och även bröstmuskeln krampade och inte själva hjärtat.
Att man spänner sig på tjack, det vet jag förstås men jag kunde tydligt känna hur vänster bröstmuskel drog ihop sig/krampade när jag sköt lösningen i höger arm. Jag har haft en del kramp på senaste i vaden och gått på lyrica de senaste veckorna så jag tänkte brist på magnesium och ett släng lyrica + tjack ihop kan ha varit orsaken? Har nämligen lätt för kramp på enbart tjack och enbart lyrica. Sitter och skakar helt okontrollerat på 200mg lyrica boostat med alkohol.

Mephedrone luktar typ ingenting.

Om du tror att Mephedrone inte luktar nånting, så har du nog aldrig haft Mephedrone (4-MMC) i handen...
Citera
2014-06-17, 18:13
Medlem
Citat:
Om du tror att Mephedrone inte luktar nånting, så har du nog aldrig haft Mephedrone (4-MMC) i handen...
Visst har jag det, flera gånger om men har aldrig känt någon starkare doft.
Citera
2014-06-17, 22:52
Medlem
Får extremt kalla händer, eller rättare sagt fingrar de här senaste två dagarna. Och då menar jag alltså helt extremt kallt, får dra kranen på det varmaste (skulle normalt sett bränna mig på det).

Det känns som att det är det enda sättet dock att få igång blodcirkulationen igen. Är ingen rökare (har varit men har inte rökt en cigarett eller gräs på flera månader nu), är det här ett vanligt fenomen?
Citera
2014-06-17, 23:22
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strokes
Får extremt kalla händer, eller rättare sagt fingrar de här senaste två dagarna. Och då menar jag alltså helt extremt kallt, får dra kranen på det varmaste (skulle normalt sett bränna mig på det).

Det känns som att det är det enda sättet dock att få igång blodcirkulationen igen. Är ingen rökare (har varit men har inte rökt en cigarett eller gräs på flera månader nu), är det här ett vanligt fenomen?

Vasokonstriktion kallas det du upplever och ja det är en typisk effekt man upplever under ruset. Det du i dagsläget gör, att spola med varmvatten är vad jag vet bara galet ineffektivt i syfte att värma upp någon enstaka kroppsdel.

Cayennepeppar, en öl, cannabis, äta mat regelbundet under ruset eller kanske ta en promenad och aktivera sig fysiskt är exempel på saker som brukar fungera. Jag upplever personligen mest det problemet om jag inte äter ordentligt och det gör jag numer aldrig nästan.

Googla dig fram till vasodilativa produkter, men börja inte trycka i dig för mycket olika saker då det verkar negativt för vissa.

Har en polare som ramlat ihop och nästan slagit pannan i bord bl.a. på grund av att han drack en treo efter en natts vakenhet. Tog ett tag innan det klickade för mig varför det hände honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in