Citat:
Ursprungligen postat av
FulFar
Hoppas det inte finn någon begränsning på att ställa korkade frågor.
Fattar mig kort denna gång: Går det att lära sig att behärska sig under ruset när man skriver? Kan tänka mig att många tycker det blir drygt att plöja en text där en tjackar person som bara öser på med funderingar och tankar som poppar upp hela tiden.
Ska kanske vara att man läser igenom sitt inlägg ordentligt kanske och tar bort det som är mindre relevant....äh fy fan nu skrev jag lik förbannat mer än vad jag hade tänkt... Men, det är roligt attraktiva just nu
Jag kanske ska lägga ner tjack runka ingen till fördel för att skriva massa här på flashback.org vilket borde göra att jag kommer känna mig mindre äcklig och risken att jag utökar mitt nya och för mig oförståeligt tendens att penetrera analen med nya och kanske ännu mer konstiga föremål

Alltså detta är ett tjack-forum, där munlädret konverteras ner till en aldrig sinande ström av textformaterat svammel. Bara mer eller mindre relevant svammel. Men om man har ont av svammel så bör man inte ens titta in på tjack-forat, ty här finns bara massa svammel. Och det är precis så det skall vara. Vi sysslar med tjack här. Och här är det inget "låt tjacket tysta mun", dom som tycker det kan göra nåt annant än att störa sig på svammel. Fan vad jag svamlade nu...
Ditt sista stycka var lite väl perverterat ens för som diskussionsunderlag i svammel-forat. Dock föreslår jag att du slutar föra upp massa dekadens i pastejköket. Det enda som skall in där är tjacklösningar (om man nu föredrar att knarka analt, men mina analaktiviteter inkluderar tjack efter behov, samt 2 ml magnesiumsulftaslösning motsvarande drygt ett gram magnesulfa upp till tre gånger per påtänt dygn. Inget annat hör hemma där. Inget. Allt annat är dekadens och moraliskt förfall.
Citat:
Ursprungligen postat av
FulFar
Kvarg har jag problem att få i mig även när jag inte tagit amfetamin, är något med konsistensen som jag inte riktigt kommer överens med.. Soppor, typ varma koppen tycker jag är lämpligt för att få i sig nåt. Proteinpulver/shakes, nyponsoppa yoghurt. ... allt som går att dricka är ju lättast. Annars går det att tvinga i sig rätt mycket bara man kämpar lite..kan kännas som att man bara tuggar å tuggar och att det inte går att svälja. Jag brukar ta nåt drickbart hyfsat sova mängder och skölja ner... grönsaker som gurka och tomat tycker jag också hjälper till om man liksom tar det tillsammans med varje tugga av den ordinarie maten.
Och nu kom jag på att mitt mat och vätskorna har varit obefintligt under alldeles för lång tid.... så lätt att glömma och tiden bara springer iväg.
Under mina påverkade episoder, så intar jag mängder med Oboy, som jag spetsar med ett par kryddmått bikarbonat. Oboyen skall blandas starkt i fet mjölk för maximal energi. Sen 2% youghurt, minst en liter/dag. Mindre volymer choklad går att få i sig när man är tillräckligt dysforisk. Kebabpizza funkar hyfsat när man är sleten och ful. Proteinpulver att blanda med oboy. Kosttillskott- Magnesium (sulfa för röv och venöst, citral för peroralt bruk. Även laktat, manat och eventuellt klorid funkar fint. Aldrig oxid, peroxid, karbon då detta är värdelösa beredningar. Minst ett gram av ovanstående per dygn men helst upp mot 5 gram sulfa i dajmkrysset. Då vet man att depåerna återställs optimalt, vilket inte tar mer en 7-14 dagar om man kör sulfat rektalt. Dessa mängder funkar även peroralt, men ränneskitan gör man blir urlakad på både svammel och mineraler.
Intag av 1-2 mg B-vitamin12, typ Behepan, 5-10 mg folsyra samt en hel del B6 fixar spänningarna och lindrar dysforin. Sen överdosera c-vitamin. Minst tre fyra gram per dag. E vitamin, D vitamin, men aldrig nära inpå magnesiumintag. Sen det viktigaste: Ett gäng starköl och en pipa gräs löser alla knutar för den här gången.
Citat:
Ursprungligen postat av
snusaren92
I mitt tycke finns de i stort sett ingen avtäning alls på CS droger. Man kan dock va trött seg godis sugen. Bote medel är sova äta sen är man på banan igen, Testa tända av på riktigt smack så kommer dom flesta inse att cs inte är någon matche

Känner igen delvis. Har gått på IV-tjack 24/7 i upp till ett halvår utan uppehåll, för att sen sluta "cold turkey" med tjack. Bir bara skönt trött och hungrig. Kebabpizza och ett gäng b-filmer är balsam för själen.
Men det finns ju ett men. Och det är när utsättningsfasen gått över till ett dyster och apatiskt vardagstillstånd som kan vara extremt svårt att råda bot på, då man skadat nerverna irreversibelt genom allt knark under flera decennier. Då är det som det är. Man är en dysterkvist och ingen svammelkvist.
Nu skall jag röka en pipa AK-47, äta en mjölkchokladkaka och somna så skönt så skönt. God natt.