2014-08-05, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Så länge det är torkat så kör jag oralt genom att blanda med kaffe, mums!
^ Give that man a cookie.
Citera
2014-08-05, 14:11
Medlem
Citat:
Så länge det är torkat så kör jag oralt genom att blanda med kaffe, mums!
Ja klet kräver rizzla eller liknande. Fyfan. Men återigen, doften när man unzippar
Citera
2014-08-05, 14:14
Bannlyst
Har varit vaken 30 timmar + nu, om jag skulle sänka en halvliter Bellman 6.0% kommer jag bli helt väck och decka då eller ger de skön avslappning som det ska göra (de dagar jag sovit dvs).

Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Ja klet kräver rizzla eller liknande. Fyfan. Men återigen, doften när man unzippar
Citera
2014-08-05, 14:34
Medlem
Den kletiga beläggning i fejset samt lukten av tjack svett som legat o jäst mellan skinkorna. De flesta föremål har sugit åt sig av doften, utanför hör jag de prata om mig. Sista bomben som skulle rädda mig, han valde istället att knivhugga hjärtat och stampa på magen. Hjärnan drog då han inte fick mat och ögonen bråkar med varandra.

Kanske samarbetar de 2 sista linorna, om de springer fort från bihålorna till hjärnkontoret ligger jag risigt till.
Citera
2014-08-05, 14:47
Medlem
Citat:
Har varit vaken 30 timmar + nu, om jag skulle sänka en halvliter Bellman 6.0% kommer jag bli helt väck och decka då eller ger de skön avslappning som det ska göra (de dagar jag sovit dvs).

Tja.. en kan spekulera. Benzo är ju en riktig liten stjärna iallafall, hade kört 4-5 dagar och får ångest, droppar 1-1.5 mg för att underlätta. Går till köket och gör iordning en tallrik flingor, jag äter hälften +/-, har ingen aning egentligen. Det blir SVART. Jag däckade bredvid min frukost.

Och fyfan vilken känsla som spolar över en efter 4-5 dygn vaket sen 5-60 min (? ingen aning) hetsuppvaknande i solen på köksbordet. Och vilket jävla temperament man får.
Senast redigerad av stillwaiting 2014-08-05 kl. 14:51.
Citera
2014-08-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Den kletiga beläggning i fejset samt lukten av tjack svett som legat o jäst mellan skinkorna. De flesta föremål har sugit åt sig av doften, utanför hör jag de prata om mig. Sista bomben som skulle rädda mig, han valde istället att knivhugga hjärtat och stampa på magen. Hjärnan drog då han inte fick mat och ögonen bråkar med varandra.

Kanske samarbetar de 2 sista linorna, om de springer fort från bihålorna till hjärnkontoret ligger jag risigt till.
You lost me at jäst mellan skinkorna.
Citera
2014-08-05, 17:29
Medlem
Holmquists avatar
Jag blev utloggad innan jag han posta inlägget och hade bara kopierat ungefär hälften (EDIT: det var mer än hälften jag lyckades rädda, kanske 2/3). Har inte tid att skriva om allting så inlägget kanske slutar lite konstigt

Det blev tidigare in liten diskussion med en polare om angående intaget av amfetaminet. Han drar smålinor varenda djävla timme och gillar det bäst. Jag däremot väntar alltid minst 4 timmar, oftast 5-7 timmar innan jag fyller på en stor dos och gillar det bäst. Hur gör ni?

Jag tycker det är fördjävla tråkigt att dra smålinor som man knappt ger någon märkbar effekt. Det ger antagligen ett jämnare rus vilket jag kan jag förstå att vissa gillar. Själv så vill jag riktigt känna hur ruset kommer igång och bli sådär råtjackad, därför föredrar jag att vänta längre.

Jag får nu för tiden aldrig någon speciellt jobbig avtändning, förut så mådde jag betydligt sämre efter lite tjack. Det viktigaste är självklart hur man sköter kosten, men jag har märkt att även fast vissa kompisar äter och dricker helt okej så åker dom på en jobbig avtändning.

Jag har en teori angående varför vissa mår sämre, tror att den blir lite vad man gör det till.Det blir nästan alltid dålig stämning direkt som sista dosen har tagits, bara för man vet att det är slut. Det sägs bara negativa saker typ "fan att det är slut, vi skulle haft en sista lina" eller liknande, då drar man bara ner varandra och uppskattar inte ens det sista av ruset. Tror alltså att mycket sitter i hur man tänker och det blir självklart deppiga tankar om man är ett gäng grabbar som bara pratar om hur skönt det hade varit med en sista dos. Håller man sig däremot sysselsatt med någonting eller egentligen räcker det med att försöka vara lite positiv, kanske pratar man om hur skönt det ska bli att sova senare eller hur flummigt något man tidigare gjorde var. Jag förväntar mig ingen avtändning och får därför inte det heller, så tänker jag. Tror ni att jag är helt ute och cyklar eller kan det stämma till en viss del?

En bra vana som jag har är att alltid äta någonting enkelt och dricka en halvliter vatten innan jag tar en ny dos. Tidigare så glömde jag lätt bort att både äta och dricka, nu får jag iallafall i mig mat och vätska så att jag inte mår dåligt senare. Visst kan det vara jobbigt att äta, men att pressa i sig EN macka eller någonting klara alla. Vid ett race på några dagar så är endast mackor inte att rekommendera, men då brukar det också bli lättare att få i sig en rejäl måltid.

Jag tycker det är bra att ta en kort promenad någon gång då och då, iallafall sträcka ordentligt på sig om man som jag har lätt att snöa in sig vid datorn. Det är jobbigt när man blir så stel i hela kroppen efter att ha suttit i någon konstig ställning i timtals utan att tänka på det. Kom nu på mig själv med att sitta framåtböjd med hela ryggen utan att ens känna att det värker bara för att jag är så sjukt insöad på det här inlägget. Vet att det garanterat är fler än mig som lyckas med att fastna i helt sjuka positioner, typ som när jag i säkert 2 timmar stod på knä framför TV'n (använder som datorskärm) helt inne i det jag gjorde.

Vilket är era favoritsätt att inta amfetaminet? Troligtvis så gillar alla som provat att IV'a det bäst, men förut det. Snorta? Bomba? Rövpanna? Kanske en rövpanna och snorta en lite lina direkt efter?

Själv så föredrar jag att starta med en bomb för att sedan variera, de 2 sista påfyllningarna blir oftast en snok. Det är även riktigt schysst att ta en bomb för att sedan snyta en liten lina när den börjar att ge effekt, det är vad jag har gjort just nu!

Sen funderar jag på ni gör som mig och är hemma själv och tjackar. Vad brukar ni sysselsätta er med?

Jag gillar att sitta i flashbackchatten och skriva med andra flashbackare som är igång på någon spännande substans. Det finns ingenting bättre än vissa nätter då 4-5 stycken har dragit någon CS och skriver på för fullt i chatten under hela natten. Tyvärr händer det ibland att jag mest skriver med mig själv då ingen annan är på samma nivå just då, men det fungerar bra det med.

Annars så händer det att jag fastnar med inlägg som detta vilket också kan vara ganska roligt.

Paint är också lätt att spendera flera timmar framför. Det blir då ofta bara sjukare och sjukare bilder, speciellt om man har varit vaken över 2 dygn. Gjorde själv det för någon dag sedan och ritade helt sjuka bilder, sådant som bara går att komma på efter alldeles för lite sömn

Lira något schysst spel brukar också vara väldigt underhållande, gärna något där man kan grinda i timmar. Spel där man måste vara snabb i händer och hålla hög APM är också sjukt kul, presterar oftast väldigt bra då också. T.ex i starcraft 2 så håller jag löjligt hög APM när jag är tjackad och känns som att det inte går att träffa fel tangent. Nu när jag skriver här så smattrar det högt i tangentbordet och jag har sådan sjuk träffsäkerhet ändå, det hade jag aldrig klarat av nykter!

Städa brukar jag också göra, det är inte speciellt kul men lika bra att få det gjort medans det inte känns jobbigt.

Jag kan inte komma på så mycket mer som jag brukar göra när jag är själv. Fyll gärna på med lite tips om vad jag kan sysselsätta mig med!

Ett kanske sista tips, tyvärr följer jag det inte alltid själv. Är man igång ett par dagar så är det alltid värt att försöka få lite sömn varje natt, bara en timmes sömn gör stor skillnad har jag märkt!

Förresten, vill ni som vissa av mina polare endast vara inne under hela ruset? Jag själv försökte få med dem att bada eller fiska utan resultat. Det brukar oftast bli jag som går och handlar om det behövs någonting från affären. Visst, om man varit vaken över 2 dygn så förstår jag att man hellre sitter inomhus men annars så tycker jag det alltid är någon aktivitet som jag vill göra utomhus!

Ett till tips från coachen, vet du sedan tidigare att du brukar känna dig dålig efter tjack. Då startar du med en tjackrunk när sista effekten börjar att avta rejält och runkar då 7-10 timmar, efteråt så kan du mest troligt sova!

Det är ingen idee att ligga i sängen och försöka sova om man känner att det troligtvis inte kommer att gå, det är bara jobbigt. Jag brukar flytta TV'n och datorn närmare sängen för att sedan kunna ligga i sängen med tangentbordet + musen och läsa runt här på flashback. Självklart fungerar det med en film eller någonting annat som känns vettigt att göra vid datorn.

Jag hade skrivit mer också men blev som sagt utloggad när jag skulle posta inlägget, så fixade bara till avslutet här.

Ha det bra och tjacka på!
Citera
2014-08-05, 22:51
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
ni som renar ert amfetamin, hur brukar ni göra? endast aceton metoden eller?
Citera
2014-08-05, 23:10
Medlem
Blev ett 12-dagars race som slutade natten tills i söndags, var på festival första veckan men efter det har sömnen skötts bra, mat och sånt har gått ner helt OK. Har lite småjobbigt att äta fortfarande och en del ångest kvar, hur länge brukar det hålla i?

Det är tur att jag har haft tillgång till flödder iallafall
Citera
2014-08-05, 23:23
Medlem
creepyones avatar
Åhh affe mitt kära affe. Affe i all ära personligen älskar jag skiten. Men när jag nu infinner mig på dyng 6 och vätskebristen,vitaminbristen,matbristen skriker i all ära och kroppen har tagit till alla möjliga nödvändiga medel för att skydda sina vener små och krympa och dra dom änu längre in i kroppen så äre dags att kasta in handduken. första dagarna gick klockrent men natten till dag 4 samt 5 och 6 när man va snurrig,svag,påtänd och halft förstånds handikappad så fick det va nog med detta racet.

jag kastar in handduken och går över till den goa alkoholen och hoppas att mina GABA receptorer snappar upp bärsen så fort det bara går så man kan möta john blund i all ära. inne på 8:e bärsen nu knäckte första för 1.5 timme sen känner att mina GABA receptorer verkar fungera prima trots en 6 dagars iv snurr på det härliga affet!

hur som haver så här ser man ut nu dag 4,5 samt 6 va fan inte lätta att hitta svar. kroppen strejkar venerna strejkar och inte fan blir det bättre av att man har vart vaken 4 dyng skakig yr och jävlig sitter och hugger förbrilt efter svar. Armveck,händer,fötter så.... så här sexig ser man ut nu

Affe i love you men nu får det fan bli ett break och låta dom små venerna vila lite

hoppas ni mår gött ikväll flashback själv hoppas jag på att john blund knackar på och skänker mig en efterlängtad söööööömn

Över och ut som man säger!

bilder:http://imgur.com/a/XCZRF

Edit: har smetat på sån Hirudoid salva nån som vet om det funkar bra mot blåmärken osv
Senast redigerad av creepyone 2014-08-05 kl. 23:35.
Citera
2014-08-06, 01:08
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
ni som renar ert amfetamin, hur brukar ni göra? endast aceton metoden eller?

Häller tjacket i ett glas. Häller i lite Aceton så tjacket får bada lite. Rör runt o skvalpar med glaset i ca 1min, sen häller jag ut acetonet bara, då tjacket lägger sig på botten.
Visst, kanske inte den mest optimala reningen, men det duger för mig.

Sedan låter jag det torka i 1-2 timmar innan de åker in i armen!
Citera
2014-08-06, 01:31
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
okej, brukar göra desamma, fast två gånger. Tänkte om någon använt lacknafta aka isopropanol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in