2014-04-02, 22:12
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Absolut, har heller inga problem med att äta. Sköter kosten som vanligt, även om det blir lite trögare.
Men angående darrningar och sliten känsla i kroppen gör ju maten en viss skillnad, men för att slippa det helt vet jag inte hur man ska gå till väga (stoppa i sig socker hela tiden som jag skrev tidigare kanske?)
isostar vätskeersättare och dextropure pulver funkar utmärkt! salt också hjälper mot illamående, jag äter pretzels eller saltad popcorn och dricker isostar med.
Citera
2014-04-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
isostar vätskeersättare och dextropure pulver funkar utmärkt! salt också hjälper mot illamående, jag äter pretzels eller saltad popcorn och dricker isostar med.

Jaha så det har kanske med vätska att göra?
Ska prova detta nästa gång.
Citera
2014-04-03, 00:38
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
En våtservett eller liknande räcker nog.
Tyvärr inte... Har även testat med diskmedel och allrengöring eller vad det heter, en sån där sprayflaska man använder för att rengöra toaletten.. Ingen lycka än så länge
Citera
2014-04-03, 18:54
Medlem
Jag undrar vad som passar bäst att blanda ut tjacket med (tjacket kommer tas iv). Jag pratade med en kille som var med redan 60-talet och han pratade om Riboflavin, men det finns ej att köpa på samma sätt idag som på den tiden. Han kommer inte ihåg riktigt hur mycknt de använde. Någon som känner till detta?

Undrar också om någon har något förslag på vad jag kan göra för att det inte ska bränna i venerna när jag skjuter in tjacket? Senaste jag köpte var väldigt starkt, svider för mycket, venerna drar sig undan!!!
Citera
2014-04-03, 19:20
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citrix6
Jag undrar vad som passar bäst att blanda ut tjacket med (tjacket kommer tas iv). Jag pratade med en kille som var med redan 60-talet och han pratade om Riboflavin, men det finns ej att köpa på samma sätt idag som på den tiden. Han kommer inte ihåg riktigt hur mycknt de använde. Någon som känner till detta?

Undrar också om någon har något förslag på vad jag kan göra för att det inte ska bränna i venerna när jag skjuter in tjacket? Senaste jag köpte var väldigt starkt, svider för mycket, venerna drar sig undan!!!

Personligen har jag alltid gillat tjack med koffein i, det ger den där knäböjande kicken när man kör IV. Vet dock inte exakt vad du behöver köpa för att banka i.

Ang brännande i venerna, är du säker på att du träffar rätt? Venerna har nämligen ingen känsel så låter som att du får en del utanför. Annars, köp 5ml pumpar och späd ut lösningen lite mer.
Citera
2014-04-03, 21:54
Medlem
Tresbs avatar
Har kört mdma 3 gånger i mars så har bestämt att lägga det på hyllan några månader nu. Har dock dykt upp en himlans trevlig fest där det är ypperligt tillfälle att knapra ngt. Vad tror ni om amfetamin istället? Vill inte bygga upp för hög toleransnivå mot mdma (dem senaste gångerna har jag inte alls fått den sköna euforiska känslan) Så vad tror ni om att köra lite amfetamin istället?
Citera
2014-04-04, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
Har kört mdma 3 gånger i mars så har bestämt att lägga det på hyllan några månader nu. Har dock dykt upp en himlans trevlig fest där det är ypperligt tillfälle att knapra ngt. Vad tror ni om amfetamin istället? Vill inte bygga upp för hög toleransnivå mot mdma (dem senaste gångerna har jag inte alls fått den sköna euforiska känslan) Så vad tror ni om att köra lite amfetamin istället?

Jag får iaf goare rus på amfetamin, man blir mer party med, tycker du ska köra på det.
Brukar själv bara kö md på hemma fester å sånt eller festivaler där man kan softa m.m och tjack på större fester där man vill gå loss.
Citera
2014-04-04, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
Alltså amfetamin är ju inte direkt ett substitut mot mdma på något sätt. Går inte att jämföra. Hästar och päron, typ.

Likheten är ju att båda är stimulanter, om jag skulle lista för o nackdelar med dom båda i festsammanhang, från min sida sett:

MDMA:
+
Du blir kärleksguden. Extremt jordnära och dig själv, connectar med allt o alla.
Finns inget trevligare än att mysa med en tjej på MDMA, det vet du antagligen själv om hehe.
Du har kontroll. Så länge du inte är helt färsk så kan du kontrollera (någorlunda, beroende på dosering såklart) hur du beter dig.
-
Käkspänningar. Jag får iaf sjuka käkspänningar av just mdma, även om jag intar magnesium.
Ruset är inte så långt.
Feta biverkningar om man ej respekterar drogen. Ha RESPEKT för ditt seratonin, talar av egen erfarenhet. INTE kul att ta för mycket av det, funkar inte alls som andra droger gör.
Magin försvinner för varje gång man tar det.

Tjack (jag förutsätter du blandar med alkohol, värdelöst annars i min mening):
+
Energin. Du är jordens mittpunkt och pratar med allt o alla.
Slugheten. Du kan slingra dig fram från den mest konstiga diskussionen med en feminist och det hela slutar med att hon blir sjukt kåt på dig.
Kontrollen. Till skillnad från MDMA där man kan bli lite impuls-styrd av kärleken, styr du till 100% på tjacket vad du vill göra. Undetecknads favorit är att prata med kvinnor och få dom att falla pladaskt för din skärphet. (Bästa är att säga att man är "nykter", att man bara druckit någon bärs )
-
Käkspänningar. Inte som på MDMAn dock, magnesium ett måste iaf.
Inte kunna sova. Se helst till att ha benzo, annars får du vara vaken upp mot morgondagen.
Tjackballen (iofs på mdma med)
Tendensen till att bli lite VÄL pratig. Jag är pratig i övrigt och på tjack kan det gå överstyr, man får lära sig att hålla sig tillbaks lite hehe.

Nu vet jag inte alls om jag svarade det du ville ha, men listade lite somn jag kom på på rak arm iaf. Det där med att du inte fått eufori-känslan, jag antar att du är ganska så grön på MDMA? Tro mig, ha respekt för den drogen. Ta det med minst 2mån mellanrum, du kommer bli deprimerad annars. Ja, jag hörde samma sak och respekterade det inte, vid 3 tillfällen under en kort period (ja bara 3 tillfällen, sammanlagt inte ens över 1g över alla 3 tillsamamns) så blev jag sjukt nere. Det är inte värt det. SPeciellt när man inte ens får det rus man tror man ska få. Med tjack däremot så får du (typ) samma rus varje gång, men som med allt så bygger man resistans/tolerans.

Mitt tips för det bästa tjackruset: Jag vet inte vad du dricker, men låt säga du har har 7-8 bärs eller 5-6 drinkar du ska dricka eller nåt. Drick typ 30% av dessa, dvs runt 3-4 bärs, sen trycker du i dig en ~0.2 bomb. BAM, när den kickar kommer du vara så jääääävla go, full fast med full kontroll. Trycker man i sig tjacket för tidigt, blir risken att man förblir konstant tjackad och inte kan bli full, för att man tog det i "fel ordning".

Svamlade iväg som fan nu men hoppas det gav dig någon klarhet iaf!
Citera
2014-04-04, 11:56
Medlem
Ok har fått lite amf pasta för första gången. Aldrig någonsin haft pasta förut, så är hlet grönt på hur man torkar det med mera.

Just nu i skrivande stund är det fortf i vakuumförpackningen, men kan se att det är lite "sörjigt", dvs blött. Ska öppna det nu men undrar hur man torkar det bäst? Bor i egen lght så behöver inte oroa mig på så sätt, men å andra sidan är min dörr typ ihålig både till lukt o ljud hehe.

Hur mycket kommer det lukta? Eller är det chill? Och hur lång tid tar torkprocessen?

EDIT: Har öppnat den nu och lukten påminner lite om.. aceton? Fast ändå inte helt. Samtidigt påminner det om "vanlig" tjacklukt, antar det kommer lukta så sen när det torkar, eller? ska jag cutta upp det eller ska det ligga som en "klump"? LIgger bredvid fönstret så vill ju inte att det blåser ut heller liksom. Tacksam för svar!

Tänkte nämnligen inta lite till högskoleprovet imorrn. Någon som för övrigt har erfarenhet av det? Dvs skriva lite tjackad? Gäller ju att hålla isg till små doser så man inte blir dödstjackad och gör samma uppgift 10ggr om, man har ju lärt sig lite om hur tjacket fungerar.
Senast redigerad av Demma 2014-04-04 kl. 12:08.
Citera
2014-04-04, 11:58
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Ok har fått lite amf pasta för första gången. Aldrig någonsin haft pasta förut, så är hlet grönt på hur man torkar det med mera.

Just nu i skrivande stund är det fortf i vakuumförpackningen, men kan se att det är lite "sörjigt", dvs blött. Ska öppna det nu men undrar hur man torkar det bäst? Bor i egen lght så behöver inte oroa mig på så sätt, men å andra sidan är min dörr typ ihålig både till lukt o ljud hehe.

Hur mycket kommer det lukta? Eller är det chill?
Äh de luktar inte så mycket, inte så de når ut till trappuppgången iaf! Hacka isär de så gott du kan så lägger du de på en tallrik och låter den stå i rumstemperatur, brukar bli snortbart efter typ 20-30 min
Citera
2014-04-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Äh de luktar inte så mycket, inte så de når ut till trappuppgången iaf! Hacka isär de så gott du kan så lägger du de på en tallrik och låter den stå i rumstemperatur, brukar bli snortbart efter typ 20-30 min
Det gick fan förvånansvärt fort. Typiskt att man skulle testa lite innan man ska till skolan, nu ska man sitta där o svettas som en gris. Genius!
Citera
2014-04-04, 13:28
Medlem
dimitritabals avatar
lagt en liten bit ab-fubinaca knaster i 5ml kokande vatten, filtrerade det, sen lagt 200mg tjack i lösningen och tog den via rövpanna! ruset är utmärkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in